Rakentajamestarit oy

Asunnonostaja

Onko kokemuksia tästä firmasta? Rakentanut ainakin Salossa ja Turussa. Turussa Tikkumäen alueen kerrostalot heidän rakentamia.

27

6924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekkereihin

Kaupungilla liikkuvan jutun mukaan merkittäviä rakennusvirheitä tekee kyseinen firma. Ei ole tyytyväisiä asiakkaita heillä...

• Päättö

Joo, olen kuullut samaa. Taitavat rakentaa purkukuntoisia taloja. Hyvää tulosta kuitenkin tekevät.
        Rakennustarkastajat taitavat viihtyä kahvikuppostensa ääressä.

• Raksaaja

Tänään Turun Sanomissa kerrotaan, että Rakentajamestarit oy joutuu maksamaan 1,2 miljoonaa euroa vahingonkorvauksia eräälle taloyhtiölle vakavista rakennusvirheistä. Firman toimitusjohtaja on Veijo Sammalmaa.

Tekevät nyt Kaarina-taloa Kaarinaan. Toivottavasti rakennusvalvonta on hereillä!

• Eräspetetty

Sutta rakentavat. Älä osta!

• Aaasukas

Asun Tikkumäen alueella.

Ei mitään ongelmia ainakaan toistaiseksi yhdessäkään, kaikki on hoidettu asiallisesti ja pyydetyt vuositarkistuskorjaukset toteutettu kaikissa alueen taloyhtiöissä.

Asunnot eivät ehkä ulkonäöllisesti ole kaikkein kauneimpia, mutta lattiat ainakin suurimmassa osassa parkettia vakiona. Muuten värimaailma ja valinnat melko mitäänsanomattoman suomalaisia.

• Vesimeloni66

Halpa tammiparketti ei paljon lohduta jos seinät ovat kastuneet rakennusvaiheessa tai betonirakenteista puuttuu raudoituksia. Kaikki materiaalit lattiasta kattoon halvinta mahdollista. 20 vuoden päästä purkukuntoisia.

• Tikkutehdas

Kuulemma tikkutehtaankujalla vanhassa tehdasrakennuksessa jätetty myrkkyjä puhdistamatta ja nyt sisäilma pilalla.

• Kyyninen_turkulainen

Mistä tiedät, että pyydetyt vuositarkastuskorjaukset on toteutettu Tikkumäen alueen kaikissa taloyhtiöissä? Olen kuullut, että olisi ollut suuria ongelmia.

• Asunnonetsijä

Olen myös kuullut suurista ongelmista. Rakentamisessa suuria kysymysmerkkejä ja asuntoa kun etsin niin minua varoiteltiin tästä alueesta ja firmasta.

• Tyytyväisyysmerkitsee

Kerrottaneen että firmalla menee helvetin hyvin ja kohteet kunnossa. Hyvällä kokemuksella tekee!

• Naantalista

Kuuleman perusteella, rakentamisen laatu ala-arvoista.

• Salost

Yllättävän hyvin heillä kumminkin menee?

• Kaarinalainen_vero

Firma meni juuri konkurssiin tällä nimellä. Kaarina-talon megavirheet jäävät kaarinalaisten kustannettavaksi.

• vääntäjä

Tässä Rakentajamestri Oy:n nykytilanne ( nimi vaihdettu ennen konkurssia)
        Meni grynderi takuut ja kaikki muut SAMA PORUKKA JATKAA TOISELLA NIMELLÄ .......

RM Oy, Fin konkurssipesä
        20.03.2018
        Verohallinto
        Yritysmuoto Konkurssipesä 20.03.2018 Verohallinto

• Anonyymi
        Kaarinalainen_vero kirjoitti:

Firma meni juuri konkurssiin tällä nimellä. Kaarina-talon megavirheet jäävät kaarinalaisten kustannettavaksi.

Onko näistä virheistä ja korjausvastuusta missään julkista tietoa saatavilla?

• kuulo

rakentaa nykyään nimellä asuntomestarit turku olkaa varovaisia

• taju

rakentaa nykyään nimellä asuntomestarit salossa ja turussa en suosittele jos tulee vaikeuksia tekee konkan eikä maksa mitään

• Anonyymi

Veijo Sammalaa luopunut johdosta ja pomona nyt poika Juha Sammalmaa. Varoa kannattaa jos nämä nimet ovat mukana ja Kalle Pelto-Uotila.

• tosi

asuntomestarit rakentaa turussa puutorille vuokratontille mikä on tontin vuokra kauanko voimassa nouseeko vuokra joka vuosi mitä sitten sopimus loppuu tuleeko uutta mitä maksaa tehkää kaikki sopimukset mustaa valkoiselle ei suullisia

• tosi.on

Myynnissä jo asuntoja sieltä. Ei sanota ilmotuksissa kuka rakentanut. Niin huono maine firmalla että ei kauppa kävisi jos kerrottaisiin rehellisesti.

• taju

asuntomestarit rakentaa turussa linjaautoasemalla vuokratontilla jonka omistaa seurakunta joka ei sitä koskaan on hyvä tulo kohde

• Anonyymi

Mielenkiintoista, miten julkisivun rappaus uusittu paikoittain jo kolmesti.
        Talossa kosteusvaurioita, eikä rakenteet hengitä.
        Vaarallinen talo asua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista, miten julkisivun rappaus uusittu paikoittain jo kolmesti.
        Talossa kosteusvaurioita, eikä rakenteet hengitä.
        Vaarallinen talo asua.

Juu kattoja revitty auki ja vettä valuu solkenaan. Reiät ontelolaattoihin ja puoli vuotta kosteana muhinut betoni muka kuivuu ilman kuivauslaitteita parissa viikossa. Uutta laastia päälle ja uutta kosteusvauriota odottelemaan.

• mietteliäss

Maksoivatko ne sen 1.2miljonaa taloyhtiölle? Vai jäikö ne rahat konkurssin takia saamatta?

• Horninkatu

Ei maksanu
        Rakentaa Salossa, betoni pilarit huokosia alhaalta, ammattitaidotonta porukkaa alusta asti. Runko porukka virolaisia, ja muita ulkomaalaisia. Suomalaista työvoimaa 25% muuta 75%
        Omistajalle kannattavaa, käärii miljoonat.

• Anonyymi

Eivät maksaneet. Siirsivät ennen konkurssia n. 140 asuntoa uuden yrityksen "asuntomestarit" nimiin, jotteivat menisi velkojille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe