Ei tääl jaksa olla...

tyttö.15v

Miltäköhän tuntuis kuolla leikkaukseen? Mä en taaskaa jaksa tätä elämää. Tää on niin tylsää ja turhaa. Miks tääl ees ollaan? Vois vaan kuolla.

Mä en jaksa herätä aamuisin, voisin vaan nukkuu. Joka aamu herään ja raahaudun kouluun. Kylläkin aina olen myöhässä kun en jaksa nousta.
Enään pari kolme kuukautta ysiluokkaa jäljellä mutta se tuntuu siltikin liian pitkältä. Kesän jälkeen pitäs sit taas mennä uuteen kouluun ja herää joka helvetin aamu taas.

Jos mun koko loppuelämä on koulua/työtä ja himassa olemista niin emmä tätä jaksa. Ei täl elämäl oo tarkotusta. Joka päivä samaa. Mä oon niin väsyny tähän. Mul on ollu yli vuoden itsetuhosii ajatuksii ja viiltelyy.

Ois helpompi kuolla mutta en uskalla enkä voi. Mua pelottaa ajatus mennä seisoo junan eteen. Enkä halua jättää tänne kaikkia. Tai no eihän minulla ole oikein ketään vanhemmat sisaret ja poikaystävä. Ei muita. Mitä mä teen? Mä oon jumissa tässä tylsässä elämässä.

7

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhdistäydyperkele

      Leikkaukseen kuoleminen ei tuntuisi miltään, sillä leikkauksen aikana sinut on nukutettu. Et tunne mitään.

      Elämä vaan on välillä tylsää ja turhaa, hanki harrastus.
      "Miks tääl ees ollaan?" on ollut kysymys mitä ihmiskunta on vuosisatoja koittanut selittää.

      Sun elämä on hirveetä ja sä haluut tappaa itses koska?... ET JAKSA MENNÄ KOULUUN?
      Sä et voi olla niin ruipelo et sä teet itsarin sen takii että et jaksa herätä tai mennä kouluun. Ajattele jos kaikki suomalaiset ajattelis noin. Kaikki tappais itsensä.

      Monet on tehnyt itsareita mutta niillä on ollut joku syy(esim kova kiusaaminen...). Koskaan ei kannata tehdä itsaria vaan hankkia apua.

      "Jos mun koko loppuelämä on koulua/työtä ja himassa olemista niin emmä tätä jaksa."
      No mitäs prinsessa haluis tehä? Makailla sängyllä ja selata instagramia sillä välin kun palvelijat tuovat sulle ruokaa? Jos et haluu olla himassa niin mene ulos. Ja taas, HANKI HARRASTUS!

      "Ei täl elämäl oo tarkotusta. Joka päivä samaa. Mä oon niin väsyny tähän. Mul on ollu yli vuoden itsetuhosii ajatuksii ja viiltelyy."

      Voi eiiii joka päivä pitää herätä! eiihh nyyh nyyh! Viiltelen itseäni koska en halua herätä!

      "Mä oon jumissa tässä tylsässä elämässä."

      Surullista. Me kaikki itkemme sinun hirveälle elämälle. Aivan kauheaa.

      JOS ON TYLSÄÄ NIIN TEE JOTAIN

      säälittävää

      • tyttö.15v

        Teen mitä? Ei mua kiinnosta tehä mitään. Ei mul ees oo kavereita kenenkaa olla. Oli mul joskus pari kaverii mut ne löys parempaa seuraa tai jotain. Mulle rittää et mut pakotetaan joka viikko haraastukseen vaikka en halua. Muutenkin vihaan liikuntaa.

        Tylsä elämä joo. Mut emmä tätä osaa muuttaa kaa. Ehkä se sit muuttuu hiukan ku pääsee omaan himaan. Ei oo ainakaa kukaan määräilemässä ja vahtimassa.

        En halua tappaa itseäni sen takii etten jaksa mennä kouluun kun ylipäätänsä. Täällä on niin tylsä olla. Mulla ei oo mitään tai ketään. Mä en jaksa joka kerta mennä juttelee jollekki. Ei se auta. Juttelu apua olen hakenut pakotettuna ja vapaaehtoisesti mutta ei se ole auttanut.

        Mä oon yksinkertaisesti kyllästynyt elämään, itseeni ja ajatuksiini. Emmä oikeen ees osaa selittää tätä mun oloo.


      • ridfard

        Hei sinä tyttö 15v mä oon samas jsmas sunkaa.. Mut pakotetaa juttelee mu ajatuksist ja itsemurha suunnitelmista, mut ei se oikeest auta. Jos haluut jutel minulle, tule ihmees juttelee.. Onksul kik? Jos on ni tuu juttelee mul..kik on ritu250 ja se on se jol on susi kuva.. Oon siis 16v tyttö.. Munki elämä o iha vitu tylsää...ei tääl oikeest tee mitää...heitetää vaa osastol toisest ku ihmiset pelkää et tapan itteni...se on kyl ymmärrettävää mut miks? Ei mul oo mitää järkee elää..


      • Mikäännimimerkkieitoimi
        tyttö.15v kirjoitti:

        Teen mitä? Ei mua kiinnosta tehä mitään. Ei mul ees oo kavereita kenenkaa olla. Oli mul joskus pari kaverii mut ne löys parempaa seuraa tai jotain. Mulle rittää et mut pakotetaan joka viikko haraastukseen vaikka en halua. Muutenkin vihaan liikuntaa.

        Tylsä elämä joo. Mut emmä tätä osaa muuttaa kaa. Ehkä se sit muuttuu hiukan ku pääsee omaan himaan. Ei oo ainakaa kukaan määräilemässä ja vahtimassa.

        En halua tappaa itseäni sen takii etten jaksa mennä kouluun kun ylipäätänsä. Täällä on niin tylsä olla. Mulla ei oo mitään tai ketään. Mä en jaksa joka kerta mennä juttelee jollekki. Ei se auta. Juttelu apua olen hakenut pakotettuna ja vapaaehtoisesti mutta ei se ole auttanut.

        Mä oon yksinkertaisesti kyllästynyt elämään, itseeni ja ajatuksiini. Emmä oikeen ees osaa selittää tätä mun oloo.

        Ei tietenkään liikunta harrastusta aina tarvitse. Sä sanot että koulus ja kotona oleminen on tylsää, mut jos sä et haluu olla kotona/ koulussa nii mieti mitä sä haluisit tehä(mikä kai liitty ulkona olemiseen kun et kotona jaksa olla) ja tee sitä vapaa ajalla. Jos et keksi niin kokeile kaikkea. Jos esim. Käsityö on joskus innostanut nii sä voit kokeilla vaikka muotoilua vaikka savesta.Jos kiinnostaa kokkailu niin voit testata tehä vaikka kakkuja ja semmosia. Jos kiinnostaa videopelit, niin sä voit alkaa niiden tekemistä opettelemaan…


    • vanhaäiti

      Jos kuolee nukutuksessa, siitä ei tiedä mitään eikä se tunnu miltään.
      Sinun ei kannata kuitenkaan vielä haaveilla kuolemisesta. Ethän tuossa iässä tiedä vielä edes sitä, miltä elämä tuntuu. Saanen vakuuttaa, että se tuntuu joskus tylsältä, joskus hyvältä, joskus autuaalliselta, joskus pahalta, joskus sietämättömältä. Ja tavattoman lyhyeltä.

    • Kukkahattytäti

      Taitaapi olla nyt parempi, että neiti painaa pään tyynyyn ja käy katselemaan unia keijuista ja menninkäisistä.
      15 vuotiaana elämä voi olla todella rankkaa, kun on murrosikä pahimmassa vaiheessa.
      Naama täynnä epämääräisiä näppylöitä, sekä karvoitusta joka puolella kehoa.
      Olisikohan aika nyt kumminkin harkita esimerkiksi puhumista ammatti-ihmisille.
      Harrastuksia on monenlaisia ei niiden tarvitse liittyä liikuntaan jos se ei kiinnosta, viiltely on ajanhaaskausta, sekä oman kehon pilaamista.
      Suosittelen lämpimästi pitämään läheisiin ihmisiin yhteyttä, sekä kertomaan omasta elämän tilanteesta.

      Terveisin Kukkis.

      • Mansinkki

        Elämäm*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe