sitkeä sivari
tosimies totaali
intti = hintti
7
261
Vastaukset
- keliassu
Ei inttiin menijät hinttejä ole, mutta vähän paskahuosuja kuitenkin, ei ne uskalla linjasta poiketa, vaikka järjettömänä touhua pitäiskin. Tunnen molempia, ja sivarit on selvästi rohkeempia yleisesti ja älykkäämpiäkin. Itekki oon alikessu ja kyllä vitutti se pelleily.
- Joxanen
Niin että olet sitten vähän tyhmempi ?
Sehän kirjoitteluasi sitten selittääkin.
- keliassu
Tosin se alikessuna olo on vain Halla-ahon jousipyssyjoukoissa.
- kompulsory
Ykstoist intis vikaa vintis, asento lepo käteen veto, kumipää kumipää, sinne häviää. Nyt ei tule yhtäkkiä muita tumputus/kines-juttuja mieleen.
Onko sivareilla samanlaisia itseironinisia heittoja itsestään, en ole kuullut. On se vaan niin vakavaa hommaa tuo rauhan puolesta taistelu.
- Anonyymi
Sodan syttyessä Sivari on taistelija ilman koulutusta.
Kävelevä maalitaulu.
Sätkä hampaissa valaisee maalitaulun pimeässä. - Anonyymi
Minua harmittaa kun en mennyt sivariksi, siellä olisi ollut minulle samankaltaisia kavereita, intin jouduin kärsimään heteroiden ympäröimänä, onneksi oli kaksi kapiaista jotka ymmärsivät mitä tarvitsen.
- Anonyymi
Mitä inttiin mukaan?
Ajattelin että hyvä ottaa mukaan hammasharja, paperia, kynä, postimerkkejä, uikkarit, pyyhe, aurinko voidetta, liukkaria, kondomeja...mitäs muuta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2456184Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.575027KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa114317Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123061Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1253056Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,812517Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1272483Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901699- 461659
- 691486