Huvilan/talon vuokraus

matkailija0

Onko kellään kokemuksia sellaisista talovuokrayrityksistä kuin Avander tai ItalyHolidaysRentals? Onko kaikki sujunut sovitusti, ja kohde ollut sellainen kuin kuvauksissa luvattu?

Aiemmin käytetty vain InterHomea, mutta jos uskaltauduttaisiin muitakin firmoja kokeilemaan, niin tarjonta laajentuisi aika mukavasti.

5

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8765

      Nuo eivät ole tuttuja, Airbnb ja Homelidays ovat. Molemmat ovat toimineet hyvin.
      Yhteensä olemme vuokranneet asunnon Italiasta toista kymmentä kertaa, kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia.

    • ggfgfdgfd

      Suositan Homeaway:ta. Mutta sielläkin pitää olla tarkkana kenelle maksaa ja mitä.

      • taas-lähdössä

        Homeawayn kautta olen vuokrannut useita vuosia asunnon Italiassa. Toimii niinkuin on s-postilla sovittu. Ei mitään ongelmia ole ollut.


    • perusta
    • to-tuscany

      Katsopa englantilaisen firman sivuja: to-tuscany.com
      Sieltä olemme vuokranneet jo viitenä kesänä peräkkäin ja taas olemme kesäkuun puolivälissä menossa. Hyvin on aina toiminut ja hinnatkin inhimillisiä, varsinkin ennen sesongin alkua. Nyt ennen juhannusta 105 neliöinen talo 540 €, seuraavalla viikolla hinta kaksinkertaistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      508
      5363
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1881
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      99
      1619
    4. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      68
      1557
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1497
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      56
      1467
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1205
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1134
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      63
      968
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      955
    Aihe