Mietin onko muilla alkuraskaudessa ollu menkkamaisia alavatsan jomotusta/vihlontaa? Itse olen rv 6 3 ja alavatsaa "jomottaa " ja vihloo melkein koko ajan..ei sillein et se ois hirveän häiritsevää mutta ajattelin onko muilla samanlaisa tuntemuksia/oireita?
Vastaukset 5
- 20plus5
Kyllä ihan normaalia on, elimistö sopeutuu raskauteen ja kohtu kasvaa mikä aiheuttaa ympäröivissä kudoksissa tietenkin muutoksia ja tuntemuksia. mulla nyt 20 5 ja edelleen silloin tällöin on sellaista pientä menkkamaista kipuilua, koska vauva ja kohtu kasvavat kokoajan.
- Vilmukka
Tutulta kuulostaa. Menkkamainen kipu jatku melkein rv 12. Nyt on rv 26 ja ajoittain kipua esiintyy vieläkin. Tosin mua supisteleekin tosi herkästi. Onnea raskauteen :)
- odottaa25
Moikka,
onko teistä ketään Etelä Suomesta- esikoista28
Moi!
No täällä ois ainakin yksi Etelä Suomesta ja tuohon aloittajan kysymykseen vastauksena. Kyllä on ollut alavatsan nipistelyä ja menkkamaista jomotusta. Kuuluvat tähän pakettiin, niinkuin tuolla aikaisemmin jo hiukan kokeneemmat ovat kertoneet. Seuraavana on kait sitte vuorossa ne paljon puhutut liitoskivut, mutta eiköhän näistä selvitä, kun tietää sen lopputuloksen.:)
- Syksynlapsi2016
Itselläni on vasta viikko 9 käynnistynyt ja jo viikolla 6 oli kipuilua, nipistelyä ymsvatsassa. Nyt kuitenkin oireet ovat muuttuneet esim. Tietyssä asennossa makaaminen aiheuttaa pistävän/polttavan kivun ja tuntuu kuin supistuksia tulisi, mutta näitä oireita esiintyy onneksi harvemmin. Kipujen tilalle ovat tulleet pöhöttynyt olo, jonka tiedän johtuvan suolahimoista, imeskelen suolakiteitä PÄIVITTÄIN ja maistuu aivan vastustamattoman hyvältä, johtuu ilmeisesti alhaisesta verenpaineesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS571900Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13840Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.44718Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke41666- 43631
- 80606
- 47604
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29536- 47514