Suzuki gsx 750 f

Luiba

Onko kukaan kokeillut käynnistää suzuki gsx750f starttipilotilla aukko ilmeisesti satulan alla edessä

10

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei, enkä suosittele korkeaviritteinen pitsikansi on hienomekaniikkaa, takapotkussa saattaa jotain särkyä...Kaasarit tyhjiksi uudet bensat tankkiin, tulpat uusien ja akku kunnossa lähtee normisäädöissä oleva pyörä käyntiin...

    • PerusjutuillaMennään

      Miksi se pitää pilotilla käynnistää??
      Silloin siinä on joku oikea vika jos se ei esimerkiksi saa bensaa tai joku sytytyspuolen ongelma eli JOS se lähtisi pilotilla niin se lähtee myös seuraavan kerran vain pilotilla jos siis silläkään eli bensantulo kipinä,jos ne kunnossa niin lähtee ja esimerkiksi jos nyt jotain pakko kokeilla niin ota 1 tai useampi tulppa pois,luraus bensaa sylintereihin(ruokalusikallinen),tulpat kiinni tulpanjohdot ja yrität sitten käyntiin.
      Jos se hörähtää mutta ei muuta niin bensaongelmaa eli tarkistat mistä johtuu(hana tukossa(puhdista sihti),suodatin..)
      Jos pyörittää vaan mutta ei lupaakkaan tai lupaa hyvin huonosti=kipinäongelma eli oisko puolavika,tarkistat johdot,uusit tulpat ym.

      • masinoliseinään

        Starttipilotti on hyvä vianetsinnässä, mutta ei sitä pidä käynnistämiseen käyttää.

        Jos starttipilotilla hörähtää, niin sytkäpuolella ei ole pahasti vikaa, mutta bensapuolella on.
        Jos starttipilotilla ei hörähdä, niin sitten etsimään vikaa sytkäpuolelta.
        Nopeaa ja helppoa, ei tarvii tulppia irroitella tai purkaa katteita.


    • Korjaaja1976

      Kunnossa oleva gsx750f lähtee hienosti käyntiin, pura omat viritykset pois, minivilkut, vapaavirtausilmanputsarit, 4-1 tehoränni, tehosuuttimet yms. Jos niistä olisi hyötyä ne olisi laitettu pyörään jo tehtaalla...

    • SuzukiGSX750vm2003

      Paljonko tehoa ja vääntöä saisi vm2003 Suzuki GSX 750 F än Suutinsarjalla syttypyörällä ja Laserin slip on vaimentimella?
      Onko tietoa kellään?

      • Jutustelija1

        Sitä voi hävitä aika paljon ja ehkä parhaassa tapauksessa tulla hieman lisää, eli en suosittele.


    • sepeteussepe99

      Ei oo kukaan kokkeillu.

    • mpseniori60v

      Teho/turbo/xxx-suuttimilla tuplataan bensankulutus ja vaikeutetaan käymäkäynnistystä.
      4-1 "tehorännillä" tapetaan alavääntö moottorista ja rikotaan kytkin kun pitää luistattaa sitä lähdössä. Tehot putoaa myös yläkierroksilla kun kone tukehtuu, huutaa kuin syötävä muttei kiihdy.
      Jos haluat lisätehoja osta suurempi 1000cc moottoripyörä, siinä ne on jo valmiina...

      • Jutustelija1

        Joo, näin se menee. Kilokyykky hoitaa hommat.


    • Anonyymi00013

      Millaisia sytystulppia käytätte Suzuki 750 gsx f ?
      Platina?
      Iridium?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe