Poikuus meni

Poikuudenmenetys

Olin viikonloppu kylässä kummitätini luona, Mun vanhempani olivat lähteneet ryyppääämään kavereidensa luokse, Ja mut oli laitettu tätini luokse. Ensi työkseen tätini otti multa vaatteeni pois, Täytyyhän tädin nähdä oletko kasvanut IHAN joka kohdasta, Sanoi mun tätini, Ja laittoi alastoman pojan pallin päälle seisomaan. Sen jälkeen mun käteni laitettiin niskani taakse, Ja tätini rupesi kopeloimaan 14 vuotiasta poikaa HYVIN tarkasti, Sillä seurauksella että poika laukesi kun tätini oli pippelissäni kiinni. HERRANE aika toimiiko sun pippelisi poika? Sanoi mun tätini mulle. Minä nyökkäsin sille, Kyllä toimii, Mutta siintä ei tule vielä hyvin montakaan laukausta vielä. Mutta mun äitini on sanonut että vuoden tai parin päästä se toimii paljon paremmin. Nyt sun tätisi haluaa tarkistaa kuinka monta kertaa sinä voit lauveta, Ja tätini rupesi runkkaamaaan minua uudestaan. Kun olin tyhjä, (ehkä 4 tai 5 kertaa) tuli multa, Ja olin tyhjä. Sen jälkeen vei tätini mut pesulle, Ja huomenna kun pippelisi toimii taas niin minä vien sinulta poikuuden. Ja seuraavana päivänä minä olin jo valmiiksi alasti (tätini ei laittanut mulle vaatteita päälle). Me oltiin sovittu että tätini päättää olenko alasti vai en. Tätini katseli hyvin usein mun jalkojeni väliä, Se oli lepo tilassa kokoajan, Vasta kun tätini päätti että hän ei tarvitse rintaliivejä, Ja tuli mun eteeni ja pyysi avaamaan ne hakaset hänen takaa, Ja tulemaan etupuolelle ja ottamaan ne pois häneltä, Kun otin häneltä rintaliivejä pois, Mun jalkojeni välissä tapahtui kasvua, Ja pippelini nousi pystyyn. Tätini hymyili mulle, Sinulla toimii toi taas, Oikein hyvä, Ota multa myös housuni pois saman tien. Nyt käyt tohon lattialle selällesi, Ja minä tulen sun päällesi istumaan. Tätini laittoi mun pippelin sisällensä, Ja rupesi liikuttamaan itseään hyvin rauhallisesti päälläni. Minä laukesin lähes heti, Mutta tätini ei lopettanut, Vaan liikutti itseään lisää, Ja minä laukesin ehkä 5 tai 6 kertaa sille, Ennekuin kaluni teki lakon, Ja tätini nousi pois päältäni. Hän ei ollut tyytyväinen minun panooni, Ja tätini meni puhelimen, Kohta tuli joku mies sinne tätini luokse, Ja näki minut ja tätini kokonaan alasti. Tätini käski sitä miestä ottamaan vaatteet pois ja panemaan hänta HETI. Sen jälkeen tätini kävi lattialle selällensä, Ja käski minua tulemaan viereensä ja katsomaan tarkasti mitä keijo tekee tädillesi nyt. Ja ukko kävi tätini päälle työnsi peniksensä hänen sisällensä ja rupesi panemaan tätiäni, Mun tätini otti mun vehkeeni käteensä ja rupesi kopeloimaan minua, Ja joka kerta kun tätini sai orkasmin hän veti minun penistäni ulos päin hyvin lujaa, Ja minä sanoin tädilleni että ei saa vetää mun penistäni NIIN lujaa ulos päin, Mutta tätini ei välittänyt minun puheistani yhtään mitää. Se käski keijoa panemaan häntä hyvin rajusti, Poika pani häntä kehnosti ja nyt hänellä tekee mieli naida hyvin lujaa, Ja minä rankasen poikaa ja teen sen pippelille mitä vain minua huvittaa. Kun tätini oli saanut tarpeekseen hän käski keijoa pois päältään ja kävi nelin kontin lattialle, Käski keijon tulla hänen taakseen ja panemaan hänta heti. Nyt poika tätisi tarkistaa sun vehkeesi KUNNOLLA sanoi mun tätini, Ja rupesi kopeloimaan mun vehkeitäni kun samalla keijo pani tätiäni takaa päin kovaa. Joka kerta kun tätini sai orkasmin tätini otti mun peniksestäni lujan otteen, Ja minulta pääsi itku, Se ei auttanut yhtään. Kun oli tätini saanut tarpeekseen, Me mentiin suihkuun ja tätini pesi ensiksi keijon joka lähti heti pois. Sen jölkeen täti pesi itsensä ja minut se pesi viimeiseksi. Sen jälkeen tätini laittoi mut selälleni ruoka pöydälle ja avas mun jalkani levälleen, Hän kävi pesuhuoneessa ja haki meikki pussinsa, Ja tuli mun jaljojeni väliin istumaan tuolille. Tätini katseli mun vehkeitäni, Ne oli kosketus herkkiä, Joka kerta kun tätini koski minua sinne, Minua sattui vähäsen, Tätini kehu että oli tehnyt hyvää työtä mun kanssani, Ja rupesi öljyn kanssa voitelemaan mun pippeliäni. Mun pippelini tykkäsi siintä ja myöskin minä. Minä sanoin tädilleni että hän saa tehdä mulle ihan mitä vain hän haluaa tehdä, Ei tarvitse välittää mun sanomisistaan mitään. Mun tätini sanoi että seuraavalla kerralla hän piiiskaa minut, Hän haluaa näyttää ystävilleen että hän pystyy myöskin piiskaamaan pojan. Palkkioksi saat olla ilman vaatteita mun luona, Ja joka kerta kun sun pippelisi nousee yläs minä tyhjennän sen.

0

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        66
        4673
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2269
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1794
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1518
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        32
        1461
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1318
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1237
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1156
      9. 23
        1092
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1024
      Aihe