Onko kukaan kokeillut käynnistää suzuki gsx750f starttipilotilla aukko ilmeisesti satulan alla edessä
Suzuki gsx 750 f
10
871
Vastaukset
Ei, enkä suosittele korkeaviritteinen pitsikansi on hienomekaniikkaa, takapotkussa saattaa jotain särkyä...Kaasarit tyhjiksi uudet bensat tankkiin, tulpat uusien ja akku kunnossa lähtee normisäädöissä oleva pyörä käyntiin...
- PerusjutuillaMennään
Miksi se pitää pilotilla käynnistää??
Silloin siinä on joku oikea vika jos se ei esimerkiksi saa bensaa tai joku sytytyspuolen ongelma eli JOS se lähtisi pilotilla niin se lähtee myös seuraavan kerran vain pilotilla jos siis silläkään eli bensantulo kipinä,jos ne kunnossa niin lähtee ja esimerkiksi jos nyt jotain pakko kokeilla niin ota 1 tai useampi tulppa pois,luraus bensaa sylintereihin(ruokalusikallinen),tulpat kiinni tulpanjohdot ja yrität sitten käyntiin.
Jos se hörähtää mutta ei muuta niin bensaongelmaa eli tarkistat mistä johtuu(hana tukossa(puhdista sihti),suodatin..)
Jos pyörittää vaan mutta ei lupaakkaan tai lupaa hyvin huonosti=kipinäongelma eli oisko puolavika,tarkistat johdot,uusit tulpat ym.- masinoliseinään
Starttipilotti on hyvä vianetsinnässä, mutta ei sitä pidä käynnistämiseen käyttää.
Jos starttipilotilla hörähtää, niin sytkäpuolella ei ole pahasti vikaa, mutta bensapuolella on.
Jos starttipilotilla ei hörähdä, niin sitten etsimään vikaa sytkäpuolelta.
Nopeaa ja helppoa, ei tarvii tulppia irroitella tai purkaa katteita.
- Korjaaja1976
Kunnossa oleva gsx750f lähtee hienosti käyntiin, pura omat viritykset pois, minivilkut, vapaavirtausilmanputsarit, 4-1 tehoränni, tehosuuttimet yms. Jos niistä olisi hyötyä ne olisi laitettu pyörään jo tehtaalla...
- SuzukiGSX750vm2003
Paljonko tehoa ja vääntöä saisi vm2003 Suzuki GSX 750 F än Suutinsarjalla syttypyörällä ja Laserin slip on vaimentimella?
Onko tietoa kellään?- Jutustelija1
Sitä voi hävitä aika paljon ja ehkä parhaassa tapauksessa tulla hieman lisää, eli en suosittele.
- sepeteussepe99
Ei oo kukaan kokkeillu.
- mpseniori60v
Teho/turbo/xxx-suuttimilla tuplataan bensankulutus ja vaikeutetaan käymäkäynnistystä.
4-1 "tehorännillä" tapetaan alavääntö moottorista ja rikotaan kytkin kun pitää luistattaa sitä lähdössä. Tehot putoaa myös yläkierroksilla kun kone tukehtuu, huutaa kuin syötävä muttei kiihdy.
Jos haluat lisätehoja osta suurempi 1000cc moottoripyörä, siinä ne on jo valmiina...- Jutustelija1
Joo, näin se menee. Kilokyykky hoitaa hommat.
- Anonyymi00013
Millaisia sytystulppia käytätte Suzuki 750 gsx f ?
Platina?
Iridium?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581