Joko on Niinisalossa tällaisia ?

täällespoossaonjo

JAKAKAA ETEENPÄIN!!!

"Olin Sellon prismassa. Edessäni oli jonossa eräs ulkomaalainen mies (vaikutti arabilta). Kyseinen mies ei osanut puhua suomea ja täten päättelin että hän on vasta tullut pakolainen. Huomasin hänen takataskussa pyssyn kaltaisen esineen. Olin todella peloissaan, sillä tämä mies vähän väliä varmisti koskettamalla takataskuaan että onko ase paikallaan. Tulin jonosta pois ja ilmoitin heti vartijalle. Vartijat piirittivät kyseisen miehen ja mies nosti kätensä ylös. Ase takavarikoitiin ja poliisit pyydettiin paikalle. Mies pidätettiin ja vietiin pois. Kyseinen völiklhtaus tapahtui noin kello 16:00 Sellon prismassa tänään. Eli kaikki silmät valppaina"

JAKAKAA ETEENPÄIN!!!

14

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åqwsatu

      Ei oo, eikä tuu. Pikkulapsilla nääs ei satu aseita olleen, jalkapalloja ja polkupyöriä kylläkin. Kuten joku sanoi:"Varo ettei taivas putoo niskaasi"!

      • ei_näitä_kpää_kiinnosta

        tää on pelkkä tviitti, mikä on jaettu suomi24 kanavilla pohjoisesta etelään, kirjoittaja ei ole edes välttämättä käynyt koskaan kankaanpäässä..

        en tie onko kankaanpäästä tullut pikkunatsien mekka vai onko tämä Iljan kelan rahoilla palkkaaman pikkutoimittajan kätösistä, tarkoituksena siis että tulis kävijöitä piparilehdelle ja samalla sais Ilja vaivihkaa vongattua muutaman eurosen omaan hyvinvointiinsa..


      • sirkku21

        Tapahtunut muka klo 16 ja juttu kuitenkin kirjoitettu jo klo 12. Valetta koko tarina


      • 38383

        Tuo juttu on kopsittu toisen paikkakunnan kanavalta. Huomaa heittomerkit. Itse luin eilen kaa kertaa. Ei väitetty että olisi Kankaanpäässä tapahtunut.


      • ei_näitä_kpää_kiinnosta

        no kai nyt ton saa googletettua pölhönpikin niin näkee kuinka paljon on viljelty, esim. pori kanavalle on tullut minuuttia aikaisemmin.. etelä-karjalaan varttia myöhemmin.. sen verran on nähty vaivaa että otsikkot on viititty muuttaa..

        mutta siis miten tämä nyt liittyy mitenkään kankaanpäähän?

        onhan siä nyt sellossa ammuskeltu ja kehätien sisäpuolella ollu kaikenlaista mikamurasta jo ennen pakolaiskriisiäkin..?


    • pikkuhiljaapahenee

      Ja suvakit eivat vaa millaan ummarra etta ne paskantaa Suomen.
      Mutta toisaalta jos ne olisivaa naissia niin muutama muukin äärioikeistolainen kääntyis suvaitsevaiseksi.
      $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ PUHELEE.....

    • völiklhtaus

      oikein mielenkiintoista..

      aloitit hienon keskustelun:

      täällespoossaonjo
      11.2.2016 12:19

      kyseinen völiklhtaus tapahtui noin kello 16:00

      mielenkiintoinen ennakkotieto tulevasta. tiesit jo klo 12:19 mitä tapahtuu samana päivänä klo 16:00

      siis oletko aikamatkaaja? onko sinulla de lorean urheiluautoaikakone? vai onko kuintenkin niin, että mamuille saatu jo opetettua sen verran suomekieltä että testaavat kuinka tarkkaan suomalaiset ymmärtävät lukemaansa...

      perhanan kiero salaliitto paljastui tästäkin... tietysti keskusta ja valtamedia mukana tässäkin..

      • aivan_varma_tieto

        Olen ensimmäsen vaihtoehdon kannalla, näin samoihin aikoihin aivan selvästi omin silmin hopeisen urheiluauton Keskuskadulla, muistuttu kovasti De Loreania..

        Tosin alkuperäisen viestin kieliasusta päätellen, emme voi sulkea poiskaan jälkimmäistä vaihtoehtoa...


    • Vekeveks

      Ei Niinisalon Prismassa mitään tapahdu. Ihmiset jonottavat siellä halpaa kahvia niin kuin aina ennenkin. Lepo vaan.

      • nohyväettätulipuheeksi

        eikai.. itse luulin että kahvi on vasta huomenna tarjouksessa, taidampa itsekkin tästä lähteä jonottamaan halpaa kahveeta tonne niinisalon prismaan..

        toivottavasti tarjoukset ei aiheuta edellä mainitun kaltaisia järjestyshäiriöitä..


      • Kävinjo

        Sen verran korjattakoon, ettei se tarjous missään Niinisalon Prismassa ollut, vaan Stockmannilla.. Siinä Niinisalon Ikean ja Harrodsin välissä..


      • niinkö_on

        OK, käyn siinä samalla niinisalon clas ohlsonilla, vaikkakin se on vähän maalaisten kauppa... toisaalta sielä ehkä viliseen vähemmän mamuja


    • isänmaitoa

      kyllä kait sielläkin niitä "pistooleja" taskuissa on, mutta vaan etutaskussa ja ne laukeaa vasta kun hämeenkankaan mustikkamättäät lämpenee ja kesä koittaa. Sittepä saatte äimistellä että kuinkas tässä nyt näin kävi kun talvella vaan potkukelkoilla ja suksilla leikittiin.

    • åäpoiä

      Alaikäiset pikkulapset, lähes 20 alle viisivuotista, varmaan kantelevat niitä pistooleja taskuissaan... anna mun kaikki kestää.

      Kopioikaa vielä pari uutista Pohjois-Koreasta tänne....siellä yx hullu lähettelee ohjuksia ilmaan. Ja täällä pikkunatsit kirjoittelee sekavalla suomen kielellä pehmeitä palstoille. Nämä vajakit pitäisi myös pistää kielioppitunnille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe