KARHU UNET? KARHUT JAHTAA

karhujenpelko

eli pienenä katoin hopeanuoli piirettyjä ja niissä oli akakapuutto karhu. sit mulle on jäänyt kauhea karhujen peljo. en uskalla käydä metsälenkeillä jos järvelläkin koiran kanssa käyn pysyn aina lähellä muita ihmisiä, tämä rajoittaa elämääni paljon. SITTEN olen alkanut nyt viimeisen vuoden aikana nähdä unia joissa olen koirani kanssa lähipellolla tai jossain muualla kotini lähistöllä unessa, ja karhu tulee välillä yksi välilä 3 kappaletta ne juoksee päin koittaa syödä mut ja sit herään hiestä märkänä . ja nyt pelkään vielä enemmän.......mitä tuo voisi merkit????

5

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun minä olin nuori, luin Hopeanuolisarjakuvia.

      Niissä saattoi olla karhuja ja muitakin ikäviä petoja.

      Olen aika vakuuttunut, etteivät nuoruuteni Hopeanuoli-sarjakuvat ole sama asia kuin tarkoittamasi Hopeanuolipiirretyt.

      Minulla ei ole mitään käsitystä, mikä akakapuuttokarhu on.

      Netistä voin lukea, että Akakabuto on äärimmäisen aggressiivinen manga-jätttiläiskarhu.

      Sinulla on ollut pelko karhuista ennenkin.

      Nyt näet unia, joissa olet lähempänä kotia ja ajoittain sinua kohti syöksyy yksi karhu, välillä jopa kolme.

      Yrittävät syödä sinut.

      Yleensä raivoisat villieläimet unissa viittaavat vanhempiin. Rakastamme heitä mutta samalla he vaikuttavat tekevän kaikkensa kiusatakseen meitä.

      Miksi villieläimen muodossa?

      Liitämme unissamme kaikkiin tuntemiimme ihmisiin monia ja monia mielikuvia. Saatamme myös suhtautua rakkaimpiin läheisiimme ristiriitaisesti. Eräällä tavalla pidämme heistä ja samalla pelkäämme heitä. On helppoa ajatella heidät petoina.

      Emme kuitenkaan unissamme välttämättä pelkää niinkään muita vaan itseämme.

      Unissasi raivoava peto saattaakin olla sinun omien ajatustesi ja tunteittesi luoma hahmo.

      Luonnollisesti et halua olla vihainen, et ainakaan vanhemmillesi, joten ajatus täytyy muokata toiseen muotoon. Lopulta näet unissasi raivoisan pedon joka tuntuu kovin vieraalta, mutta jonka raivon kykenet jotenkin ymmärtämään.

      Itse asiassa se olet sinä, joka raivoat ja olet peto.

      Unissasi on välillä kolmekin karhua. Onko sinulla sisarusta?

      Sanoisin, että koet painostusta lähipiiristäsi.

      Kiitos unesi jakamisesta.

      • kolmekarhuaaaaaa

        on kolme sisarusta. ja en ole ollut heidän kanssaan väleissää yli vuoteen......... voi vitsit kiitos sulle tosi paljon..!! nyt taisin tajuta asiat... ja välillä on se yksinäinen karhu ja isompi kuin muut eli onkohan se mun isukki sit tosielämäs..


      • Kukaan ei tietenkään voi sanoa mitä ajattelet, mutta olisi uniloogista jos isäsi esiintyisi unissasi isompana karhuna kuin kolme sisarustasi.


    • Kristalliboltsi

      Oletko varmasti hoitanut veroasiasi rehellisesti ? Unet voi johtua epärehellisyydestä ja jatkuvasta syyllisyyden tunnosta . Todellisuudessa pelkäät verokarhun hyökkäystä. Helppo juttu hoitaa asia kuntoon, tuloksena karhut häippäsee unista ja muuteskii voit taas käppäillä piskinkanssa ulkosalla eikä tarvitse pelätä näkyykö männyntakaa verokarhun kaali

      • unio

        Hyvä ja valaiseva tulkinta, jota tosin unen näkijä ei välttämättä haluaisi ääneen kuulla koska unien tulkinta vaatii myös rehellisyyttä. Pieni pitkään jatkunut epärehellisyys saattaa muodostua unimaailman kautta juuri tällaisentyyppiseksi painajaistyyppiseksi vainoamiseksi. Mutta unien kieli on ihmeellinen ja surrealistisuudessaan ylittää mielikuvituksen rajoja koko ajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe