Onko kokemuksia tästä firmasta? Rakentanut ainakin Salossa ja Turussa. Turussa Tikkumäen alueen kerrostalot heidän rakentamia.
Rakentajamestarit oy
27
8069
Vastaukset
- Kekkereihin
Kaupungilla liikkuvan jutun mukaan merkittäviä rakennusvirheitä tekee kyseinen firma. Ei ole tyytyväisiä asiakkaita heillä...
- Päättö
Joo, olen kuullut samaa. Taitavat rakentaa purkukuntoisia taloja. Hyvää tulosta kuitenkin tekevät.
Rakennustarkastajat taitavat viihtyä kahvikuppostensa ääressä.
- Raksaaja
Tänään Turun Sanomissa kerrotaan, että Rakentajamestarit oy joutuu maksamaan 1,2 miljoonaa euroa vahingonkorvauksia eräälle taloyhtiölle vakavista rakennusvirheistä. Firman toimitusjohtaja on Veijo Sammalmaa.
Tekevät nyt Kaarina-taloa Kaarinaan. Toivottavasti rakennusvalvonta on hereillä!- Eräspetetty
Sutta rakentavat. Älä osta!
- Turkulainen1
Turun Sanomat uutisoi http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3382534/Turkulainen taloyhtio voitti miljoonakiistan oikeudessa
- Aaasukas
Asun Tikkumäen alueella.
Ei mitään ongelmia ainakaan toistaiseksi yhdessäkään, kaikki on hoidettu asiallisesti ja pyydetyt vuositarkistuskorjaukset toteutettu kaikissa alueen taloyhtiöissä.
Asunnot eivät ehkä ulkonäöllisesti ole kaikkein kauneimpia, mutta lattiat ainakin suurimmassa osassa parkettia vakiona. Muuten värimaailma ja valinnat melko mitäänsanomattoman suomalaisia.- Vesimeloni66
Halpa tammiparketti ei paljon lohduta jos seinät ovat kastuneet rakennusvaiheessa tai betonirakenteista puuttuu raudoituksia. Kaikki materiaalit lattiasta kattoon halvinta mahdollista. 20 vuoden päästä purkukuntoisia.
- Tikkutehdas
Kuulemma tikkutehtaankujalla vanhassa tehdasrakennuksessa jätetty myrkkyjä puhdistamatta ja nyt sisäilma pilalla.
- Kyyninen_turkulainen
Mistä tiedät, että pyydetyt vuositarkastuskorjaukset on toteutettu Tikkumäen alueen kaikissa taloyhtiöissä? Olen kuullut, että olisi ollut suuria ongelmia.
- Asunnonetsijä
Olen myös kuullut suurista ongelmista. Rakentamisessa suuria kysymysmerkkejä ja asuntoa kun etsin niin minua varoiteltiin tästä alueesta ja firmasta.
- Tyytyväisyysmerkitsee
Kerrottaneen että firmalla menee helvetin hyvin ja kohteet kunnossa. Hyvällä kokemuksella tekee!
- Naantalista
Kuuleman perusteella, rakentamisen laatu ala-arvoista.
- Salost
Yllättävän hyvin heillä kumminkin menee?
- Kaarinalainen_vero
Firma meni juuri konkurssiin tällä nimellä. Kaarina-talon megavirheet jäävät kaarinalaisten kustannettavaksi.
- vääntäjä
Tässä Rakentajamestri Oy:n nykytilanne ( nimi vaihdettu ennen konkurssia)
Meni grynderi takuut ja kaikki muut SAMA PORUKKA JATKAA TOISELLA NIMELLÄ .......
RM Oy, Fin konkurssipesä
20.03.2018
Verohallinto
Yritysmuoto Konkurssipesä 20.03.2018 Verohallinto - Anonyymi
Kaarinalainen_vero kirjoitti:
Firma meni juuri konkurssiin tällä nimellä. Kaarina-talon megavirheet jäävät kaarinalaisten kustannettavaksi.
Onko näistä virheistä ja korjausvastuusta missään julkista tietoa saatavilla?
- kuulo
rakentaa nykyään nimellä asuntomestarit turku olkaa varovaisia
- taju
rakentaa nykyään nimellä asuntomestarit salossa ja turussa en suosittele jos tulee vaikeuksia tekee konkan eikä maksa mitään
- Anonyymi
Veijo Sammalaa luopunut johdosta ja pomona nyt poika Juha Sammalmaa. Varoa kannattaa jos nämä nimet ovat mukana ja Kalle Pelto-Uotila.
- tosi
asuntomestarit rakentaa turussa puutorille vuokratontille mikä on tontin vuokra kauanko voimassa nouseeko vuokra joka vuosi mitä sitten sopimus loppuu tuleeko uutta mitä maksaa tehkää kaikki sopimukset mustaa valkoiselle ei suullisia
- tosi.on
Myynnissä jo asuntoja sieltä. Ei sanota ilmotuksissa kuka rakentanut. Niin huono maine firmalla että ei kauppa kävisi jos kerrottaisiin rehellisesti.
- taju
asuntomestarit rakentaa turussa linjaautoasemalla vuokratontilla jonka omistaa seurakunta joka ei sitä koskaan on hyvä tulo kohde
- Anonyymi
Mielenkiintoista, miten julkisivun rappaus uusittu paikoittain jo kolmesti.
Talossa kosteusvaurioita, eikä rakenteet hengitä.
Vaarallinen talo asua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten julkisivun rappaus uusittu paikoittain jo kolmesti.
Talossa kosteusvaurioita, eikä rakenteet hengitä.
Vaarallinen talo asua.Juu kattoja revitty auki ja vettä valuu solkenaan. Reiät ontelolaattoihin ja puoli vuotta kosteana muhinut betoni muka kuivuu ilman kuivauslaitteita parissa viikossa. Uutta laastia päälle ja uutta kosteusvauriota odottelemaan.
- mietteliäss
Maksoivatko ne sen 1.2miljonaa taloyhtiölle? Vai jäikö ne rahat konkurssin takia saamatta?
- Horninkatu
Ei maksanu
Rakentaa Salossa, betoni pilarit huokosia alhaalta, ammattitaidotonta porukkaa alusta asti. Runko porukka virolaisia, ja muita ulkomaalaisia. Suomalaista työvoimaa 25% muuta 75%
Omistajalle kannattavaa, käärii miljoonat. - Anonyymi
Eivät maksaneet. Siirsivät ennen konkurssia n. 140 asuntoa uuden yrityksen "asuntomestarit" nimiin, jotteivat menisi velkojille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683