Ne siis on eronnu mut mua on alkanu ahdistaa vasta nyt ku mulla on ihan hirvee 7v velipuol ja isäpuolki on aika rasittava isovanhempipuolet ki on alkanu käydä hermoille en yhtään tiiä haluunko asuu äidil vai isäl ku äidillä on hirveetä ja mudt tuntuuki etttei äiti arvosta mua yms. Ja isäki on ihan hirvee se ei tajuu et oon jo koht 13 oon siis melkein 13 sit viel mun isovanhemmatki on eronnu ja papalla asuu nyt joku lasten vaihaaja joks raivoomulle sillä on viel koira ja mul in hirvee koirakammo en kestä mummuki on alkoholisti sit mun toisel isoäidil on uus mies se on kyl iha ok mut sit mun toisel isoisä polttaa tupakkaa niinku mummuki mut sen takii en saa ees nähä niitä usein. Mitä mun pitäis tehä?
Mun vanhemmat kyl eros miljoona vuotta sit
Mitäteen
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062726
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262537En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va581206- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 107811
- 46803