Mieheni ei anna heittää mitään pois (lasipurkit, huonekalut, vaatteet, rakennustarvikkeet ja -koneet sekä muu elektroniikka, lehtileikkeitä ym).
Tämä asia riitelyttää meitä tasaisin väliajoin ja tavara sen kun lisääntyy. Mitä tehdä kun muuten olemme hyvin rakastuneita vielä 10 vuoden avioliiton jälkeen? Olen välillä vienyt jotain salaa keräykseen, mutta se on vaikeaa kun olemme aina yhdessä. Usein on ollut paljon hyötyäkin keräysvimmasta koska hän osaa hyödyntää vanhaa roinaa kun pitää vaikka korjata jotakin. Pitäisikö minun vain ottaa vallankaappaus täällä sisätiloissa ja antaa hänen määrätä varastoissa ja ulkona?
Mitä tehdä miehen keräämälle tavarapaljoudelle
kismittää
1
144
Vastaukset
- cxcxfgfgf
pitäshän joistain roina rajoista sopia. koko kotia ei saa täyttää rojuilla.
vaikkin tuskin tajuaisi vaikka heittäisit joitakin roinia pois huomaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613001- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811773Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781304- 391260
- 791080