Tuonne rakentaa talon muutamalla tonnilla,mutta onko ulkolaisen helppo rakentaa sinne ,luvat jne?
ASUNTO GAMBIASSA
10
219
Vastaukset
- renting
Miksi sinne rakentaa,kun vuokrata voi halvalla ja koskaan ei tiedä maan tilannetta...omistaminen tuo vaan omat ongelmansa ja huolensa.
- duiddu
Maan tilanne nyt on niin vakaa ku vaan olla voi,maata missä ei ole mitään rikkauksia,kuka siellä sotis haluten maita itelleen?Eikä Jammehia kaada kukaan.Ja jos aikomus on viettää jatkossa kuukausia Gambiassa tulevaisuudessa vuodessa,eli siellä talvet.on torpan tekeminen ja sen sisustaminen omalla tyylillä tuohon hintaan mielestäni fiksuinta.
- tuituili
duiddu on häiriköinyt tällä palstalla vuosia eri nimimerkillä. älkää luottako häneen.
- wearetheworld
Ei duiddu muista poikkea. Ja moni gambiafani kirjottelee täällä vuosia. Itse käyn gambiassa pari kertaa vuodessa ja ilmaisen toki myös mielipiteeni täällä,varmaan vuosia. Joskin vaihtelen nimimerkkiä ihan huvin vuoksi. Jos se jotain harmittaa,vaihtakoon palstaa.
- duiddu
Tuituli,HANKI ELÄMÄ.Pää pois perseestä,ja lopeta oluen litkiminen.Pääs on jo pehmenny tilaan joka on hälyttävä.
- Bijillo
Oikeat Gambiassa asuvat jne. henkilöt eivät täällä käy. Heillä on oma suljettu F.B.-ryhmä.
- kotuguru
Kyllä täällä käy myös me gambiassa asuvat. Meillä sitä aikaa vasta piisaa.
- duiddu
Terve kotuguru! Onko mitään tietoa kuinka paljon meitä Gambiassa asuu?Mä haluisin asua siellä...
- duiddu
Mulle Kotu on tuttu paikka mutta asutko oikeesti siellä ku en oo tavannu koskaan siellä ollessani meikäläisiä siellä asuvia ja paikka aika suppea ja kaikki tietää toisensa...
- omatupajalupa
Omistaakohan kukaan suomalainen kiinteistöä Gambiassa yhdessä paikallisen kanssa? Millainen prosessi ja onko yleensä mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067