Platinablondi Lana..

Meikän mielessä on vaan Lana
vaikka vuotaa kylppärin vesihana
ja uunissa sulaa pakastekana
että jos löytyisi sellainen sana
meikä sanoisi hyvää ystävänpäivää Lana.. ;-D
(Hiukkasen ontuvaa runoutta mutta tuli suoraan sydämmestä.. ;-¤)

Toivottaa

Palstan guumin gigolo alias Butsi {:×--==8

https://www.youtube.com/watch?v=o9AEvZUC-VQ

Ps. Meikäki löysi ruusuja.. ;-)

75

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-uintikaveri

      Sorry, kettuilu ei ole tarkoitukseni, mutta nuori Pentti Saarikoskihan se siinä runoilee. ;)

      • Itse keksitty päihittää toiselta kopioidun...


    • no ei toi ollenkaan huono ollu butsi.. ;D

      • Mä sit komppaan et kyl Butchil on selvii kykyi tohon runoiluun... Nostellaan tätä sit pinnal niinku toi mielipuol Kokkojokee et ei pääse putoomaan ;)


    • Onneksi mun valmentajalla on hyvä huumorintaju... :)) Mun kommentti on tähän sitten viimeinen, koska en hirveästi tykkää, että mun rakasta Butchia kiusitaan...

      • ehkä_sokea

        Kuka on kiusannut?Ei kukaan.


      • älä-ääliö-sekaannu
        ehkä_sokea kirjoitti:

        Kuka on kiusannut?Ei kukaan.

        Kun et mitään tajua.


      • Jos joku Butsia kiusaa,niin saa multa neniin.En ole kamalan iso nainen,mutta osaan kyllä vetästä. :))


      • En kai mä muru oo sit kiusinu... ;)


    • :))) En tiiä millon olisi näin paljon niin nopeeseen tahtiin vaihtuneet eri mielialat ku mitä nyt..Mua nii hellytti toi runo,mut samalla niin nauratti,ku ihana Butsi on siel vääntäny runoa kieli poskella. ;)) Hieno siitä tuli.Kiitti Butsi..tää vaan varmisti sen,että olet kyllä niin symppis tyyppi ja kaiken lisäks niiii mukavan tuntunen heppu. :))
      On muutes toi sun keppis kasvanu sit viime näkemän. ;))))))

      • No voihan hittolainen Lana kun meikällä oli jo melkein löysät lahkeessa.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No voihan hittolainen Lana kun meikällä oli jo melkein löysät lahkeessa.. ;-D

        Miten se ny sillai ..;)) Jätä t-kirjain pois,nii sit on normaalisti..hah..sori..en millää malttanu olla hiljaa..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten se ny sillai ..;)) Jätä t-kirjain pois,nii sit on normaalisti..hah..sori..en millää malttanu olla hiljaa..;))

        No sillä veitikalla on meikästä riippumaton tahto.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No sillä veitikalla on meikästä riippumaton tahto.. ;-D

        Niinhän miehet tapaa sanoa,mut en usko siihen.;)) Äläkä vaa kysy et miksen usko..Mun jutut on lähteny muutenki jo lapasesta. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niinhän miehet tapaa sanoa,mut en usko siihen.;)) Äläkä vaa kysy et miksen usko..Mun jutut on lähteny muutenki jo lapasesta. ;))

        Mä sit uteliaisuuttain kysyn et miks et usko ku sillai kummiski on... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sit uteliaisuuttain kysyn et miks et usko ku sillai kummiski on... ;)

        Ei se vaan ole niin..hitto,onko mun ny pakko selittää..en kehtaa sit tulla enää tänne.:P No jos näin ympäripyöreesti selitän,että kun alkaa kurkottelemaa taivasta kohti,nii ei se tapahdu tahdosta riippumatta,ku yläpäässä alitajunta on innostunu vaikka jostai näkemästään tai tulla tupsahtaa joku semmone ajatus,nii sillon se liikkuu sillai vaikka mies ei sitä tietosesti tajua..että näin..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei se vaan ole niin..hitto,onko mun ny pakko selittää..en kehtaa sit tulla enää tänne.:P No jos näin ympäripyöreesti selitän,että kun alkaa kurkottelemaa taivasta kohti,nii ei se tapahdu tahdosta riippumatta,ku yläpäässä alitajunta on innostunu vaikka jostai näkemästään tai tulla tupsahtaa joku semmone ajatus,nii sillon se liikkuu sillai vaikka mies ei sitä tietosesti tajua..että näin..

        Se et se tuijottaa maata alakuloisena eikä piristy,nii se kyllä on sit varmaanki aina tahdosta riippumaton .mä meen jo itekki sekasin.:P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se et se tuijottaa maata alakuloisena eikä piristy,nii se kyllä on sit varmaanki aina tahdosta riippumaton .mä meen jo itekki sekasin.:P

        Tota noin... Kyl sä ny kummiski vääräs oot ku pelkkä halaus ilman taka-ajatuksii saa 'sen' heräämään ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Kyl sä ny kummiski vääräs oot ku pelkkä halaus ilman taka-ajatuksii saa 'sen' heräämään ;D

        Elä höpötä!Tossaha sä just sanoit et ku halaa..no alitajunta tajuaa mitä siinä tehään,nii se pistää tekstarin alakertaan.:)) Ny täytyy kyl miettiä,et onkoha miehillä joku katko jossaki,ku nuppi ei kokonaisuudessaan tajua heti mitä tapahtuu.Se onkin varmaan nii,et toi heppi on miehen viisain ruumiinosa.:))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Kyl sä ny kummiski vääräs oot ku pelkkä halaus ilman taka-ajatuksii saa 'sen' heräämään ;D

        semmonen tehokkaaksi havaittu konsti on ku noissa tilanteissa muistelee eksän nalkutusta..


      • temmirauta kirjoitti:

        semmonen tehokkaaksi havaittu konsti on ku noissa tilanteissa muistelee eksän nalkutusta..

        Nii ku se exäki varmaan nalkutti ihan syyttä suotta.;)


      • temmirauta kirjoitti:

        semmonen tehokkaaksi havaittu konsti on ku noissa tilanteissa muistelee eksän nalkutusta..

        Teipillä reiteen kiinni ;)


      • spee_do kirjoitti:

        Teipillä reiteen kiinni ;)

        Mahtaisi sattua..? :D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Mahtaisi sattua..? :D

        Aattelin ihan samaa ja paljon muutaki.:)) Voi luojan kiitos en ole mieheks syntyny.Ois se karmeeta että alakerrassa tapahtuu ilman että yläpää tajuaa..Näinhän nämä poitsut väittää sen tapahtuvan.:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpötä!Tossaha sä just sanoit et ku halaa..no alitajunta tajuaa mitä siinä tehään,nii se pistää tekstarin alakertaan.:)) Ny täytyy kyl miettiä,et onkoha miehillä joku katko jossaki,ku nuppi ei kokonaisuudessaan tajua heti mitä tapahtuu.Se onkin varmaan nii,et toi heppi on miehen viisain ruumiinosa.:))

        Mmmm... Luultavasti miehillä on jokin tooooooodella ihmeellinen sisäinen mekanismi, joka liikuttaa käsiä ja sitä jännää kapistusta samaan tahtiin... ;))


      • temmirauta kirjoitti:

        semmonen tehokkaaksi havaittu konsti on ku noissa tilanteissa muistelee eksän nalkutusta..

        Jäbäääää... Sun muisti pätkii ;)) Minkä takia oletkaan pyytänyt multa anteeksi jotain tsiljardimiljardia kertaa sen jälkeen, kun olet halannut mua, hahaha ;DDD


      • spee_do kirjoitti:

        Teipillä reiteen kiinni ;)

        Hahaha ;DDD Kuvittelin, että sulle on tullut lonkkavika, koska kävelit... Hmmm... jotenkin vaikeasti... hahaha... Siis sun toista jalkaa laahaten ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Luultavasti miehillä on jokin tooooooodella ihmeellinen sisäinen mekanismi, joka liikuttaa käsiä ja sitä jännää kapistusta samaan tahtiin... ;))

        No jännä kapistus se kyllä on,ku toimii ihan omapäisesti.;)) Joskus on isot tytöt sanonu,et miehillä on järki "sen' päässä ja oikeessa olivat..nyt se on todistettu..kiitos jäbien.:)))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Jäbäääää... Sun muisti pätkii ;)) Minkä takia oletkaan pyytänyt multa anteeksi jotain tsiljardimiljardia kertaa sen jälkeen, kun olet halannut mua, hahaha ;DDD

        Ei tsiisus!!! :))))))) Nyt se teippi äkkiä käyttöön ja käytä sitä jeesusteippiä,nii varmasti pysyy! ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii ku se exäki varmaan nalkutti ihan syyttä suotta.;)

        no monen päivän riitely ja mykkäkoulu esim siittä ku jäbä ei pystynykkään lähtiä kavereitten luo illanviettoon ku lehemälle tuli poikimahalvaus. et semmosta..


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Jäbäääää... Sun muisti pätkii ;)) Minkä takia oletkaan pyytänyt multa anteeksi jotain tsiljardimiljardia kertaa sen jälkeen, kun olet halannut mua, hahaha ;DDD

        no ku se eksä tuppaa vaan jotenki sitte unohtuun aina ku halaillaan.. ;) älä nyt typykkä rakas viihti jäbää kiusata ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei tsiisus!!! :))))))) Nyt se teippi äkkiä käyttöön ja käytä sitä jeesusteippiä,nii varmasti pysyy! ;)))

        jäbä yllätettiin nyt vähä niinku housut kintuissa. no ei sille kuulkaas mitään voi ja miks pitäiskään ku kivalta tuntuu ja ku näköjään sitte anteeksipyynnöllä nätisti selviää.. ;) kehtaako tänne enään tään jälkeen tullakkaan.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aattelin ihan samaa ja paljon muutaki.:)) Voi luojan kiitos en ole mieheks syntyny.Ois se karmeeta että alakerrassa tapahtuu ilman että yläpää tajuaa..Näinhän nämä poitsut väittää sen tapahtuvan.:))

        Sillai se kuiteski menee. Ei tollasii juttui pysty sit estää... ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Jäbäääää... Sun muisti pätkii ;)) Minkä takia oletkaan pyytänyt multa anteeksi jotain tsiljardimiljardia kertaa sen jälkeen, kun olet halannut mua, hahaha ;DDD

        Ai mä ku oon luullu et riittää ku sanoo et oho... ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no monen päivän riitely ja mykkäkoulu esim siittä ku jäbä ei pystynykkään lähtiä kavereitten luo illanviettoon ku lehemälle tuli poikimahalvaus. et semmosta..

        No tuo oli kyllä typerä juttu.Voit olla tyytyväinen että tuolle suhteelle tuli loppu.Paljon kertoo toisen ajatusmaailmasta,kun edes viattoman eläimen akuutti hätä ei hetkauta.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Mahtaisi sattua..? :D

        Kipu kasvattaa luonnetta tai eikö niin ainakin sanota olevan ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Kuvittelin, että sulle on tullut lonkkavika, koska kävelit... Hmmm... jotenkin vaikeasti... hahaha... Siis sun toista jalkaa laahaten ;))

        Se oli miehen epätoivoinen yritys havitella myötätuntoa ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbä yllätettiin nyt vähä niinku housut kintuissa. no ei sille kuulkaas mitään voi ja miks pitäiskään ku kivalta tuntuu ja ku näköjään sitte anteeksipyynnöllä nätisti selviää.. ;) kehtaako tänne enään tään jälkeen tullakkaan.. ;)

        Vastaus on, ettei kehtaa. Jääkäämme tauolle, kunnes nämä nolot puheet ovat pyyhkiytyneet pois omasta ja muiden muistista :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuo oli kyllä typerä juttu.Voit olla tyytyväinen että tuolle suhteelle tuli loppu.Paljon kertoo toisen ajatusmaailmasta,kun edes viattoman eläimen akuutti hätä ei hetkauta.

        tietty niitä hyviäki hetkiä oli mut ku hommat on semmosia et niistä ei löydy välttämättä pätkääkään joustonvaraa niin sitte sen parisuhteen pitäis joustaa aika tavalla. pitemmän päälle oli sitte vaan turhan stressaavaa ku kumppanilta ei ymmärrystä liiemmin tullu. no varmaan tiiät tämmöset jutut..


      • spee_do kirjoitti:

        Vastaus on, ettei kehtaa. Jääkäämme tauolle, kunnes nämä nolot puheet ovat pyyhkiytyneet pois omasta ja muiden muistista :)

        jäbällä on kuule parkkiintunut nahka.. ;)


      • yksi_huomio
        spee_do kirjoitti:

        Vastaus on, ettei kehtaa. Jääkäämme tauolle, kunnes nämä nolot puheet ovat pyyhkiytyneet pois omasta ja muiden muistista :)

        Kovasti on palsta hiljentynyt.


      • temmirauta kirjoitti:

        tietty niitä hyviäki hetkiä oli mut ku hommat on semmosia et niistä ei löydy välttämättä pätkääkään joustonvaraa niin sitte sen parisuhteen pitäis joustaa aika tavalla. pitemmän päälle oli sitte vaan turhan stressaavaa ku kumppanilta ei ymmärrystä liiemmin tullu. no varmaan tiiät tämmöset jutut..

        Kyllä mä tiiän kaikki tollaset jutut.Se ihminen ei vaan ollu sopiva just sulle.Vielä se tulee vastaan ku aika on.


      • yksi_huomio kirjoitti:

        Kovasti on palsta hiljentynyt.

        No tietysti mielenkiinto häipyy kaikilla jossai vaiheessa.Ei loputtomiin kukaan jaksa jutun juurta keksiä.Vanhat häipyy ja uudet tulee tilalle.Täällä se alkaa nyt hiipumaan tai ainaki mulla.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tietysti mielenkiinto häipyy kaikilla jossai vaiheessa.Ei loputtomiin kukaan jaksa jutun juurta keksiä.Vanhat häipyy ja uudet tulee tilalle.Täällä se alkaa nyt hiipumaan tai ainaki mulla.

        Arvaa mitä mun valmentaja?!! Jos sinä, Toljanter ja Kittie lopetatte, niin en minäkään enää jatka tänne kirjoittelua. Eivätkä tietenkään mun jäbätkään, eikä Butch, koska tunnemme toisemme muutenkin. Yksi asia mun on pakko sulle kertoa. Sanoit mulle viime syksynä jotain sellaista, jota kukaan ennen ei ollut mulle sanonut. Siis silloin, kun loukkasin itseni puomilla. Se lämmittää mun sydäntä koko mun loppuelämän ajan, vaikka meidän tiemme erkaantuisivatkin. Muistelen sua ja ajattelen, että mun piti odottaa miltei 20 vuotta, että joku lohdutti mua juuri sillä tavalla, jota olin aina kaivannut kuulevani. Sulla on ihanan hyvä sydän ja sun läheiset saavat olla enemmän kuin onnellisia, että heillä on sun kaltainen aidosti välittävä ihminen elämässään. Sellainen, mikä multa on puuttunut...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tietysti mielenkiinto häipyy kaikilla jossai vaiheessa.Ei loputtomiin kukaan jaksa jutun juurta keksiä.Vanhat häipyy ja uudet tulee tilalle.Täällä se alkaa nyt hiipumaan tai ainaki mulla.

        Meikälle jää kyllä ikävä sua Lana kun on ollut vahva tunne sisimmässä että tässä on kyse aidosta ystävyydestä jo.. Elikkä meikä ja Arieli laitetaan nyt mietintämyssy päähän että onko motivaatiota enää täällä olla. Kun joku pitkään jatkunut juttu loppuu yksipuolisesti sitä tippuu korkealta ja sitten sattuu jos on mukana ollut tunteet elikkä fiksumpaa on kait hypätä pois ennen muita :-/


      • Mä en kyllä oikeasti nyt tajua mitä tässä on tapahtumassa:(


      • toljanter kirjoitti:

        Mä en kyllä oikeasti nyt tajua mitä tässä on tapahtumassa:(

        Vaikeapa ketään on arvostella.

        On olemassa henkilöitä, joiden luottamusta on vaikea saavuttaa. Elämänkokemukset ovat saattaneet olla poikkeuksellisen rankkoja. Se mikä yhdelle on jonninjoutavaa höpinää, on jollekulle toiselle huomattavasti enemmän. Tietyntyyppiset ihmiset voivat koukuttaa nuoren, jolla on niukasti aikuiskontakteja tai niitä ei ole ollenkaan. Jopa anonyymi viestittely voi antaa tunteen läheisyydestä, joka on jäänyt syystä tai toisesta uupumaan.

        Älä ota kesäkissaa, äläkä silitä kulkukoiraa. Joskus ne liikkuvat ihmisen hahmoissa.


      • spee_do kirjoitti:

        Vaikeapa ketään on arvostella.

        On olemassa henkilöitä, joiden luottamusta on vaikea saavuttaa. Elämänkokemukset ovat saattaneet olla poikkeuksellisen rankkoja. Se mikä yhdelle on jonninjoutavaa höpinää, on jollekulle toiselle huomattavasti enemmän. Tietyntyyppiset ihmiset voivat koukuttaa nuoren, jolla on niukasti aikuiskontakteja tai niitä ei ole ollenkaan. Jopa anonyymi viestittely voi antaa tunteen läheisyydestä, joka on jäänyt syystä tai toisesta uupumaan.

        Älä ota kesäkissaa, äläkä silitä kulkukoiraa. Joskus ne liikkuvat ihmisen hahmoissa.

        Syytätkö minua?

        Suora kysymys ansaitsee suoran vastauksen.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä mun valmentaja?!! Jos sinä, Toljanter ja Kittie lopetatte, niin en minäkään enää jatka tänne kirjoittelua. Eivätkä tietenkään mun jäbätkään, eikä Butch, koska tunnemme toisemme muutenkin. Yksi asia mun on pakko sulle kertoa. Sanoit mulle viime syksynä jotain sellaista, jota kukaan ennen ei ollut mulle sanonut. Siis silloin, kun loukkasin itseni puomilla. Se lämmittää mun sydäntä koko mun loppuelämän ajan, vaikka meidän tiemme erkaantuisivatkin. Muistelen sua ja ajattelen, että mun piti odottaa miltei 20 vuotta, että joku lohdutti mua juuri sillä tavalla, jota olin aina kaivannut kuulevani. Sulla on ihanan hyvä sydän ja sun läheiset saavat olla enemmän kuin onnellisia, että heillä on sun kaltainen aidosti välittävä ihminen elämässään. Sellainen, mikä multa on puuttunut...

        Voi ariel ja butsi..:( Enhä mä tos sanonu et oon just ny häipymässä.Enkä mä arvannu kyl et mä nii tärkee täällä olisin..Täällä on vähä jutustelut vaimentunu,nii siks aattelin paikan vaihtoa.Ny mä en raaski häippästä,kumun sydän melkee halkes ku luin teiän jutut.HYI TEITÄ!!Kehtaatte itkettää tämmöstä hömppää.:) Sopuhali eiks nii?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi ariel ja butsi..:( Enhä mä tos sanonu et oon just ny häipymässä.Enkä mä arvannu kyl et mä nii tärkee täällä olisin..Täällä on vähä jutustelut vaimentunu,nii siks aattelin paikan vaihtoa.Ny mä en raaski häippästä,kumun sydän melkee halkes ku luin teiän jutut.HYI TEITÄ!!Kehtaatte itkettää tämmöstä hömppää.:) Sopuhali eiks nii?

        Onko minua kaivattu ollenkaan?


      • spee_do kirjoitti:

        Vaikeapa ketään on arvostella.

        On olemassa henkilöitä, joiden luottamusta on vaikea saavuttaa. Elämänkokemukset ovat saattaneet olla poikkeuksellisen rankkoja. Se mikä yhdelle on jonninjoutavaa höpinää, on jollekulle toiselle huomattavasti enemmän. Tietyntyyppiset ihmiset voivat koukuttaa nuoren, jolla on niukasti aikuiskontakteja tai niitä ei ole ollenkaan. Jopa anonyymi viestittely voi antaa tunteen läheisyydestä, joka on jäänyt syystä tai toisesta uupumaan.

        Älä ota kesäkissaa, äläkä silitä kulkukoiraa. Joskus ne liikkuvat ihmisen hahmoissa.

        Ei ollu tarkotus loukata tai pahoittaa kenenkää mieltä.:(


      • toljanter kirjoitti:

        Syytätkö minua?

        Suora kysymys ansaitsee suoran vastauksen.

        Miksi minä sinua syyttäisin? En minä ketään tahtonut syyttää. Totesin ainoastaan ilmiselvän asian.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Onko minua kaivattu ollenkaan?

        Niinku speedo joskus kirjoitti,nii kaikkia tarvitaan et keskustelua syntyy.Mä oon ihmetelly et missä oot..<3


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Onko minua kaivattu ollenkaan?

        Luonnollisesti sinua on kaivattu. Olet mukava ja herttainen nainen, jota ilman palsta ei pärjäisi :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niinku speedo joskus kirjoitti,nii kaikkia tarvitaan et keskustelua syntyy.Mä oon ihmetelly et missä oot..<3

        Ai sori.. Olen lepolomalla reissun jälkeen.. Eli lataan akkuja kotona, yritän nukkua ja puuhata rentouttavia juttuja..


      • spee_do kirjoitti:

        Luonnollisesti sinua on kaivattu. Olet mukava ja herttainen nainen, jota ilman palsta ei pärjäisi :)

        Kiitos! :) Laitetaanpa kyssäriä, jos saataisiin jutun aihetta? :D Mitä arvostat ystävässä? Minä arvostan rehellisyyttä, empatiaa ja huumorintajua.. :)


      • loppuelämäpilalla
        spee_do kirjoitti:

        Vaikeapa ketään on arvostella.

        On olemassa henkilöitä, joiden luottamusta on vaikea saavuttaa. Elämänkokemukset ovat saattaneet olla poikkeuksellisen rankkoja. Se mikä yhdelle on jonninjoutavaa höpinää, on jollekulle toiselle huomattavasti enemmän. Tietyntyyppiset ihmiset voivat koukuttaa nuoren, jolla on niukasti aikuiskontakteja tai niitä ei ole ollenkaan. Jopa anonyymi viestittely voi antaa tunteen läheisyydestä, joka on jäänyt syystä tai toisesta uupumaan.

        Älä ota kesäkissaa, äläkä silitä kulkukoiraa. Joskus ne liikkuvat ihmisen hahmoissa.

        ............

        http://www.vauva.fi/keskustelu/3931911/ketju/millaista_on_kasvaa_lastenkodissa?page=1


      • spee_do kirjoitti:

        Miksi minä sinua syyttäisin? En minä ketään tahtonut syyttää. Totesin ainoastaan ilmiselvän asian.

        No minä totean sitten myös yleisellä tasolla vaan että on säälittävää miten ulkopuolinen henkilö D kuvittelee tietävänsä kuinka vakavasti jokin henkilö A suhtautuu läppään henkilön B kans palstalla C.

        En minä myöskään ketään tahdo syyttää, ihmettelenpä vaan joidenkin henkilöiden kyvykkyyttä nähdä asioita mitä itse asianosaiset itse ei näe.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikälle jää kyllä ikävä sua Lana kun on ollut vahva tunne sisimmässä että tässä on kyse aidosta ystävyydestä jo.. Elikkä meikä ja Arieli laitetaan nyt mietintämyssy päähän että onko motivaatiota enää täällä olla. Kun joku pitkään jatkunut juttu loppuu yksipuolisesti sitä tippuu korkealta ja sitten sattuu jos on mukana ollut tunteet elikkä fiksumpaa on kait hypätä pois ennen muita :-/

        On kyllä nii kurja fiilis tästä kaikesta.:(Toivottavasti heitätte ne myssyt mäkeen ja tuutte taas..Ja tietysti et annatte anteeks tämmöselle tyhmälle höpöttäjälle.:(


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kiitos! :) Laitetaanpa kyssäriä, jos saataisiin jutun aihetta? :D Mitä arvostat ystävässä? Minä arvostan rehellisyyttä, empatiaa ja huumorintajua.. :)

        kait varmaanki sitä et kelpaa toiselle tismalleen semmosena ku on.. :)


      • toljanter kirjoitti:

        No minä totean sitten myös yleisellä tasolla vaan että on säälittävää miten ulkopuolinen henkilö D kuvittelee tietävänsä kuinka vakavasti jokin henkilö A suhtautuu läppään henkilön B kans palstalla C.

        En minä myöskään ketään tahdo syyttää, ihmettelenpä vaan joidenkin henkilöiden kyvykkyyttä nähdä asioita mitä itse asianosaiset itse ei näe.

        speedo on aivan asiallinen kaveri niinku muuten ihtekki oot.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On kyllä nii kurja fiilis tästä kaikesta.:(Toivottavasti heitätte ne myssyt mäkeen ja tuutte taas..Ja tietysti et annatte anteeks tämmöselle tyhmälle höpöttäjälle.:(

        äläs nyt tinttu-liina. kyllä tää tästä taas lutviutuu. viisainta on et miettivätki nyt kaikessa rauhassa ku butsilla on kova lentsu päällä ja typykkäki vielä toipilaana.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        kait varmaanki sitä et kelpaa toiselle tismalleen semmosena ku on.. :)

        Tuo on kyllä tärkeä pointti, että ystävä pitää sinusta sellaisena kuin olet. :)

        Niin, ja piti tähän jupakkaan sanoa, että itse olen kyllä ystävä täällä palstalla, en ole täällä vain huvikseni teidän kanssa juttelemassa. <3


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kiitos! :) Laitetaanpa kyssäriä, jos saataisiin jutun aihetta? :D Mitä arvostat ystävässä? Minä arvostan rehellisyyttä, empatiaa ja huumorintajua.. :)

        Ystävyys on sellaista että joskus voi olla hiljaa ystävän luona koska joskus ei vaan jaksa puhua.

        Ystävyys on molemmin puolista tukea. Nautitaan ilosta ja yhdessä kestetään huonot ajat.

        Ystävyys on myös sitä että hyväksyy toisen vikoineen...

        Ystävä ei jouruille. Ystävä ei kiusaa. Ystävä kuuntelee. Ystävä kertoo myös omista iloista ja huonoista asioista... Nämät tuli minulle mieleen.


      • Unohdin mainita myös että arvostan että ystävä on rehellinen...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Ystävyys on sellaista että joskus voi olla hiljaa ystävän luona koska joskus ei vaan jaksa puhua.

        Ystävyys on molemmin puolista tukea. Nautitaan ilosta ja yhdessä kestetään huonot ajat.

        Ystävyys on myös sitä että hyväksyy toisen vikoineen...

        Ystävä ei jouruille. Ystävä ei kiusaa. Ystävä kuuntelee. Ystävä kertoo myös omista iloista ja huonoista asioista... Nämät tuli minulle mieleen.

        Hyvin sanottu ystävyydestä! :)


    • Ex-uintikaveri

      Vilpitön anteeksipyyntö Butch. :)

    • Hauska avaus! :)

      • No totta puhuen meikä jo pelkäsi että Lana väkertää tänne vastineeksi värssyn että 'Butsi on laiha kuin strutsi. Nahkaa ja luuta ja pää umpipuuta. Otsassa lapiosta syvä kolo ja lahkeessa pikkuinen mini molo..' ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No totta puhuen meikä jo pelkäsi että Lana väkertää tänne vastineeksi värssyn että 'Butsi on laiha kuin strutsi. Nahkaa ja luuta ja pää umpipuuta. Otsassa lapiosta syvä kolo ja lahkeessa pikkuinen mini molo..' ;-D

        Eiiii..:)))))Tuossa vasta hulvaton juttu oli!! :D Miksen mä tajunnu,et oisin voinu kekkasta Butsista runoa..:P Minimolo..Onneks ei ollu mitään suussa.Se olis kyl ny lentäny..:)))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No totta puhuen meikä jo pelkäsi että Lana väkertää tänne vastineeksi värssyn että 'Butsi on laiha kuin strutsi. Nahkaa ja luuta ja pää umpipuuta. Otsassa lapiosta syvä kolo ja lahkeessa pikkuinen mini molo..' ;-D

        Voi ei, kohta kuolen nauruun.. :D


      • No en mä kaukana oo, jos siis mua tarkoitat:)

        Höpöttelette vaan tuossa yllä jotain semmosia juttuja joista en ymmärrä yhtikäs mitään, siksi oon ihan hissukseen;)


      • toljanter kirjoitti:

        No en mä kaukana oo, jos siis mua tarkoitat:)

        Höpöttelette vaan tuossa yllä jotain semmosia juttuja joista en ymmärrä yhtikäs mitään, siksi oon ihan hissukseen;)

        Voihan kakka... Mun silmistä vierii ainakin kymmenen jättiläiskyyneltä, nyyh :'(( Siis ketä muuta olisin muka tarkoittanut ellen sua??? Kuorin sulle banaaninkin valmiiksi ja annoin sun syödä puolet mun omasta, koska sulla oli niin kaamea nälkä ja nyt sanot mulle, että J-O-S... Ihan kuin olisin nyppinyt kaikkien kirput :'(( Olen kuumassa lähteessä murjottamassa, jos sua yhtään kiinnostaa, että missä näytän mun toooooooooooosi rumaa ilmettä...

        https://www.youtube.com/watch?v=Odh3SJTv3F0


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Voihan kakka... Mun silmistä vierii ainakin kymmenen jättiläiskyyneltä, nyyh :'(( Siis ketä muuta olisin muka tarkoittanut ellen sua??? Kuorin sulle banaaninkin valmiiksi ja annoin sun syödä puolet mun omasta, koska sulla oli niin kaamea nälkä ja nyt sanot mulle, että J-O-S... Ihan kuin olisin nyppinyt kaikkien kirput :'(( Olen kuumassa lähteessä murjottamassa, jos sua yhtään kiinnostaa, että missä näytän mun toooooooooooosi rumaa ilmettä...

        https://www.youtube.com/watch?v=Odh3SJTv3F0

        Älä nyt suutu mulle, tämmösessä laumassa elämisessä ei vaan voi pitää mitään itsestäänselvyytenä! Mä ku taisin nukahtaakkin siinä useampaan otteeseen...

        Kyllä mä uskon että hoitelit AINOASTAAN mun kirput. Teit sen kyllä tosi tarkasti, mua ei oo kutissu sen jälkeen lainkaan! Oot maailman paras kirputtaja:) Nyt myrtsi ilme pois ja heti, jookosta...?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe