Saksanpaimenkoiraliiton virallinen keskustelufooru

diipadaapa2

Siis tuota noin..onko totta, etteivät saksanpaimenkoiraliiton jäsenet pääse liiton keskustelufoorumille kirjoittamaan? Uskomatonta.

15

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v........i

Pääsee kirjoittamaan, kun olet rekisteröitynyt sinne.

• näin

Ei pääse jos pärstäkerroin ei miellytä ylläpitäjiä.

• v........i

jos olet siinä uskossa niin ole aivan vapaasti. Ehkä et pääse sitten minnekkään muuallekkaan. :)

• tyhmätrolli

Mistä näitä hel*etin trollaajia sikiää? Jotain rajaa näihin alotuksiin...

• asiajuttu

Mitä vikaa aloituksessa muka on? Täyttä asiaahan se on.

• huhuhuhuh
        asiajuttu kirjoitti:

Mitä vikaa aloituksessa muka on? Täyttä asiaahan se on.

Alotuksessa on se vika, et se on yhden mielisairaan foliohattupään näppikseltä. Mitään järkeä tai totuuspohjaa sillä ei ole.

• ME___

Edelleenkin, aloitus on aiheellinen, myös minun mielestäni. Tällä hetkellä noin 98 % liiton jäsenistä on samaa mieltä.

• eiootodellistatää

höpöhöpö... Luvuthan on yhtä luotettavat ku Stubbilla :)

• faktaan_jatkoa

Täyttä faktaa, todistettavaa sellaista on, että Saksanpaimenkoiraliiton keskustelufoorumiin eivät ole päässeet liiton jäsenistä puoletkaan viime vuosien aikana. Tästä on olemassa todisteet. Siinä vaiheessa kun keskustelufoorumi aloitti toimintansa, tietyt henkilöt näpelöivät sen verran juttuja vuosien ajan ettei sinne päässyt kukaan täysjärkinen kirjoittamaan mitään. Sama touhu näkyy jatkuvat, henkilöt ovat onnistuneet omasta mielestään hoitamaan homman väistäen Suomen lakia, muttei kokonaisuus ole vielä siinä..

• Tälli

Liiton keskustelufoorumillahan toimii tämä tunnettu ignooraamisen periaate, pieni porukka keskenään pyörittää yhden lajin juttuja ja jos joku kommentoi vähänkään heidän ajattelumaailmaan kuulumatonta niin kommentoija pullautetaan ulos keskustelusta. Liiton puheenjohtaja tuntuu olevan varsinainen keulakuva tässä eri mieltä olevien saksanpaimenkoiraharrastajien poispullautelusta, milloin joku ei kelpaa toimikuntaan, maalimieheksi jne. jne. näitä on nähty

Mitä ihmettä se entinen jalostusvastaava vielä kummittelee noissa hommissa, menisi opetteleen koirankasvatusta, ehkä hän tajuaisi mitä mokia rodunjalostukselle on tullut tehtyä, eli perse eellä on menty tässäkin asiassa

• boikottiin_sakut

Vaihtakaa rotua niin tein itsekin,saku olisi hyvä koira jos olisi SÄILYTETTY vanha rakenne mikä oli 100 vuotta sitten nyt se on pilattu entistä enemmin ja kasvattajat eivät halua kuulla vastaväitteitä, siksi ainut asia mikä auttaa pitkässäjuoksussa on boikotoimalla sakuja,älkää kukaan ostako sakua kun terveys on ihan surkealla tasolla.

Pilaavat rodun ja nostavat itsensä jalustalle.
      ja paskat kiinnostaaa pikkunilkkien jumala leikit.

• faktaa2

Minä en ole pilannut todistetusti, joten älä yleistä. Sen sijaan olen nostanut saksanpaimenkoiran mainetta hyväkäytöksisenä rotuna ylöspäin, joka sopii sekä näyttöön että käyttöön eli myös kerrostaloyksiöihin, mikäli koiran omistajalla on koiranlukutaito hanskassa ja koira on hermorakenteeltaan nk. "tervepäinen" , jolloin se sopeutuu sekä kaupunki- että maalaiselämään. Genetiikaltaan tervepäistä eli neurologialtaan suhteellisen normaalia koiraa ei tarvitse erikseen "sosiaalistaa", vaan se sopeutuu heti pennusta lähtien omistajansa mukana lähes aivan minkälaisiin olosuhteisiin tahansa, jotka ovat perustuslain mukaisia.

• KalleKilleKolli
        faktaa2 kirjoitti:

Minä en ole pilannut todistetusti, joten älä yleistä. Sen sijaan olen nostanut saksanpaimenkoiran mainetta hyväkäytöksisenä rotuna ylöspäin, joka sopii sekä näyttöön että käyttöön eli myös kerrostaloyksiöihin, mikäli koiran omistajalla on koiranlukutaito hanskassa ja koira on hermorakenteeltaan nk. "tervepäinen" , jolloin se sopeutuu sekä kaupunki- että maalaiselämään. Genetiikaltaan tervepäistä eli neurologialtaan suhteellisen normaalia koiraa ei tarvitse erikseen "sosiaalistaa", vaan se sopeutuu heti pennusta lähtien omistajansa mukana lähes aivan minkälaisiin olosuhteisiin tahansa, jotka ovat perustuslain mukaisia.

Koiran kanssa pärjäämiseen vaikuttaa 99 % ihmisen koiranlukutaito, hyvin pieni osa koirista 1 % ei omaa normaalia neurologiaa, eli lähes aina vika on ihmisessä, hänen koiranlukutaidossa. Hyvä, mutta se, että ihmisiä joilla on koiranlukutaito, on todella harvassa ja vielä harvemmassa on niitä joilla on hyvä koiranlukutaito,

• erikoira
        faktaa2 kirjoitti:

Saksanpaimenkoiran ei pidä "sopia" kerrostaloyksiöön. Ja jos sopii, jalostus on mennyt pahasti pieleen!

• epäilyttää
        faktaa2 kirjoitti:

Kuka myy sakemannin yksiöön,ihmetellä täytyy siis ihan aikuisten oikeasti ...yksiöön iso koira,ovatko nyt kaikki inkkarit varmasti kanootissa.........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe