Millaisia lupauksia annoit uudelle vuodelle? Lupasitko olla parempi ihminen, laihduttaa, aloittaa opiskelut, karkkilakon tai jotakin muuta?
Uuden vuoden lupaukset
110
15947
Vastaukset
- Dirlandaa
Olen luvannut itselleni, että ostan tänä vuonna asunnon!
- Jobbare
Tosi hienoa! Niin minäkin aioin tehdä, jos saan työkuviot järjestykseen. Kävin sunnuntaina yhdessä näytössä, mutta se ei ollut minun tuleva koti :( Onnea sinulle asunnon hakuun !!!! Nyt korotkin pysyvät alhaalla euron ansiosta, jotain hyötyä edes siitä, toivottavasti.
- aide
munki pitäis ostaa joku asunto tänä vuonna jostain jos sais halvalla......?!
- Nimetön
aide kirjoitti:
munki pitäis ostaa joku asunto tänä vuonna jostain jos sais halvalla......?!
no se on kyllä hienoa... sillä minä itse ostin asunnon joulukuun 3 päivä. ja nyt asun onnellisena.... onnea vaan uuteen kotiin kun se löytyy.....
- norjan tytär
lupasin alkaa seurusteleen
- linnéa
Hei!
Ei kannata luvat,että aloittaa, seurustelemisen.Ei läöydy välttämättä sellaisyta jonka kanssa haluaisi seurustella-. - löytänyt
linnéa kirjoitti:
Hei!
Ei kannata luvat,että aloittaa, seurustelemisen.Ei läöydy välttämättä sellaisyta jonka kanssa haluaisi seurustella-.Kyllä seurustelu kannattaa. olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haluan jakaa koko elämäni iloineen ja suruineen. Löytänyt
- Äiti Suomen
itse tein uuden vuoden lupauksen, lopetin suhteen ja päätin olla villi ja vapaa.
No ei, yksin olo tekee hyvää ja suhdekkaan ei toiminut. - Janni
Onko mitään järkeä luvata alkaa seurustelemaan? Et välttämättä löydä sitä "oikeaa" juuri tänä vuonna..
- Mies
Janni kirjoitti:
Onko mitään järkeä luvata alkaa seurustelemaan? Et välttämättä löydä sitä "oikeaa" juuri tänä vuonna..
Joidenkin on vaan pakko saada kyrpää kintujesä väliin pohjaan asti.
- ...
Janni kirjoitti:
juuh...mul on hyvä ku löysin uutena vuotena...:)
- Nimetön
löytänyt kirjoitti:
Kyllä seurustelu kannattaa. olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haluan jakaa koko elämäni iloineen ja suruineen. Löytänyt
Joo mutta ei siitä ollut kysymys että kannattaako seurustelu vaan että kannattaako päättää alkavansa seurustelemaan jonkun tietyn ajan sisällä.. Ei sellasta mun mielestä voi ees päättää. Voi todeta että olis valmis ja silleen, mutta se ei oo ihan pelkästään ittestä kiinni että löytyykö sopiva henkilö!!!
- linnéa
Nimetön kirjoitti:
Joo mutta ei siitä ollut kysymys että kannattaako seurustelu vaan että kannattaako päättää alkavansa seurustelemaan jonkun tietyn ajan sisällä.. Ei sellasta mun mielestä voi ees päättää. Voi todeta että olis valmis ja silleen, mutta se ei oo ihan pelkästään ittestä kiinni että löytyykö sopiva henkilö!!!
Niin mä tarkoitin,että kyllä seurustelu kannattaa,muttei kannata päättää,että rupeaa seurustelemaan jonkun ajan sisällä.Mitäs jos ei löydy mukavaa seurustelukumppania?
- Jarkko
Alkoholia vain päivinä jotka alkavat T:llä! Eli tiistai, torstai, tänään, toissapäivä, työpäivä, tulevapäivä sekä tunnuntai!
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! - enkeli15w
aijon laihduttaa ja säästäärahaa ainakin nemä yritän tehä :D
- Kyä lähtee
Laihdutan tänä vuonna vielä 10 kiloa viime vuoden 18 kilon jatkoksi.
- linnéa
Kyä lähtee kirjoitti:
Mä lupasin laihduttaa ainakin aluksi n.5kg,olla kiltimpi,opiskella ahkerammin yms. Toivottavasti pystyn pitämään lupaukseni.
Miten te,jotka ootte luvanneet lopettaa tupakoinnin meinaatte onnistua? - miäs
linnéa kirjoitti:
Mä lupasin laihduttaa ainakin aluksi n.5kg,olla kiltimpi,opiskella ahkerammin yms. Toivottavasti pystyn pitämään lupaukseni.
Miten te,jotka ootte luvanneet lopettaa tupakoinnin meinaatte onnistua?Lupasin juosta maratonin, Helsingissä elokuussa.
- minä
Kyä lähtee kirjoitti:
Onneksi olkoon! Hieno saavutus!! Olen itse laihduttanut 16 kiloa vuoden aikana ja ajattelin vielä 5 kiloa tiputtaa. Ei muuta kuin tsemppiä loppurutistuksellesi!
- Ellu
Lupasin etten lupaa mitään!!
- tytti19
Joo, ainahan sitä tulee luvattua. Eri asia sitten onkin tuleeko ne pidettyä...
Tässä lupaukseni:
Laihdutan 5kg
Ajattelen vähemmän itsekkäästi--> olen parempi ihminen
Jätän pikkuhiljaa karkinsyönnin pois, syyskuuhun mennessä
Menen töihin ja tienaan opiskelu rahaa
Opiskelen ahkerammin
Voinkin sitten vuoden päästä käydä kertomassa, montako lupausta petin.. siis pidin. - perhonen
... oon onnellinen että tein tän lupauksen! Sillä lupauksethan pitää pitää!!!!
Nimittäin, lopetin tupakoinnin!!!!!!!!!!!!!!!
yritän pysyä siinä!
onnea muillekki!- Ietu
En tehnyt mitään lupausta.
- tellu
sehän oli todella hyvä lupaus, kyllä kannattaa. Minä tein ihan saman lupauksen. Kun vuosi sitten olin 4 kuukautta polttamatta ja kuitenkin repsahdin. No nyt on sellainen tunne että tämä lupaus pitää. Onnea vaan sulle.
- tanja
tuli luvattua että käyn tänä vuonna salilla. Kuinka monta kertaa, siitä ei ollut puhetta... :)
- Tytsi22
Hmm...
*Taisin luvata vähentää tupakan polttoa,ellen lopettaa (..mitä tuskin pystyn tekemään (lopettamista)).
*Sekä lupasin, että vähennän taas tuota mässyttämistä (makean).
*Ja vielä jatkaa elämääni vähän parempana kuin tähän mennessä (heh)
Siinä ne- Peter.pan
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Jokavuotinen jo kliseeksi muodostunut tupakkilakko jyllää taas vaihteksi vieroitusoireita aloitellen.
T:Yhdessä itkien...
Muutenkin ajattelin pitää itselleni sellaisen juhlavuoden, että käyn kurkistamassa ihailemaani antiikkia Italiassa ja Roomassa.
mä lupasin lopetaa tupakoinnin ja juomisen täks vuodeksi
- Hanski
Toimiikohan toi......mun isä oli nuorena julistava ateisti ja koulun pahin juomari, ja kiersi kaikki A-klinikat ilman tulosta. Vasta kun Jeesus pelasti niin siteet niihin katkes. Koita sä samaa niin saat elämälles päämäärän!
- Devil
Miulla se ois karkkilakon paikka...Kunhan nuo viimoset joulusuklaat saa syötyä niin sit ei enää, pittää kokkeilla mitenkä pitkään sitä kestää. Toivotaan parasta että lupaus pitää :)
- lupasin
lopettaa tupakan polton!toivottavasti onnistun ja onnea muillekkin jotka ovat luvanneet lopettaa!
- Outo1
Moips.
Et kyl kauvaa pysy karkkilakos ku mäki olin viime vuoden mutta sehän onnistu hyvin! xD (*viheltelee*)
No ei se oikeest se mun karkkilakko pysyny muutaku 4 kuukautta! :P
Huomioi että se ei oo helppoo! :) - Devil
Outo1 kirjoitti:
Moips.
Et kyl kauvaa pysy karkkilakos ku mäki olin viime vuoden mutta sehän onnistu hyvin! xD (*viheltelee*)
No ei se oikeest se mun karkkilakko pysyny muutaku 4 kuukautta! :P
Huomioi että se ei oo helppoo! :)Juuh...Kyl se varmasti on vaikeeta, on sitä tullu niin monesta asiasta tehtyy lakkoo ja aina on ollu vaikeeta :) Mut yritämpä pystyä parempaan kun sinä :P
- Helena
Tsemppiä Devilille karkkilakkoon. Kyllä onnistut, kun motivaatiosi on vahva. Haluan rohkaista omalla esimerkilläni. Lopetin karkit ja suklaat 8 vuotta sitten, kun makeiden syönti oli täysin karannut käsistä. Saatoin popsia 500 g makeaa päivässä pahimmillaan. En ole karkkeihin enkä suklaisiin koskenut sen jälkeen. Paino putosi, verensokeri tasoittui, iho kirkastui. Niin ja rahaa säästyi ja säästyy melkoisesti. Syön kyllä muuta makeaa, mutta kohtuullisesti. Karkit oli kuin huumetta minulle.
Mutta myönnän että jouluisin kaipaan suklaakonvehteja! - R11ppuv41n3n
Minäkin ajattelin lopettaa karkin syönnin! Olen riippuvainen suklaasta ja joistakin kirpeistä karkeista! Nyt pitäis lopettaa, paitsi synttäreillä sitten pikkusen namua syöpötellään, muttei paljon!!
- Helena
R11ppuv41n3n kirjoitti:
Minäkin ajattelin lopettaa karkin syönnin! Olen riippuvainen suklaasta ja joistakin kirpeistä karkeista! Nyt pitäis lopettaa, paitsi synttäreillä sitten pikkusen namua syöpötellään, muttei paljon!!
No, siitä sitten vaan! Sanon kokemuksesta, että se kannattaa! Usein karkinsyöntiä pidetään mitättömänä juttuna, mutta terveysvaikutukset vuosien mittaan voivat olla melkoiset. Onnea yritykseen ja karkitonta uutta vuotta 2005!
- Devil
Helena kirjoitti:
Tsemppiä Devilille karkkilakkoon. Kyllä onnistut, kun motivaatiosi on vahva. Haluan rohkaista omalla esimerkilläni. Lopetin karkit ja suklaat 8 vuotta sitten, kun makeiden syönti oli täysin karannut käsistä. Saatoin popsia 500 g makeaa päivässä pahimmillaan. En ole karkkeihin enkä suklaisiin koskenut sen jälkeen. Paino putosi, verensokeri tasoittui, iho kirkastui. Niin ja rahaa säästyi ja säästyy melkoisesti. Syön kyllä muuta makeaa, mutta kohtuullisesti. Karkit oli kuin huumetta minulle.
Mutta myönnän että jouluisin kaipaan suklaakonvehteja!Kiitoksia paljon rohkaisusta. Onnea sinnullekkin kun olet pystynyt olemaan niinkin pitkään karkki lakossa, toivottavasti se pitää myös jatkossa ja sinulla on niin paljon hyviä "kokemuksia" siitä niin miksipä ei pitäisi :)
- Nimetön
Devil kirjoitti:
Juuh...Kyl se varmasti on vaikeeta, on sitä tullu niin monesta asiasta tehtyy lakkoo ja aina on ollu vaikeeta :) Mut yritämpä pystyä parempaan kun sinä :P
Kokeeleppas! ;P Se on tosi vaikeeta! :D
- fhfghfg
Vähemmän tupakkaa ja vähemmän kaljaa!
- Lupailija
Lupasin Vaimolleni että tänä vuotena en petä häntä niin useasti kuin viime vuonna.
- jeenu
jos toi on totta...
...en ensinäkään vaimonasi sua enää kattelis. miten hän voi sietää pettämistäsi? ton täytyy olla jotain kulissia. - VITSI
jeenu kirjoitti:
jos toi on totta...
...en ensinäkään vaimonasi sua enää kattelis. miten hän voi sietää pettämistäsi? ton täytyy olla jotain kulissia.Se tais kuule olla vitsi!Ei kukaan itseään kunnioittava nainen sano miehelleen et "okei,älä petä mua ihan niin paljoo ku viime vuonna"
- Rekko...
VITSI kirjoitti:
Se tais kuule olla vitsi!Ei kukaan itseään kunnioittava nainen sano miehelleen et "okei,älä petä mua ihan niin paljoo ku viime vuonna"
...naisen kuuluu olla hiljaa vaan ja totella miestään mitä hän sitten ikinä päättääkin tehdä! Se on Raamatun mukaista!
- Ez.
...mutta totta. Löin vetoa kaverin kanssa (hirveessä päreessä tosin) etten aja partaani vuoteen enkä myöskään käy parturissa.
- olla ihana!!!
Mä lupasin ruveta käymää salilla, ja saada vatsalihakset.En sit tiä mahtaako onnistuu, mut yritys on kova.
Sit yritän olla juomatta usein, ja vähentää tupakkii,ja olla poikakamulle kiltimpi:) - Sini
että nautin elämästä enkä stressaa turhia.
- tehnyt
mitään lupauksia tänä uutena vuotena. Totesin vaan pitäneeni edelliset ja uusia en tarvitse, nyt on hyvä.
- ...lupasin...
...parantaa keskiarvoani ainakin 0,2. Toisin sanoin luen hyvin kokeisiin ja korotan viimeisenkin seiskan vähintään 8 toikkarissa :D Myös lupasin olla syömättä karkkia paljon, vain kerran viikossa. Ja satunnainen tupakointi saa tapahtua vain silloin kun näen hyvää kaveriani. :D
- mä.....
...laihduttaa ja koittaa nostaa kuntoo. Mut ei siitä varmaan tuu mitään kun on niin huono itsekuri... :)
- Outo1
Moips.
Mäki lupasin laihduttaa ainaski 5kg! ;D
Mut kaikki sanoo että ei kannata ku oon jo tarpeeks... Ja aijon tota kai vähä parantaa ja pitää samana nuota numeroita... Uskonnosta tuli 10 ja muista 9, että kiitos opet! :P
- vihersilmä
Menin semmoista lupaamaan, että en osta mitään ylimääräistä kaupasta, ja jos on pakko ostaa, ostan sen kirpputorilta. Vaatteet ja kaiken minkä osaan teen ihan itse. Jess. Täytyy ruveta neulomaan kavereille villasukkia joululahjoiksi ettei tule kiire...heh...
Tarkoituksena on jollain tapaa boikotoida kaupallisuutta.
(sellaisen ehdon kuitenkin itselleni tein, että musiikin ostan kaupasta, että olisin reilu muusikoille...)- Outo1
Tuo on kannattavaa! :)
Mä en oo viä luvannu mitää mut mä voisinki saman. Kiitti vinkistä!!! :D - vihersilmä
Outo1 kirjoitti:
Tuo on kannattavaa! :)
Mä en oo viä luvannu mitää mut mä voisinki saman. Kiitti vinkistä!!! :DMukava kuulla että muutkin on samoilla linjoilla. Toivottavasti sinäkin pystyt tähän.
- Luvaton!
- Meni tää vuodenvaihde, tään TZUNAMIN-merkeissä, etten ehtinyt onnekseni mitään lupailee! Tuo "Uudenvuoden Lupaus"-juttuhan on sellainen, että eihän ne yleensä kauaa kestä, kokemusta on, tupakka-ja muista lakoista alkaen. Asian muuttaa toiseksi, jos mukana on totista yritystä, vaikkapa kavereiden kanssa ja on jopa lyöty vetoa huomattavasta rahasummasta? Tallainen toiminta tekee lupauksesta ikäänkuin konkreettisemman, kun voi menettää paljonkin, jos ei pidä lupaustaan ja tälläisissa tapauksissa yleensä vahtijoita riittää! Minäkin lupasin kerran laihduttaa, niin muijahan otti sen tosissaan ja alkoi punnituttaa mua päivät perätysten ja merkitä tulokset ylös! Siittä on jo aikaa, mutta kuulen asiasta vieläkin, joten arvannette, kui siinnä käi? Mutta noin yleensä ottaen tämä lupausten antaminen on kannatettavaa, koska silloin ihminen ainakin pyrkii uudistumaan ja muuttamaan itseään parempaan suuntaan, toivon ainakin niin! Pitänee myös muistaa, ettei pelkät lupaukset sinällään mitään maksa, teot onkin jo eri juttu, kuten poliitiikkaa seuranneet hyvin tietää. Hyvvää uutta vuotta vaan kaikillen!
- pointti sinänsä, mutta...
Niin, ihan jees pointti mutta mullapa onkin sellanen ei-rahallinen panos tässä, että kultani sanoi, että ellen lopeta polttamista niin hänpä ei enää suutele minua. Ja ai ai, kun näkisit sen ihanan miehen ja vieläpä tuntisit oikeen henk. koht. , niin arvaisit varmasti että tumppaisin tupakan kuin tupakan hänen vuokseen milloin vain! ;)
- LUVATON
pointti sinänsä, mutta... kirjoitti:
Niin, ihan jees pointti mutta mullapa onkin sellanen ei-rahallinen panos tässä, että kultani sanoi, että ellen lopeta polttamista niin hänpä ei enää suutele minua. Ja ai ai, kun näkisit sen ihanan miehen ja vieläpä tuntisit oikeen henk. koht. , niin arvaisit varmasti että tumppaisin tupakan kuin tupakan hänen vuokseen milloin vain! ;)
- Nääs mää oon, niinku homot sannoo HETSKU l. hetero! Sen tautta en tunne läheskään niin syvää tunneyhteyttä sun miehees, kun sää itte! Enkä ole varma, haluaisinko tutustuakkaan, niinku sää sanoit, ...et jos tuntist, nii tupakit tumppaisit? "Hyvä pointti" kehuit, mut aattelikos omaa "pointtias" perusteellisemmin? Näetkös, kun en mää ainakaa hyväksy, et käyvää kiristämmää toista, tuollai tunnetason touhuihin liittyvässä asiassa, ku ny esim. sun ihmemiehes pusulakon avulla? Jos mun muijani ees uhkais käyä sanotaan nyt suoraan, kun kerta aikuisia ollaan, niin pimpunantolakkoon, ottasin avioeron oitis, oon mä niin karkea miäs, usotko? Edellämainitun tyyppisiä lakkojahan on naiset yrittäny ajaa, jopa maailmanlaajuisesti, esim. rauhanaatteen yms. puolesta! Sinänsä kannatettavia asioita, mutta keinot ovat väärät, ainakii mun mielesta! Onhan aina ollu niin, jos ei mies saa, alkaa sota! Niin, että tätä taustaa vasten kun tarkastelen sun miehes tekemisiä, pusulakkoon menemisiä, sun muuta, niin ruppeen ihmettelee, mikä helkkarin mies se tollanen on? Häähä käyttää tavoitteeseen päästäkseen "akkojen konsteja"! Usko huvikses, tuosta ei hyvää seuraa, joko mieheskii alkaa polttaa, tai sitte hänen tarttee ettii raittiimpi emäntä? Kyllähän kunnon rakkauven tarttee ny muutaman röökin kestää, sillä mikäs sen mukavampaa, kun ryyppy ennen ja rööki jälkeen! Luuletko, että ois sun sittekii pitäny antaa jokin muunlainen uudenvuoden-lupaus, vaikkapa, ettet tänä vuonna viheltele?
- :-)
LUVATON kirjoitti:
- Nääs mää oon, niinku homot sannoo HETSKU l. hetero! Sen tautta en tunne läheskään niin syvää tunneyhteyttä sun miehees, kun sää itte! Enkä ole varma, haluaisinko tutustuakkaan, niinku sää sanoit, ...et jos tuntist, nii tupakit tumppaisit? "Hyvä pointti" kehuit, mut aattelikos omaa "pointtias" perusteellisemmin? Näetkös, kun en mää ainakaa hyväksy, et käyvää kiristämmää toista, tuollai tunnetason touhuihin liittyvässä asiassa, ku ny esim. sun ihmemiehes pusulakon avulla? Jos mun muijani ees uhkais käyä sanotaan nyt suoraan, kun kerta aikuisia ollaan, niin pimpunantolakkoon, ottasin avioeron oitis, oon mä niin karkea miäs, usotko? Edellämainitun tyyppisiä lakkojahan on naiset yrittäny ajaa, jopa maailmanlaajuisesti, esim. rauhanaatteen yms. puolesta! Sinänsä kannatettavia asioita, mutta keinot ovat väärät, ainakii mun mielesta! Onhan aina ollu niin, jos ei mies saa, alkaa sota! Niin, että tätä taustaa vasten kun tarkastelen sun miehes tekemisiä, pusulakkoon menemisiä, sun muuta, niin ruppeen ihmettelee, mikä helkkarin mies se tollanen on? Häähä käyttää tavoitteeseen päästäkseen "akkojen konsteja"! Usko huvikses, tuosta ei hyvää seuraa, joko mieheskii alkaa polttaa, tai sitte hänen tarttee ettii raittiimpi emäntä? Kyllähän kunnon rakkauven tarttee ny muutaman röökin kestää, sillä mikäs sen mukavampaa, kun ryyppy ennen ja rööki jälkeen! Luuletko, että ois sun sittekii pitäny antaa jokin muunlainen uudenvuoden-lupaus, vaikkapa, ettet tänä vuonna viheltele?
Hyvät oli pointit sullakin, kuules. Mutta hommahan on nyt niin että ihan huumormielessä kirjoitin tuon jutun. Mutta totta aina toinen puoli, eiköstä juu? Eli... En näe mitään järkeä tupakoinnin lopettamisessa ellei itse tiedosta siihen liittyviä riskejä (esim. keuhkosyöpä) ja todella halua niistä eroon, kuten minä. Kullannuppuseni sitten totesi, että sovitaan niin, että jos minä poltan, en pussaa. Kannustaa siis minua näin leikkisästi. Eli tuota... Vitsillä mutta kuitenkin niin hemmetin tosissaan matkassa olen. Jo neljä ja puoli päivää takana. ;)
Ja siinäkin olet oikeassa, että ehkäpä et haluaisi tutustua mieskultaani siinä mielessä... Enkä tietenkään toivo että muutkaan. Koska hän on yksin minun. Onneksi!
Mitäs itse lupasit? Muahhahhaa - ( ;=)=>-
:-) kirjoitti:
Hyvät oli pointit sullakin, kuules. Mutta hommahan on nyt niin että ihan huumormielessä kirjoitin tuon jutun. Mutta totta aina toinen puoli, eiköstä juu? Eli... En näe mitään järkeä tupakoinnin lopettamisessa ellei itse tiedosta siihen liittyviä riskejä (esim. keuhkosyöpä) ja todella halua niistä eroon, kuten minä. Kullannuppuseni sitten totesi, että sovitaan niin, että jos minä poltan, en pussaa. Kannustaa siis minua näin leikkisästi. Eli tuota... Vitsillä mutta kuitenkin niin hemmetin tosissaan matkassa olen. Jo neljä ja puoli päivää takana. ;)
Ja siinäkin olet oikeassa, että ehkäpä et haluaisi tutustua mieskultaani siinä mielessä... Enkä tietenkään toivo että muutkaan. Koska hän on yksin minun. Onneksi!
Mitäs itse lupasit? Muahhahhaa- Tietoksesi saatettakoon, ettei`se tupakkalakko nauraen onnistu! Saattaa se nyt alkuun hihityttää, mutta -älä pelkää- kyllä se siittä vielä itkunpuolelle vääntyy, väkisinkin! Kyllä sen kolme/neljä päivää on tupakatta kuka vaan, sitten ne vaikeudet alkavatkin. Kohta alat kultasi kummastukseksi äyskiä ja tiuskia, eikä mikään tunnu olevan kohdallaan, alkaa ensimmäiset vieroitusoireet! Niihän ne, jotka ovat läpikäyneet tuon prosessin sanovat, että ensimmäiset seitsemän vuotta ovat vaikeita, sen jälkeen on helvetin vaikeeta! Toivottavasti et ala purukumien kanssa pelaamaan ja niitä mällätä, tai pähkinöitä/pastilleja syömään? Siittä seuraa vaan turhaa lihomista ja sitten alkaisi kaiken maailman dieetit. Toivon, etta kuldusi kestää oikein pirun kiukkuista muijaa, joka tullee vaan päivä päivältä häijymmaksi, sitä sun lakkos sulle tekkee, tietän mä! Entäs sitten, kun tulet sisätiloista, esim.linja-autosta raikkaaseen pakkasilmaan, niin joku pistää edelläsi tupakiksi? On meinaa paha paikka, kauan (kork.viikon) polttamatta olleelle tupakan tuoksu on aromiltaan parempaa, kuin Raamatussa mainittu suitsuke "MIRHAMI"! Sellaisessa tilanteessa saatat tehdä ihan mitä vaan, seurata sitä huumaavaa tuoksua ja näin joutua jonkun vieraan miehen asuntoon harrastamaan tupakanpolttoa ja kenties sen seurauksena muitakin "paheita", mistä ed. mainittu Raamattu myös varoittelee? Mitäs kuldusi tähän sanoo, kun homma tällee pääsee riistäytymään käsistä, niinku mopo joiltakin? Epilen, että jo loppiaisena "kuldakägösesi" ja sun omakin kantti pettää ja yhdessätuumin sovitte, että alat taas hiljalleen kessutella, mutta vähenevässä määrin, kunhan palaat muuten entisellesi on ehtona ja pusut sopimuksen päälle! Nii, enhä mie mittää isompii ehtiny lupailla, jospa jatkan tätä laihdutusprojektia, nyt se on helpompaa, kun muijakin on mukana, painaa nimittäin enemmän, ku mä! Nii, että nytkii meillä on tosi siisti kotona, ei leivän muruakaan missään. Kun ei oo safkaa, ei tuu syötyykää, eiks´nii? Mitä mainitsemaasi visijuttuihin tulee, niin niitähä mää en käsitä ollenkaan. Olen, kuten näistä teksteistäkin näkee, niin hyvin vakavamielinen ihminen, se on mun taakkani, jota koetan yrhoollisesti kantaa läpi elämäni, ristinsä kullakin! Nyt on pakko lopettaa, kun tarttee mennä kaffeelle ja vetäsee kunnon pers´tupakit, iha istualleen, hei vaan!
- Ja höh.
( ;=)=>- kirjoitti:
- Tietoksesi saatettakoon, ettei`se tupakkalakko nauraen onnistu! Saattaa se nyt alkuun hihityttää, mutta -älä pelkää- kyllä se siittä vielä itkunpuolelle vääntyy, väkisinkin! Kyllä sen kolme/neljä päivää on tupakatta kuka vaan, sitten ne vaikeudet alkavatkin. Kohta alat kultasi kummastukseksi äyskiä ja tiuskia, eikä mikään tunnu olevan kohdallaan, alkaa ensimmäiset vieroitusoireet! Niihän ne, jotka ovat läpikäyneet tuon prosessin sanovat, että ensimmäiset seitsemän vuotta ovat vaikeita, sen jälkeen on helvetin vaikeeta! Toivottavasti et ala purukumien kanssa pelaamaan ja niitä mällätä, tai pähkinöitä/pastilleja syömään? Siittä seuraa vaan turhaa lihomista ja sitten alkaisi kaiken maailman dieetit. Toivon, etta kuldusi kestää oikein pirun kiukkuista muijaa, joka tullee vaan päivä päivältä häijymmaksi, sitä sun lakkos sulle tekkee, tietän mä! Entäs sitten, kun tulet sisätiloista, esim.linja-autosta raikkaaseen pakkasilmaan, niin joku pistää edelläsi tupakiksi? On meinaa paha paikka, kauan (kork.viikon) polttamatta olleelle tupakan tuoksu on aromiltaan parempaa, kuin Raamatussa mainittu suitsuke "MIRHAMI"! Sellaisessa tilanteessa saatat tehdä ihan mitä vaan, seurata sitä huumaavaa tuoksua ja näin joutua jonkun vieraan miehen asuntoon harrastamaan tupakanpolttoa ja kenties sen seurauksena muitakin "paheita", mistä ed. mainittu Raamattu myös varoittelee? Mitäs kuldusi tähän sanoo, kun homma tällee pääsee riistäytymään käsistä, niinku mopo joiltakin? Epilen, että jo loppiaisena "kuldakägösesi" ja sun omakin kantti pettää ja yhdessätuumin sovitte, että alat taas hiljalleen kessutella, mutta vähenevässä määrin, kunhan palaat muuten entisellesi on ehtona ja pusut sopimuksen päälle! Nii, enhä mie mittää isompii ehtiny lupailla, jospa jatkan tätä laihdutusprojektia, nyt se on helpompaa, kun muijakin on mukana, painaa nimittäin enemmän, ku mä! Nii, että nytkii meillä on tosi siisti kotona, ei leivän muruakaan missään. Kun ei oo safkaa, ei tuu syötyykää, eiks´nii? Mitä mainitsemaasi visijuttuihin tulee, niin niitähä mää en käsitä ollenkaan. Olen, kuten näistä teksteistäkin näkee, niin hyvin vakavamielinen ihminen, se on mun taakkani, jota koetan yrhoollisesti kantaa läpi elämäni, ristinsä kullakin! Nyt on pakko lopettaa, kun tarttee mennä kaffeelle ja vetäsee kunnon pers´tupakit, iha istualleen, hei vaan!
Tylsäkshän se elämä käypi jollei jaksa ees itelleen naurella. Ja mä oon sen verran monta kertaa ollu tupakkiLAKOSSA että tiedän kyllä koska saa nauraa ja koska ei. Eli nyt, tällä kertaa, minä LOPETAN tupakanpolton, en ole lakossa. Koska lakkohan sanana tarkoittaa sitä, että se väistämättä loppuu joskus. Vaan mun tupakointi ei ala. ;)
Ja olen kyllä tietoinen monista mainitsemistasi houkutuksista, kun lähellä olevat tutut ja tuntemattomat ihmiset sauhuttelee. Voin kertoa, että tutuistani/kavereistani/ystävistäni yli puolet polttaa. Aion myös istua vaikkapa iltaa heidän seurassaan baarissa tupakkapuolella, ja ilmekään värähtämättä kieltäytyä tarjotuista henkosista. Olen kyllä vahvempi kuin vieroitusoireeni!
Se on totta, että neljä päivää tai vaikka viikon pystyy kuka tahansa olla polttamatta. Oma lakkoni on pisimmillään kestänyt useita kuukausia, ja sitten kun kerran "halusin maistaa miten pahaa se nyt on" niin siitähän se alkoi taas pikku hiljaa tupruamaan harva se hetki. Se olikin tosiaan LAKKO. Joten... Nyt kun sitten en polta edes kaljaa juodessani (tulee muuten hitonmoisen vaikeaks) niin sitten se loppuu siihen. Ja tipattoman tammikuunkin pidän, ja kaikki tupakista&kaljasta säästyvät rahat (joita loppujen lopuks kertyy varmaan parikymppiä kuussa) laitan SPR:n katastrofiapurahastoon. Niin. Enkä enää osallistu näinollen sademetsienkään tuhoamiseen. Sitähän se tupakki teettää. Niin.
Hyvää uutta vuotta sulle ja kerro ihmeessä paljonko laihdutit ja miten? Tsemppiä vaan! :)
Minulla ei ole muuten mitään aikomusta ruveta syöpöttelemään mitään purukummeja tai muuta hössötystä (ei sillä, että joillekin on varmasti apua paljonkin) kun en halua lihoa. Ja kesällä pitää kehdata laittaa pikinit päälle, eli pömppömaha pois! - Luppaaja vaan!
Ja höh. kirjoitti:
Tylsäkshän se elämä käypi jollei jaksa ees itelleen naurella. Ja mä oon sen verran monta kertaa ollu tupakkiLAKOSSA että tiedän kyllä koska saa nauraa ja koska ei. Eli nyt, tällä kertaa, minä LOPETAN tupakanpolton, en ole lakossa. Koska lakkohan sanana tarkoittaa sitä, että se väistämättä loppuu joskus. Vaan mun tupakointi ei ala. ;)
Ja olen kyllä tietoinen monista mainitsemistasi houkutuksista, kun lähellä olevat tutut ja tuntemattomat ihmiset sauhuttelee. Voin kertoa, että tutuistani/kavereistani/ystävistäni yli puolet polttaa. Aion myös istua vaikkapa iltaa heidän seurassaan baarissa tupakkapuolella, ja ilmekään värähtämättä kieltäytyä tarjotuista henkosista. Olen kyllä vahvempi kuin vieroitusoireeni!
Se on totta, että neljä päivää tai vaikka viikon pystyy kuka tahansa olla polttamatta. Oma lakkoni on pisimmillään kestänyt useita kuukausia, ja sitten kun kerran "halusin maistaa miten pahaa se nyt on" niin siitähän se alkoi taas pikku hiljaa tupruamaan harva se hetki. Se olikin tosiaan LAKKO. Joten... Nyt kun sitten en polta edes kaljaa juodessani (tulee muuten hitonmoisen vaikeaks) niin sitten se loppuu siihen. Ja tipattoman tammikuunkin pidän, ja kaikki tupakista&kaljasta säästyvät rahat (joita loppujen lopuks kertyy varmaan parikymppiä kuussa) laitan SPR:n katastrofiapurahastoon. Niin. Enkä enää osallistu näinollen sademetsienkään tuhoamiseen. Sitähän se tupakki teettää. Niin.
Hyvää uutta vuotta sulle ja kerro ihmeessä paljonko laihdutit ja miten? Tsemppiä vaan! :)
Minulla ei ole muuten mitään aikomusta ruveta syöpöttelemään mitään purukummeja tai muuta hössötystä (ei sillä, että joillekin on varmasti apua paljonkin) kun en halua lihoa. Ja kesällä pitää kehdata laittaa pikinit päälle, eli pömppömaha pois!- Täällä taasen hei! Joko ottaa lujille polton lopettaminen? Jos yhtään auttaa, niin kannattaa muistaa, että jos´et lopeta, se lopettaa sinut! Mä en oo lopettanut, vaikka mulle puhkes astma sammaan aikaan, kuin sydänvika! Ei mua ees tupakinsavu, eikä esim. paskan haju haittaa, vaan, ihme kyllä erilaisten ns. kosmeettisten aineiden tuoksu saa aikaan astma-reaktion? On tosi hankalaa olla julkisilla paikoilla, jos joku dunkkaa niinmaan perskeleesti, omasta mielestään varmaan jollekin kalliille hajuvedelle. Nää autoissa käytettävät "wunderbaumit", ne ne on yksiä perkeleitä, en tajuu, miks´ihmiset käyttää niitä? Sen takii mun on vaikee laihduttaa, kun useimmilla astma-lääkkeillä on sivuvaikutuksena "massan"-lisääntyminen, siks´useat urheilijat on mukamas "astmaatikkoja"! Luin kerran Dopingin Mustaa Kirjaa, ja kaikki käyttämäni lääkkeet löyty sieltä kiellettyjen joukosta, myös mun muijan käyttämät Reuma-lääkkeetkin oli siellä? Saa niitä urheilijat käyttää, mutta "lääkärin" täytyy todeta, että heillä on ns."rasitusastma"? Hehe, kukapa sitä ei hölkätessä hengästyisi, saa paremmin happee, kun vetäsee astmapiipusta henkoset, juoksulenkin jälkeenhän se on hyvä pistää tupakaksi, vai? Juu, oomma alkanut vähän laihtuu, mahdun kohta kulkee postiluukusta, enkä voi enää syödäkkää, kun lettuja ja lahnoja, oon niin littee! Se itselleen nauraminen on suuri lahja ihmiseelle,kenties suurin terveyden jälkeen. Mutta ootko huomannut, ettei näille Savonheimon- edustajille sitä ole suotu? Kovia savolaiset on vitsiä vääntää muista, mutta kerrohan jollekin savolaiselle jokin kasku, mikä liityy savolaisiin, niin vetävät "pavun sieraimeensa" välittömasti! Eipä nyt muuta, mää lähden tupakille!
- MaijaPoppanen
Ja höh. kirjoitti:
Minulla ei ole muuten mitään aikomusta ruveta syöpöttelemään mitään purukummeja tai muuta hössötystä (ei sillä, että joillekin on varmasti apua paljonkin) kun en halua lihoa. Ja kesällä pitää kehdata laittaa pikinit päälle, eli pömppömaha pois!onnistut minun kanssa piti aloittaa vähentämisellä välttääkseni vieroitusongelmat, mutta ystäväni tietämättömyydessään loukkasi minua niin syvältä, että kaikki yritys jäi. Lapseni isä haudattiin muutamia päiviä sitten keuhkosyövän takia ja lapseni kummitäti odottaa koetuloksia parhaillaan.Työkaverini keuhkoille ei anneta enää hoitoa. Siinäpä syitä lopetukseen aivan tarpeeksi, mutta niin ihminen on heikko, pieni loukkaava sana ystävältä ja hyvä vähentäminen loppui siihen(se kuului näin: ei sen niin väliä että lapsesi on orpo...)mutta uskon vielä oikean ajan tulevan ja aina voin vähentää... mut onnea kovasti sinulle samoilla linjoilla minä kanssa ei lakkoa vaan lopetus!
- MaijaPoppanen
Luppaaja vaan! kirjoitti:
- Täällä taasen hei! Joko ottaa lujille polton lopettaminen? Jos yhtään auttaa, niin kannattaa muistaa, että jos´et lopeta, se lopettaa sinut! Mä en oo lopettanut, vaikka mulle puhkes astma sammaan aikaan, kuin sydänvika! Ei mua ees tupakinsavu, eikä esim. paskan haju haittaa, vaan, ihme kyllä erilaisten ns. kosmeettisten aineiden tuoksu saa aikaan astma-reaktion? On tosi hankalaa olla julkisilla paikoilla, jos joku dunkkaa niinmaan perskeleesti, omasta mielestään varmaan jollekin kalliille hajuvedelle. Nää autoissa käytettävät "wunderbaumit", ne ne on yksiä perkeleitä, en tajuu, miks´ihmiset käyttää niitä? Sen takii mun on vaikee laihduttaa, kun useimmilla astma-lääkkeillä on sivuvaikutuksena "massan"-lisääntyminen, siks´useat urheilijat on mukamas "astmaatikkoja"! Luin kerran Dopingin Mustaa Kirjaa, ja kaikki käyttämäni lääkkeet löyty sieltä kiellettyjen joukosta, myös mun muijan käyttämät Reuma-lääkkeetkin oli siellä? Saa niitä urheilijat käyttää, mutta "lääkärin" täytyy todeta, että heillä on ns."rasitusastma"? Hehe, kukapa sitä ei hölkätessä hengästyisi, saa paremmin happee, kun vetäsee astmapiipusta henkoset, juoksulenkin jälkeenhän se on hyvä pistää tupakaksi, vai? Juu, oomma alkanut vähän laihtuu, mahdun kohta kulkee postiluukusta, enkä voi enää syödäkkää, kun lettuja ja lahnoja, oon niin littee! Se itselleen nauraminen on suuri lahja ihmiseelle,kenties suurin terveyden jälkeen. Mutta ootko huomannut, ettei näille Savonheimon- edustajille sitä ole suotu? Kovia savolaiset on vitsiä vääntää muista, mutta kerrohan jollekin savolaiselle jokin kasku, mikä liityy savolaisiin, niin vetävät "pavun sieraimeensa" välittömasti! Eipä nyt muuta, mää lähden tupakille!
savolaisuutta mullakin perimässä.
Itselläni kanssa astma joka on viimeaikoina ärtynyt tosi pahaksi, mutta kantapäänkautta oppineena nyt sanonkin, et jos ahdistaa kannattaa lääkkeannoksia ainakin hetkiseksi lisätä flunssan aikana ainakin. Sama kanssa kun on herkempi olo niin hajusteet haisevat aivan karmeelta ja pienellä pakkasella autojenpakokaasut saa tukahtumaan, mut siis täytyy lisätä lääkitystä§;-)
- olla realistinen
...laihduttaa vähintään 5kg, alkaa karkkilakkoon ja muutenkin vähentää kaikkien herkkujen syömistä. sit tehdä liikkumisesta säännöllisen elämäntavan, opiskella viime vuotta ahkerammin, olla kaikille reilu ja kiltti (onnistuukohan..?), ilmaista läheisille ihmisille, että välitän heistä :) siinähän onkin jo lupauksia vaiks kuin paljon..niin ja sit vielä se, että pidän sanani ja olen sanojeni mittainen!!!!
- jhhhhhhhh
jhhhhhhhhhhh
- Jupe.
Lupasin että en ydes yritä tipatonta tammikuuta;) Elämässä pitää olla pieniä paheita.
- temppa85
niin sitte varmaan juodaan kaikki muut kuukaudet vai? heh
- Jupe.
temppa85 kirjoitti:
Kyllä joo... , mutta sivistyneesti:)
Mitäs tällänen sinkkumiäs himas kökkii. Antaa perheellisten viettää niitä koti- iltoja ihan rauhassa. - Jupe.
temppa85 kirjoitti:
Kyllä joo... , mutta sivistyneesti:)
Mitäs tällänen sinkkumiäs himas kökkii. Antaa perheellisten viettää niitä koti- iltoja ihan rauhassa.
- minäkin*
että rakastan enemmän kuin ennen!
- Salmiak84
Aloitinpa nyt tosissaan uudenvuoden lupauksena painonvartioiden mukaan laihuttamisen. Ja oston alla on uimahalli kuukausikortti ja salikortti.. Kaksi päivää ainakin pitänyt jo painonvartijat. :D
- gildamore
lupaan täten synnyttää lapsen tavalla tai toisella...LA. 20.4.2005 heh =)
- typykkä*
Että koitan säästää hieman rahaa,että pystyy elämään varojensa mukaan=D
- Janni
Hyvä lupaus.. vois miettii ittekkin, et tartteeko aina kun saa niin tuhlata kaikki rahat heti.. ajatella tulevaisuudelle.. :D
- Nimetön
Janni kirjoitti:
Hyvä lupaus.. vois miettii ittekkin, et tartteeko aina kun saa niin tuhlata kaikki rahat heti.. ajatella tulevaisuudelle.. :D
Terve. Mä hukkasin sen kelle mun pitäis vastata mutta: Munki kyl kannattais vähä säästää ku just viime vuonna (2004) tuli tuhlattua aiks paljo rahanaa. :P
Että semmosia lupauksia... :D
Kokellaan onnistunko mut epäilen että......, ei... :P :D
No terveisiä vaan kaikille ja onnea lupauksiin! xD Tehkää järkeviä lupauksia niinku mä äsken.. jos onnistuu... xD --Outo1--
- Kaarina
Miksi antamaan lupauksia ja niillä sitten kiusata itseää`?
- luvannut
no en luvannut
- Rekko...
...moottorisahan ja tyttöystävän!!! Tykkään niistä!
- Rekko...
...lopettaa käynnit psykoosityöryhmässä...en ole mielestäni psykiatrisen hoidon tarpeessa!!! Olen täysin terve!!!
- tboy90
mitä järkee on antaa uudenvuoden lupauksia jos ei kuitenkaan osaa pitää niitä? ei niitä kukaa pidä... että miks?
- jennu
minä lupasin laihduttaa kesäksi ja jatkaa luokkani parhaana oppilaana! toivottavasti kaikki menisi putkeen ja onnistuisin saavutuksissani.
- Kroonisella dieetillä
Jokohon minä sen nyt aloittaisin. Itse asiassa riittäisi, että muuttaisin vähän elämäntapojani ja yrittäisin välttää stressiä. Nimittäin painon pudotuksen. Olen itse asiassa aloittanut jo useita vuosia sitten mutta motivaatiota saattaisi nyt jo olla niin paljon, että ryhtyisin toteuttamaan joka vuotista lupaustani.
Onko muita samassa veneessä olijoita? Ja kaikki vinkit ovat luonnollisesti tervetulleita? Please, ei mitään ihme-dieettejä vaan ihan järkeenkäypiä juttuja. Kiitos! Marja- Janni
Taidan olla samassa veneessä.. montakohan kertaa olen luvannut lopettaa karkin syönnin ja ruveta liikkumaan.. monta! Mun "paras vinkki" on vaan syödä terveellisesti.. ja liikkua paljon! :D kaikki sanoo, et sillä saa pysyvän hyvän kunnon ja tietysti terveellisimmmin!
- Jossu
Lupasin alottaa paremmman elämän, jättää turhat valitukset valittamatta- ne on kuitenkin pieniä Aasian katastrofiiin verrattuna- ja tietty karkkilakkokin kävi mielessä(mutta sellasta mää en voi luvata ettenkö karkkia söis...;)))
- En kerro
pidän hammas rautoja säännöllisesti.
- pmmp
TÄYSIN TIPOTON VUOSI 2005!
Lupasin elää suunnilleen ihmisiksi ja pysyä erossa miehistä! ;)
- my-immortal
en anna uuden vuoden lupauksia koska, lupaukset on tehty rikottaviksi, ja emme yleensä pidä lupauksiamme. Siis miksi ylipäätänsä mennä lupaamaan jotain. Kyllähän on tietenkin lupauksia mitkä voimme täyttää. Mutta ylipäätänsä emme yleensä pysty siihen.
- sitä
aina jotain luvata. Lupasin naida 122 kertaa tänä vuonna, riippumatta siitä montako kertaa muija antaa.
- pitkätyttö
Mä ajattelin ruveta touhuamaan miesten kanssa. Mahdollisimman monen.
- sitä
treffataan ;-)
- Nimetön
...lapsia? Voit tutustua mun profiiliini (kuvan kera) Treffeillä nimellä Sartre62. Asun myös Espoossa. Vastaile. t. Sartre
- Vilma39
Nimetön kirjoitti:
...lapsia? Voit tutustua mun profiiliini (kuvan kera) Treffeillä nimellä Sartre62. Asun myös Espoossa. Vastaile. t. Sartre
Olisi syytä lopettaa heti kättelyssä kirjeiden lähettäminen. Palauta minulle kannettava tietokoneen laukku välittömästi.
- nimettömälle
Nimetön kirjoitti:
Se ei sinulle taas kuulu onko minulla lapsia vai ei. Poistaisit profilisi ja keskittyisit siihen yhteen naiseen kenen kanssa olet ja jättäisit toiset naiset ihan rauhaan.
- kommentti
Nimetön kirjoitti:
Ei kuulu sinulle kenellä on lapsia kenellä ei ole saisit muut naiset jätää ihan rauhaan keskittyisit kuule omaan elämääsi ja kehottaisin elää poika miehenä ku et osaa naisien kanssa olla laisinkaan etkä myös ole yhden naisen mies. Sartre62 seurustelee jonkun kanssa niin silti haluaa toisien naisien kanssa muhinoida.
- Janni
Lupasin lähimmälle ystävälleni ja vanhemmilleni lopettaa alkoholin käytön,ystäväni on hirveän huolissaan juomisestani, en itse tiedä miten siihen pystyn, menneen kesän tavoin, pelkään tulevaa kesää (olen sentään vasta 14) ja sitä joka päiväistä kaljan tai siiderin kittaamista kurkusta alas..
- Duudsoni
lupasin hankkia isälle jä äidille työpaikat Seinäjoelta, että voimme muutta sinne.
- mä vaa!!
Pakko aina olla vähän taikauskonen et tein niit ainakin 5 kuvitelkaa hei daa!
- Mökkihöperö
...opetella jonglööraamaan kolmella pallolla.
- patezu
Minä lupaan itsenäistyä.
Kaikin puolin.
Aikuistua nyt yleensä.
Se on suuri haaste, mutta aion voittaa sen.
Oppia kaikki kantapäänkautta.
En antaa periksi.
Ja vähetellen,
olen
itsenäinen. - Pröt
Lupasin, etten lupaa mitää!
- lupasin...
Lopettaa tupakoinnin kokonaan. Neljä päivää takana eikä ees tee mieli! :)
Terveiset ja tsempit muillekkin lopetaville! - gebri
lupasin, että tänä vuonna rupean laihduttamaan. mahtaako tuo onnistua kun joka päivä ajattelee,että no sitten huomenna..=)
- MAMI_66
AIJON TOUHUTA LASTEN KANSSA PALJON ENEMPI MITÄ OLEN EHTINYT TOUHUAMAAN!!
KOLMEN LAPSEN YH-ÄISKÄNÄ PITÄÄ REPEYTYÄ JOKA SUUNTAAN,MUTTA NYT MENNÄÄN ENTISTÄ ENEMPI..LAPSET KASVAA,HE EIVÄT OLE KAUAN AIKAA PIENIÄ!! - Iisi
Lupasin viettää koko udenvuodenpäivän pitkätkalsarit jalassa. Sen tein.
- moro!
lupaukset on tehty rikottavaksi!!!
- Nimetön
...pitää tää lupaus..Olen lopettanut polttamisen.Ja lapsi tuolla vatsassa ei tykkää hyvää,jos poltan.
- Tirmuli
Lupasin itselleni pysytellä hoikkana jo toisen vuoden peräkkäin. Tiputin v. 2003 tammi-maaliskuun aikana noin 15 kiloa ja hyvin on pysynyt poissa.
elää parempaa elämää ja aluksi pistin teini lapset asumaan isiensä luo..nyt loppui verenimeminen ja toiseksi aion muuttaa maalle ja muuttaa 3elämänrytmiä rauhallisemmaksi.
- MaijaPoppanen
Lupasin välittää ja rakastaa lähimmäisiäni täysillä. Kun on menettänyt jonkun ja toisen menettämistä pelkää, niin kuitenkin on vielä aikaa näyttää välittämisensä myös niille ihmisille joita on laiminlyönyt (omaa tyhmyyttään ja sokeuttaan). Vähennän tupakanpolttoani. Juon teetä päivittäin Se on kuulemma terveellistä ainakin niiden kevytmehujen rinnalla(tekevät kuulemma hallaa hampaille) jota ennen join. Mut tärkein on huomata, että kun näyttää välittävänsä läheisistään, niin sen saa 100 kertaisen takaisin mielihyvänä suosittelen!
- gfggggg
käytön lopettavani 10 vuoden sisällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078