Eli siis oon pohtinut gta v:n ostamista pc:lle.. Tilaa on 34,2Gt:tä.. Onko tarpeeksi kyseiseen peliin?
Gta v, onko tarpeeksi tilaa?
5
258
Vastaukset
- 2_teraa_vapaata_tilaa
lol. Joutuuko joku oikeesti miettimään tollasia asioita vuonna 2016.
- Invisibleana
siis oisit voinut jättää kokonaan vastaamatta ja antaa vain olla.. haluisin vaan ihan kyllä tai ei vastauksen... Ja sä voisit mennä pätemään jonnekin ihan muualle...
- 2_teraa_vapaata_tilaa
Päden vielä sen verran, että Google on keksitty ja aivot myös.
- Invisibleana
Eli täällä ei saa kysyä vai? Kysyn täällä koska en itse tiedä kauheasti tietokoneista, en harrasta tietokoneita niin paljoa joten nuo "tietokoneyksiköt" ,vai miksi lie nyt kutsutaankaan, eivät ole mulle tuttuja... Vaikka ei nää asiat sulle kuulu.... Ei sun olle pakko lukea näitä kysymyksiä tai vastata näihin joten turha tulla aukomaan ja pätemään jos joku kysyy mielestäsi tyhmän kysymyksen...
- 2_teraa_vapaata_tilaa
Siinä, ole hyvä.
http://lmgtfy.com/?q=gta v pc requirements
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918