Liittymän irtisanominen

ämmästynyt

Yritin kerrankin olla ajoissa ja irtisanoa tarpeettoman, määräaikaisen Mobiililaakaistasopimukseni 6 kkukautta ennen sopimuskauden päättämistä. Asiakaspalvelu ilmoitti, etteivät ota irtinomisilmoituksia vastaan näin aikaisin (pyysivät palaamaan asiaan noin kaksi viikoa ennen määräaikaa). Sopimuksen irtisanomisen varhaisinta aikaa ei kuulemma ole sopimuksessa määritelty, heillä on vain tälläinen tapa. Tästä syystä asikas yleensä joutuu maksamaan muutan kuukauden "ylimääräistä"

1

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

Voit kyllä olla yhteydessä asiasta vaikka kuukaudenkin etukäteen. Mielellään irtisanomisia ei ajasteta noin pitkän ajan päähän ihan vain teknisistä syistä. :)

Janika/ Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2027
    2. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      72
      838
    3. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      44
      796
    4. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      74
      707
    5. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      56
      668
    6. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      39
      606
    7. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      88
      580
    8. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      23
      557
    9. Onneks mies teit

valinnasta helppoo. Its joor lost not main.
      Ikävä
      67
      537
    Aihe