Sain kunnon jättikyrpää

lomakokemus

11

6587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunkiih

Vittu miten kiihottava tarina!

• dallaper

Oli vähän semmoset odotukset et taas tulee jotain jäätävää paskaa, mut aikalailla hyvää settiähän se lopulta oli

• normimarkku

Ei naiset oikeesti tykkää isosta

• ääliö66

Hahahhaha

• kyselyikänee

Mist tiiät

• nallikaripekka

Huomas tätä katsoessa että krapulassa on lastit aika herkässä, sen verran nopsaan palo nalli

• ihmemjäs

Joskus sitä vähän ihmettelee että millasia fantasioita sitä porukalta löytyy. Ja sit joskus ei tarvi ihmetellä

• kuulih

Kuulostaa ihanalta!

• aristond

Tän lueskeli aikalailla mielellään ja seurauksetkin oli mukavat, mojova stondishan siitä jäi ...

• Olin joutunut tätini kanssa etelän lomalle. Mulle ei myyty viinaa mutta tädille sitäkin enemmän. Respan miehet juotu aina auttamaan mua tädin taluttamisessa huoneeseen. Tavallaan vitutti sen kännääminen mutta jotenkin kiihoitti kun jouduin tanssii sen kanssa. Pääsin käymään baareissa ja ei tarvinnut olla aikaisin nukkumassa. Taluttaminenkin oli jonkinlaista kopelointia. Sinä aamuna respassa oli useampi mies. Ne tuli auttaa porukalla. Jotkut piteli tätiä pystyssä ja jotkut availi ovia. Hississä mä nojasin seinään ja tädin nojas muhun. Mun kalu oli ihan kovana sen pakaroiden välissä. Musta tuntuu että ne miehet huomas sen. Mä oli ihan punainen kun puristelin sitä tisseistä ettei se olis valunut lattialle. Me päästiin kunnialla kaikki meidän huoneeseen. Ovi paukahti kiinni. Miehet piti tätiä pystyssä. Itse seison sängyn vieressä. Jotenkin mulla pimahti aivoissa tai kiveksissä. Se pitää riisua alasti että ne vaatteet pysyy siistinä. Musta näytti että niillä miehilläkin oli munat pystyssä. Me saatiin täti alastomaksi. Se horju siinä lattialla. Sit se sano sille sen edessä seisovalle. Rakastele mua nyt. Jotenkin silloin repes kaikilla. Se pyynnin kohde halas ja nuoli sitä kaulasta. Kaikki muut heitti vaatteen pois.

Jos matkailu kiinnostaa kysy lisää. Yksityisviestillä mieluiten. Tökkää mun käyttäjätunnusta.

• mullaseisoojo

Kuulostaa tosi kiihottavalta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      180
      2207
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1580
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1454
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1294
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      44
      1114
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1092
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      997
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      98
      909
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      845
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      815
    Aihe