Miksi suuret ja rikkaat narsistit pärjäävät? Koska heillä riittää perseennuolijoita jotka tekevät heille ilmaiseksi luullen saavan itse jotain hyötyä. Ja päästäkseen heidän "kavreikseen" joka olisi pienemmälle narsistille aina kuin itsetunnon kohotus kun pääsee rikkaan ja vaikutusvaltaisemman narsisin piiriin. Siten rikkaammat ja vaikutusvaltaisemmat narsistit voivat hyödyntää narsisteja koska narsisti nuolee suurempaa narsistia. Suurempi narsisti saa ilmaiseksi ja hänen valtansa kasvaa koska näyttää että hän pärjää aina loistavasti.
Jokainen jolla on rahaa ja vähänkin valtaa, saa kyllä heti perskärpästen lauman ympärilleen, ja jos hän on vielä kovin narsistinen, hän voi hyödyntää perskärpäslaumaa omiin tarkoituksiinsa. Sillä rikkaat ja narsistiset pärjäävät ja heidän omaisuutensakin kasvaa jatkuvasti. Heillä on ilmaisia renkejä, jotka hyötyvät siitä että saavat sanoa rikasta henkilö kaverikseen ja kuuluvansa samaan piiriin, he maksavat siitä että saavat pörrätä suuren narsistin persvaossa.
Pienet nuoleksii suurempia
Rich_or_poor
0
128
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556