Talvirengaspakko raskaale liikenteelle

Jo.On.Aikakin

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räntää_Pukkaa

Onhan se tuokin yksi tapa heitellä kapuloita kabotaasirattaisiin...

• mhklwrhklrkl

Tuskin vaikuttaa kabotaasiin pätkän vertaa. Eiköhän siihen lakiin joku poikkeuspykälä piirretä jotta nämä "tilapäiset" kuljetukset saadaan jäämään lain ulottumattomiin. Eihän noille ryssille ja kaikille muille polottajille voi sitä tehdä että jotain vaadittaisiin. Sehän olisi suorastaan kilpailun rajoittamista jos joutuisivat vielä jotain karkeampia renkaita ostelemaan.

• kolmiakselimies

Kyllä ne on kaikki muutkin on heikoilla eväillä liikkeellä täällä Suomessa. On se kivaa ryssitellä. Totuus on ettei venäjänkilvillä menopelejä näe kuin satunnaisesti enää. Olen sellainen veteraanikuski välillä Vaalimaa-Helsinki ja voin sanoa venäläisiä ajoneuvoja on todella vähän verrattuna 1990-2008 väliseen aikaan liikenteessä.Virolaisilla kuljetusliikkeillä on hyvä kalusto ja kunnon renkaat. Suurempi ongelma on nuo Latvia,liettua,Hollanti,Saksa autot,sellaiset 2 akseliset vetäjät keskieuroopan kesäkumeilla joissa ei ole lamelleja ollenkaan.Kestävät renkaat Saksan baanalle ,mutta lumikelissä ei pidä. 2-akselisille vetäjille kunnon tiemaksu olisi ainut vaihtoehto jos oman maan kuljetuksia halutaan suosia.

• Cilestone
      • tappajarekkarahtari

Joku jauhopää huutaa kommenteissa nastarenkaita raskaisiin. Jäi vähän epäselväksi että tarttisko varapyöräänkin vai riittääkö vain allaoleviin ja ohjauspyörään.

• rahtarit

siiviili auton turha käyttö kielto voimaan pikaisesti.Omistus kielto niille jotka eivät sitä pakosti tarvitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe