Hei,
Minua pyydettiin kaasoksi. Ajattelin ensin että olen varmaan aika suuressakin roolissa, kun ekana kysyi minua. Kaasoja tulee 3. Meillä on samanlaiset elämäntilanteet morsiamen kanssa ja olemme läheisiä.
Nyt kuitenkin yksi kaasoista on ottanut ohjat käsiinsä ja tämä kaaso on selkeästi muuttunut minua kohtaan etäisemmäksi, vaikka hyviä ystäviä olemme ainakin olleet.
Koen, että tässä on kilpailuasetelma minun ja tuon kaason välillä. Minä käyn päivätöissä ja tämä kaaso järjesti tapaamisen päivälle. Tuntuu että tämä kaaso latelee ehtoja morsiamelle.
Pitäisikö suoraan kysyä, kuka on ykköskaaso?
kaasoilu rasittaa
ykkönenvaikolmonen
1
155
Vastaukset
- Äläoomarttyyri
Ehkä tämä pomottaja ei tiennyt sinun olevan ykkönen joten reipaana toiminnan ihmisenä otti ohjat käsiin kun jonkunhan ne pitää otaa. Sano hänelle suoraan, että tahdot enemmän vastuuta ja tapaamiset voi sopia niin että kaikki pääsevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1093596Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763148SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832598Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.62394Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2172252Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302141- 42919
- 95918
- 52806
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16760