Onko kokemuksia laittaa vuokrat esim perintätoimistolle laskutukseen, joka huolehtii
vuokranmaksut. Vuokrista samalla mahdollisesti perittävät maksumuistukset kuluineen sekä mahdolliset perinnät. Vuokralainen pääsisi heti perintätoimiston listoille laskutuspalveluun ja siitä perintään suoraan helposti, jos ei vuokranmaksu kiinnosta sopimusten mukaan.
Olen hieman kyllästynyt useamman sijoitusasunnon vuokralaisten usein unohtuneisiin
vuokranmaksuihin ja sitten niistä jää korot ja perimiskulut yleensä saamatta, kun lähettää maksumuistutuksia.
Olisi selkeää, jos joku firma huolehtii koko vuokranmaksustaatavista ja hoitaa tarvittaessa aiheutuvat kulut korkoineen sekä myös perinnät.
Vuokralainen voisi tehdä firman kanssa vaikka maksusuunnitelmia
jos maksuvaikeuksia hetkellisesti tullut ja näin nuo kulut ja korot saa samalla joka ihan ok.
Onko kellään kokemusta tälläisestä? Kyse sijoitusassunnoista joita useampi sekä pari liikehuoneistoa. Tämä paimentaminen alkaa jo kyllästyttämään.
Vuokrat suoraan perintätston laskutuspalvelulle.
Huoletonta_vuokrausta
2
80
Vastaukset
- haatajaniko
Opettele netissä tekemään itse haaste käräjäoikeuteen!On helppoa kun hetken perehtyy,pankkitunnuksilla.Siitten ulosottoon!Perintäfirma tekee näin mutta laskuttaa lilisää..
- ewrtyui
Pistä kämppien vuokrat yli paikallisen sossun ja kelan tukimaksimien, niin pääset eroon pers'aukisista vuokralaisista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745