Kaikkia niitä ei tule enää telkkarista mutta kirjastosta voi löytyä monia sarjoja. Esimerkiksi Matka maailman ympäri 80-päivässä, Nalle Puh 90 luvun jaksoja, Olipa kerran sarjat, Tohtori sykerö, Karhuherra Paddington, Tintin seikkailut, Muumilaakson tarinoita, Röllin tv jaksot ja elokuvat, Code Lyoko, Peukaloisen retket löytyy kaikki DVD muodossa kirjastoista ja kaukolainattavissa mistä tahansa kirjastosta jos ei oman kunnan kirjastossa näitä ole. Lisäksi tubesta löytyy Bambukarhut, Kaukometsän pakolaisten alkuperäisiä suomenkielisiä jaksoja. Nämä voi myös kopsata itselle jolloin ei tarvitse omistaa fyysistä DVD levyä. Tämä tosin ei ole laillista jos levyssä on suojaus.
Suosittelen käyttämään: http://monihaku.kirjastot.fi/fi/ palvelua. Sen avulla voi etsiä tiettyjä DVD elokuvia/sarjoja halutessaan
Ne jotka kaipaa vanhoja piirrettyjä
kannatatatehdänäin
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956