ilmakiharrinta käytän,ja tietty kännykät ja partakoneet ladattava. eli tarvinko muuntajan vielä? ja missähän niitä on myytävänä?
adapteri löytyy,mut tarviiko muuntajan?
huhhu
3
394
Vastaukset
- SantoDomingo
Laitteiden kyljestä näet jos ovat matkaversioita eli 110-220 V. Partakoneet, kännykät ja läppärit yleensä ovat. Laitteet jotka ovat 110-220 V niin et tarvii muuta kuin adapteri pään jotta saat sen domi töpseliin kiinni.
Hyvää matkaa. - adapteriaei
Jos Karibialle menet, et tarvitse mitään muuntajaa. Työnnä vaan piuha töpseliin ja siihen ylimääräiseen reikään pumpulipuikko kaksinkerroin tai tulitikku. Siinä ei ole sähköä, ainoastaan varmistus. Näin mulle neuvottiin pikkusaarilla ja hyvin on toiminut.
- Tanko
Ei tarvii. Adaptepri ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676424Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv962949Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?981826Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431535Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko101256- 131117
- 511077
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75993- 17990
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23988