Muita varakkaita koiranomistajia? /OK-siementäjä

OK-siementäjä

Aijai, kyllä kelpaa. Leppoisa sunnuntai-ilta, OK-talon sisälämpötila on juuri optimi, eikä tulisijan edessä lötköttävä rotukoira (Suomen Pystykoira) läähätä.

Millaisia rotukoiria löytyy muilta palstalaisilta? Ainakin Laboratorionnoutaja ja Suomen Ajo-koira ovat hyväksyttäviä koiria OK-taloon. Kassulaisten oravan näköiset koirat kuten Tsi-Huahua ja Kiinan-Palatsikoira taas eivät.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkukoira

      Mä olen kuin koira itse. Juoksen kuin kulkukoira kiimaisten naisten perässä eikä oma akka tiedä mitään. Kun ette oo kotona, mä voin olla teillä D:

      • kulkukoira

        Seuraava kohde on yksi rivarissa asuva n.40 hyvin säilynyt milf.


    • ok-hillolupaus

      SPK:n kaltaiset räksyttävät pikkukoirat eivät kykene puolustamaan kotia(220m2 ok-talo, 21,5*C, 3500m2 tontti) vihollisilta eivätkä he sisällä viihdy muutenkaan, elleivät ole pilalle lihotettuja. Labradorit melkein menisi jo kokonsa puolesta mutta muuten liian nyssäköitä tositoimiin. Riippuu paljolti myös siitä asuuko metsän keskellä tai onko vittumaista naapuria. Meillä on kaksi saksanpaimenkoiraa.

      • kulkukoira

        Hankkiutukaa eroon koirista. En tykkää niistä. Jotkut räksyttää pahanlaisesti kun tuun vieraisiin. Kissat vielä menee, kun ne on niin hiljaisia ja ne voi heittää ulos.


      • nirri_bois_piskiltä

        Suatanan kulku-piski jos meille tulet ja akkaan yhdyt, niin minä perkele teen sinusta runkkaus-rukkaset. Ettäs tiiät.....


    • lammastelua_kaikille

      No se on hyvä kuitenkin tietää että jos pysty-koira© ei läähätä, niin Ok-sohtimanni kun nylkyttää pikkupippelillä PPV :tään eestä ja takaa niin PPV kyllä läähättää senkin edestä. Kuin se on, pisteletkö PPV :tä siinä lammaksen taljan myötä- vai vastakarvaan vaiko laitatko sitä taljaakin ryppyreikään ?. Se on kyllä aika varmasti tiukka kun on jo päässynnä kuivahtamaan.

    • ok-suursnautseri

      Hep! Täällä! Suomen pystykoiran edeltäjä oli saksanpaimenkoira. Mutta kuten nimestäkin voi päätellä, se ei sovi Suomen oloihin. Vai montako saksanpaimenta olet nähnyt täällä Suomessa? Aivan, en minäkään yhtään. Suomenpaimenia sentään löytyy maatiloilta, sellaisia tavallisia maajusseja ovat, heidän kanssaan ei saksanpaimenkoira pärjää.

      Pari keskikaljannoutajaakin oli, kun aikanaan kasarmilla asustelin, mutta siitä on jo aikaa. Täällä ok-talossa ei mokoman urean kanssa läträtä.

      Siis Suomen pystykoira, kansalaiskoiramme, on paras koira ok-taloon. Mot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe