Sain kunnon jättikyrpää

lomakokemus

11

7320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunkiih

Vittu miten kiihottava tarina!

• dallaper

Oli vähän semmoset odotukset et taas tulee jotain jäätävää paskaa, mut aikalailla hyvää settiähän se lopulta oli

• normimarkku

Ei naiset oikeesti tykkää isosta

• ääliö66

Hahahhaha

• kyselyikänee

Mist tiiät

• nallikaripekka

Huomas tätä katsoessa että krapulassa on lastit aika herkässä, sen verran nopsaan palo nalli

• ihmemjäs

Joskus sitä vähän ihmettelee että millasia fantasioita sitä porukalta löytyy. Ja sit joskus ei tarvi ihmetellä

• kuulih

Kuulostaa ihanalta!

• aristond

Tän lueskeli aikalailla mielellään ja seurauksetkin oli mukavat, mojova stondishan siitä jäi ...

• Olin joutunut tätini kanssa etelän lomalle. Mulle ei myyty viinaa mutta tädille sitäkin enemmän. Respan miehet juotu aina auttamaan mua tädin taluttamisessa huoneeseen. Tavallaan vitutti sen kännääminen mutta jotenkin kiihoitti kun jouduin tanssii sen kanssa. Pääsin käymään baareissa ja ei tarvinnut olla aikaisin nukkumassa. Taluttaminenkin oli jonkinlaista kopelointia. Sinä aamuna respassa oli useampi mies. Ne tuli auttaa porukalla. Jotkut piteli tätiä pystyssä ja jotkut availi ovia. Hississä mä nojasin seinään ja tädin nojas muhun. Mun kalu oli ihan kovana sen pakaroiden välissä. Musta tuntuu että ne miehet huomas sen. Mä oli ihan punainen kun puristelin sitä tisseistä ettei se olis valunut lattialle. Me päästiin kunnialla kaikki meidän huoneeseen. Ovi paukahti kiinni. Miehet piti tätiä pystyssä. Itse seison sängyn vieressä. Jotenkin mulla pimahti aivoissa tai kiveksissä. Se pitää riisua alasti että ne vaatteet pysyy siistinä. Musta näytti että niillä miehilläkin oli munat pystyssä. Me saatiin täti alastomaksi. Se horju siinä lattialla. Sit se sano sille sen edessä seisovalle. Rakastele mua nyt. Jotenkin silloin repes kaikilla. Se pyynnin kohde halas ja nuoli sitä kaulasta. Kaikki muut heitti vaatteen pois.

Jos matkailu kiinnostaa kysy lisää. Yksityisviestillä mieluiten. Tökkää mun käyttäjätunnusta.

• mullaseisoojo

Kuulostaa tosi kiihottavalta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      324
      4243
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2385
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2026
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1521
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1028
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      136
      986
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      967
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    Aihe