Tässä huomasin kun asustele asuinalueella Tapereen kupeessa, niin tällähän onkin siivousajat koska mattoja saa virdä pihalle.
Hauska juttu, EI onnistukkaan työssäkäyvän siivoaminen, ei klo:16.00 jälkeen : /
Hyvin opetetaan ihmisiä elämään paskoissaan.
Mutta, niinhän se sanontakin on: Jättää kuin paskat puostaan.
siivousajat
5
331
Vastaukset
- mennyttä.aikaa
Vieläkö nykyään joku kantaa mattojaan pihalle...?
- pois
Outoa. En ole koskaan kuullut tällaista kieltoa. Varmaan vanhat ihmiset ovat kyseessä tai sitten ne, jotka eivät itse halua siivota itselleen niin haluavat varmaan sitten myös, että muut siivoushaluiset eivät myöskään siivoa.
- kiinnostaa_
mikä on "puostaan"?
- sääntönsäkullakin
Olin aikeissa ammoin muuttaa Hämeenkyröön asustaan nii sellä oli jos jonkinlaista sääntöä keskustan tuntumas erääs talos, mm. juurikin tuo saminentarkka kellonaika milloin sai viiä matt ulos sekä selainenkin ettei parvekkeelle (asuntokohtainen) saanut laitaa kuin niin matalan pyykkitelineen ettei se vaan näkyisi ulos päin, tämä oli vuokrananajalle erityisen tärkeää. Tosin oletti än etä tappaisin lemmkkinikin ettei se vaan muuttaisi meiän mukana. Sanomattakin selvää ettemme muuttaneet ollenkaan koko käpyseen kylään ilkeiden ihmisten parii masentumaan.
- teitolisääviihyvyyttä
Kyllä kerrostaloissa on tamppausajat jonka pitäisi koskea kaikkia talonasukkaita.Tamppaustelineet on sijoitettu pihassa yleensä jokun asunnon ikkunanalle ,olisihan se ikävää jos tamppaajat tamppaisivat yötäpäivää jos tamppausaijoja ei olisi.Ajathan on eripäivinä eriaikaan joten kyllä siellä on tamppausaika myös työssä käyvälle.Ajat löytyyvät taloyhtiön järjestyssäännöistä ,niihin kannattaa tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741