Sipilä, hieman pienempää suuta

Suurisuu

Oma pesä ensin puhtaaksi!
http://www.google.fi/url?q=http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/106818-tama-juha-sipilan-ilmoitus-kuohuttaa-taas-seura-nain-paaministeri-pimitti-miljoonansa&sa=U&ved=0ahUKEwi7vd2Q8-7KAhUCEpoKHaSODRMQFggOMAE&sig2=nk9fr_mxLe4eHIXy2J8Y6Q&usg=AFQjCNEmkIAcvjpw3kRbswb7EVKvx_MkHw

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suo2m1laineN

      Antti Rinne on jäänyt kiinni useammasta petoksesta. Hän on mm. varastanut taloyhtiöstä maksattamalla sillä omia laskujaan. Hänelle tullut 25 000 korvaussuma, kertoo, että aivan pienistä kavalluksista ei ollut kyse.

    • GB-

      No jos kerran muutkin niin minäkin... näin on moni ajatellut ja se on oikein ? onko ?
      No jos on niin tulos on näkyvillä ja se homma saa jatkua. Onneksi valtakunnanraja on lähellä.
      GB -- > GoodBye

      • GB-

        Kuka huolisi Rinteen? Ei kukaan.


    • Sijoitusvakuutukset ovat verottomia siihen asti kunnes ne nostetaan, joko itse tai perillisten toimesta. Sitten niistä maksetaan verot koko voimassaoloajalta kerralla.

      On populistista vaatia niitä verolle kesken vakuutuskauden. Näitä on tehty jo pitkään ja vakuutustuotteita erääntyy koko ajan, jolloin verot maksetaan.

    • eiihmejosmeneehuonosti

      Minusta meillä on kyllä taiten harkittu hallitus.

      Sipilällä vähiten kokemusta, sopii siis päämisteriksi.

      Valtiovarainministeri ei osaa laskea.

      Ulkoministeri ei pidä ulkomaalaisista.

      Puolueesta jossa eniten tuomioita saaneita kansanedustajia, oikeusministeri. Paperimies

      Sisäministeri on ihan pihalla.

      Liikenneministeri ennen hoidellut lähinnä rahaliikennettä veroparatiisiyhtiössä, eikä edes tiennyt olevansa hallituksen jäsen.

      Ulkomaankauppaministeri. Muistetaan suomalaisten ostomarkkojen siirrosta veroparatiisiyhtiöön. Ei siis rahaa suomeenpäin.

      Opetus ja kulttuuriministeri haluaa laskea opetuksen tasoa ja määrää

      Maa ja metsätalousministeri haluaa myydä vesivaramme, ettei peltoja voida kastella.

      Elinkeinoministerimme muistetaan entisessä tehtävässään ajaneen elinkeinojen rajoittamista ja tulonsiirtoja ulkomaille. esim. kreikkaan

      Sosiaali ja terveysministeriä epäillään sosiaaliapupetoksesta. Puolustuksekseen kertoo mm. ettei poikaystävä maksanut veroja suomeen :)

      Puolustusministeri romuttaa sotalaivoja

      Ei nää voi olla ihan tosissaan...eihän?

      • soosoosossutaako

        On se hyvä että suomen paras pääministerimme, osaa hoitaa varallisuuttaan. Silloin hän osaa hoitaa myös koko maan asiat kuntoon.
        Nuo kateelliset persaukiset vasurit, ei osaa muuta kuin hävittää rahansa. Heitä ei saa päästää enää edes eduskuntaan, hallituksista puhumattakaan.


    • zeppeteusss

      On ne niin tolloja ,jotta varmaankin ovat ihan tosissaan.

    • eiihmejosmeneehuonosti

      olisi mielenkiintoista kuulla niitä motiiveja joita äänestäjillä on ollut antaessaan äänensä vaikkapa ministereillemme?

      Eikö esim kokoomus, keskusta, sdp ole jo saaneet tarpeeksi montakertaa yrittää ja epäonnistua. persuillahan tämä on vasta ensimmäinen joskin sitäkin pahempi epäonnistuminen hallituksessa.

      • ukkko

        Olen jo 60 vuoden ajan seurannut Suomen hallituksia. Koskaan ei ole oltu yhteenkään tyytyväisiä, eikä koskaan olla tulevaisuudessakaan hallituspohjasta riippumatta. Näin se vaan on.


      • pysytäänmenneissä
        ukkko kirjoitti:

        Olen jo 60 vuoden ajan seurannut Suomen hallituksia. Koskaan ei ole oltu yhteenkään tyytyväisiä, eikä koskaan olla tulevaisuudessakaan hallituspohjasta riippumatta. Näin se vaan on.

        Mitä ensimmäinen seuraamasi hallitus teki, mitä sai aikaan, mikä sen kokoonpano oli? Olitko itse tyytyväinen siihen? Entä seuraavat seuraamasi hallitukset?


      • ukkko
        pysytäänmenneissä kirjoitti:

        Mitä ensimmäinen seuraamasi hallitus teki, mitä sai aikaan, mikä sen kokoonpano oli? Olitko itse tyytyväinen siihen? Entä seuraavat seuraamasi hallitukset?

        Ensimmäinen hallitus jonka muistan oli Kekkosen viides, eli viimeinen hallitus 1954-1956, sen tekemisistä en muista mitään, koska olin vasta 6 vuotias, mutta sen muistan kuinka tyytymättömiä ihmiset olivat siihenkin hallitukseen. Sen jälkeen on ollut kymmeniä hallituksia ja yhteenkään ei ole oltu täysin tyytyväisiä. Ensimmäinen hallitus johon itse olin tyytymätön oli Rafael Paasion kansanrintama hallitus 1966 vaalien jälkeen. Sen jälkeen sitä tyytymättömyyttä on piisannut Sipilän hallitukseen saakka, tämä hallitus mukaan lukien. Verojen ja maksujen korotukset ovat varmaan iso syy tyytymättömyyteen useimmilla, mutta syitä tyytymättömyyteen on niin paljon kun on asioitakin. Tekipä hallitus mitä tahansa aina se tekee joidenkin mielestä lähes kaiken väärin.


      • ukkko kirjoitti:

        Ensimmäinen hallitus jonka muistan oli Kekkosen viides, eli viimeinen hallitus 1954-1956, sen tekemisistä en muista mitään, koska olin vasta 6 vuotias, mutta sen muistan kuinka tyytymättömiä ihmiset olivat siihenkin hallitukseen. Sen jälkeen on ollut kymmeniä hallituksia ja yhteenkään ei ole oltu täysin tyytyväisiä. Ensimmäinen hallitus johon itse olin tyytymätön oli Rafael Paasion kansanrintama hallitus 1966 vaalien jälkeen. Sen jälkeen sitä tyytymättömyyttä on piisannut Sipilän hallitukseen saakka, tämä hallitus mukaan lukien. Verojen ja maksujen korotukset ovat varmaan iso syy tyytymättömyyteen useimmilla, mutta syitä tyytymättömyyteen on niin paljon kun on asioitakin. Tekipä hallitus mitä tahansa aina se tekee joidenkin mielestä lähes kaiken väärin.

        Perimmäinen syy tyytymättömyyteen on suomalaisten vanhoillisuus. Mitään ei saisi uudistaa, eikä muuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      2999
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      867
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      822
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      784
    5. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      780
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      60
      705
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      235
      697
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      34
      646
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      43
      604
    Aihe