Miksi suuret ja rikkaat narsistit pärjäävät? Koska heillä riittää perseennuolijoita jotka tekevät heille ilmaiseksi luullen saavan itse jotain hyötyä. Ja päästäkseen heidän "kavreikseen" joka olisi pienemmälle narsistille aina kuin itsetunnon kohotus kun pääsee rikkaan ja vaikutusvaltaisemman narsisin piiriin. Siten rikkaammat ja vaikutusvaltaisemmat narsistit voivat hyödyntää narsisteja koska narsisti nuolee suurempaa narsistia. Suurempi narsisti saa ilmaiseksi ja hänen valtansa kasvaa koska näyttää että hän pärjää aina loistavasti.
Jokainen jolla on rahaa ja vähänkin valtaa, saa kyllä heti perskärpästen lauman ympärilleen, ja jos hän on vielä kovin narsistinen, hän voi hyödyntää perskärpäslaumaa omiin tarkoituksiinsa. Sillä rikkaat ja narsistiset pärjäävät ja heidän omaisuutensakin kasvaa jatkuvasti. Heillä on ilmaisia renkejä, jotka hyötyvät siitä että saavat sanoa rikasta henkilö kaverikseen ja kuuluvansa samaan piiriin, he maksavat siitä että saavat pörrätä suuren narsistin persvaossa.
Pienet nuoleksii suurempia
Rich_or_poor
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883