Finnairin palkasta mariseminen

Mämämärinää

Mariskaa ja märehtikää täällä sitä Finskin surkeaa palkkaa, niin saadaan teidän viestit erikseen muista.

9

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjihbhjbjk

      0-4kk 1179,66e/kk lisät ja päivärahat

      4kk-2v 1379,92e/kk lisät ja päivärahat

      2v-4v 1498,08e/kk lisät ja päivärahat

      4-6v 1607,58e/kk lisät ja päivärahat

      6-8v 1730,08e/kk lisät ja päivärahat

      8v--> 1819,38e/kk lisät ja päivärahat

    • marimariii

      Hmm... No maristaan sitten. Sitä mietin, että onko millään muulla alalla noin huonoa minimipalkkaa?

      • Huohhbk

        Tuskin!!!!! Mut katotaan miten käy.


      • Autsi

        Onko Suomessa edes mitään minimipalkkaa? Siis sellaista yleistä?


      • SOLkusettaa

        Menes siivoamaan laivoja SOL:lle. Siinä vasta kusetusfirma joka maksaa alle minkään minimipalkan!


      • enkylusko

        joku tuol emona kirjotti et sai käteen 2900€/kk ja tunteja oli joku 108 ja että on palkassa 3 eli kai tossa 1600 mut aika paksua musta!!!!!!


      • marisija
        Autsi kirjoitti:

        Onko Suomessa edes mitään minimipalkkaa? Siis sellaista yleistä?

        Ei Suomessa ole mitään yleistä minimipalkkaa. Minimipalkat menee eri aloilla niiden omien työehtosopimusten mukaan. Mutta sitä vaan mietin, että onkohan millään muulla alalla yhtä huonoa minimipalkkaa? Itse hoitoalalla, ja siellä lähihoitajallakin lähemmäs 2000e/kk minimi.


    • millasanna

      saako muuten päivystyksestä/standbystä kans ihan saman palkan? kiitos etukäteen.

    • Olisikivatietääkiitos

      Voiko joku kesänrekryssä sisäänpäässyt kertoa mitä on ollut brutto tulot kk. Kiitos paljon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe