Kun olette aloittaneet kihdin hoitoon Apurin lääkityksen, aluksi 100 mg ovatko kihtioireet pahentuneet? En ole syönyt mitään mitä kihdissä kehotetaan välttämään ja juonut paljon vettä, mutta siitä huolimatta nilkassa seudussa sietämätön kipu ja turvotus. Alkoholijuomia en ole koskaan juonut, uraattiarvo yli 700 ennen lääkityksen alkua. Enkä ole muutenkaan syönyt ennen sairastumista kielletyistä ruoka-aineista kuin lohta vähän reilummin ja papuja. Kihtidiagnoosi annettiin uraattiarvon ja röntgenkuvan perusteella reumatologin vastaanotolla.
Syön enää kaurapuuroa maidolla, kasvissalaatteja, kananmunia, rahkaa, raejuustoa ja kotimaisia marjoja. Kaiken lihan, kalan ja leikkeet yms. olen lopettanut. Jos ääke pahentaa oireita, missä vaiheessa tilanne alkaa todennäköisesti helpottumaan?
Pahentaako Apurin oireita aluksi?
Kihtikoipinainen
1
284
Vastaukset
- Uraattikas
Yleensä pahentaa. Ota buranaa tai kortisonia aluksi rinnakkain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621