Olen 12 vuotias ja meikkaan

moikaikkii

Eli siis oon 12 vuotias tyttö ja käytän meikkiä koulussa, kaupungilla yms. Mun meikkiin kuuluu vähän ripsaria ja poskipunaa. Jos on joku tosi punanen finni niin käytän myös peitepuikkoa. Oonko teidän mielestä liian nuori leikkaamaan tämän verran? Minkä verran ite meikkasitte tän ikäsenä?

8

183

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokutyttö

Saathan sä meikata vähän jos haluut, 12-vuotias ei kuitenkaan oo kauheen nuori ikä. Ite oon 16 vuotta enkä meikkaa enkä oo meikannu mitään mihinkään milloinkaan, mutta sehän on mun oma valinta.

• rohkeestivaan

12 vuotta on oikeastaan juuri sellainen ikä, että on hyvä tutustua meikkaamisen alkeisiin, jos haluaa isompana meikata vähän enemmän. Jos ei kuitenkaan halua meikata koskaan, sekin on ok, jos haluaa koko ikänsä käyttää vaan ripsaria ja ja puuteria yms. simppeliä, niin sekin on ok. Kaikki omalla tavallaan, et oo yhtään liian nuori! (Siihen nähden, että käytät vain ripsaria, poskipunaa ja peitepuikkoa)

• ettäjoo

Mä oon kans 12 ja käytän ripsarii koulussa yms

• SaatananSaatana

Miksi käyttää meikkiä? Meikin on tarkoitus korostaa kasvojen hyviä piirteitä ja joidenkin yrittää peittää huonoja, mutta jos olet ruma, ei sinulla ole hyviä kasvonpiirteitä niin sinun on aivan turha käyttää meikkiä. Jos taas oket kaunis niin miksi vitussa meikkaisit? Finnien, arpien jne. Meikkaaminen piiloon on hyväksyttävää.

• jokuihminenjokakommaa

Sori mut nyt en ihan tajunnu. Ja suurin osa on siltä väliltä.

• joonäinoneikövaan

12 on ihan passeli ikä kunha pysyt erossa vahvemmista meikeistä viel ainaki yläkouluu asti

• Narttu18v

Mun mutsi oli onnex vapaamielinen ja mä olin jo iha huora meikeis 12 vuotiaana. Muuteki saatanan kireet farkut ja mutsi sano et käytä korkeita nilkkureita et sun nilkat muotoutuu pitää korkkareita. Nyt käytän aina vähintää 15 cm korkeita korkoja ja ne tuntuu hyvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      800
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe