Kerrankin oli jotain silmäniloa

tätätapahtuuharvoin

siinäki kuppilassa ;) Harmi vaan kun en uskaltanut paljon katsella.... muistit vielä mut onhan sekin jotain :)

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuiskaankorvaasi

      Tottakai minä sinut muistan. Ja katselin sinua sillä silmällä, että kiinnostat. En ole varma ymmärsitkö sitä, mutta joku päivä ehkä ymmärrät.

      • niinsitainakiymmärrän

        Tuu seuraavalla kerrallan kuiskaan oikasti :)


    • aiiiijjjaaiii_PALJASTUS

      En uskaltanut paljoa liikkua, kun minulle oli jostain syystä määrätty porttikielto. Baarin omistajan tunnen, mutta ongelmia poken kanssa. Omituisesti muilla on ongelma minun kanssani, kun minä pärjään kaikkien kanssa. Toivottavasti törmätään kaupoilla tai jossakin. En minäkään siellä kapakissa viihd

      • sepäsikäväää

        miten se nyt sillee... no kumminkin sä siellä olit, miten se on mahdollista


    • oiskosesama

      pubiruusu kolmannessa polvessa?

    • kaljupäämies08

      Kahvilassa istuessani katselin viereisestä pöydästä sinua vaalea hiuksinen nainen. Katseemme kohtasi hetkittäin. Olit lapsesi ja miehesi kanssa. Olitko kiinnostunut minusta, kun katsoit niin viettelevästi?

    • RichienHello

      Sie lauloit hyvin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe