Puhutaan ikärasismista työmarkkinoilla ettei yli viiskymppisten kantsi enään töitä haeskella, voi olla ettei kiinnostakaan enään. Toisaalta mietin mitä parempaa yli viiskymppisillä on tarjottavanaan ? Tältä pohjalta ajattelin tuota vanhemman henkilön cv:tä et mitä siihen laittaisin ? Taitaa olla turhaa elvistellä koulutuksillaan, aina on yhtäpaljon samanlaisia. Onko työkokemus se juttu ? Vai toimintatapa/-tavat tietyissä tilanteissa se suurempi etu tietopuolella ? Puhutaan elämänviisaudesta, - miten sen ilmaisisi cv:ssä ? Vai mikä olis se pomminvarma juttu mikä yllättäs työnantajan totaalisesti ja johon ei vois hakea vertailupohjaa oppilaitoksista ?? Pääsiskö sellasella cv:llä edes haastatteluun/nähtäville ?
Vanhemman ansioluettelo /CV
20
267
Vastaukset
Löpöti.
kömpelö Köpöti.
-
Totta.
Olet liian vanha CV:en.
Keräile sieniä.
H.- taukkimikätaukki
Sinunkin tulisi vain keräillä eikä syodä kun et tunne niitä.
- Enniin-välitäkään-tietää
Hunkszi on ihan sienissä ja sienipilvessä ja rihmastossa koko ajan. Vastauksistaan päätellen. Saattaa olla myös penis-silliinin vaikutuksen alainen, antipiooteissa ja muissa lääkkeissä. Varoituskolmio-lääkkeestään emme tiedä, koska hänellä on henkilökuljetukseen varustettu auto. Ajaako sillä, onko korttia, sitäkään emme tiedä.
- ö-Öö
Joo
Hunkki oikeassa, ei ansioluettololla ole oikein mitään merkitystä vanhemmiten. Jos ei ole rajua kontaktiverkkoa, siis hyvävelikehoa, on hankalaa. Nimittäin osa jengistä ei ikinä tarvitse ansioluetteloa, Osalla se tekninen asia ja joillain nuoremmilla sillä onkin merkitystä.
Sitäpaitsi, ilmeisimmin jotenkin sotket portfolion ja ansioluettelon. Ansioluettelo on listaus just opiskeluistasi ja tekemistäsi töistä. Portfoliossa esitellääm tekemiäsi töistä- tarkoitan sitä, ansioluettelosta katotaan muutamissa sekunneissa, mitä referenssejä sulla on. Portfoliosta katotaan tarkemmin, mitä sä oikein olet duunannut. Mutta siis, se tehdään vasta sen jälkeen, kun CV.si on läpäissyt alkukarsinnan.
Rekrytoijilla aika raju duuni. Net joutuu kahlaamaan läpi valtavan määrän työhakemuksia kiireaikataululla. Pahimmillaan yhtä työpaikkaa voi useita satoja ihmisiä. Seulo nyt nopeasti ne läpi?
Jos olet iäkkäämpi ja työtön. Katso työhistoriaasi, se voi olla ongelmasi. Sitä ei voi peittää mitenkään. Sä nyt vaan ole loispummityötön lopunikäsi. Paitsi, jos osaa jotenkin kiinnnittää työnantajan huomion työhakemuksellasi puoleesi. Tarkoitan just sitä, sun pitää osata tehdä itsesi haluttavaksi hakemisellasi, ei pelkällä CV;lla.
Suuret loispummi-ikäluokat ei ikinä hakeneet töihin. Töihin pääsi rippikoulutodistuksella- Nyt ajat muut. Tähän mennessäkin suuri osa ammateista on yksinkertaisesti hävinnyt. Selitys on tekniikan kehittyminen. Just luin jostain, puolet duunipaikoista tulee häviämään parissa kymmenessä vuodessa. Seuraus just tekniikan kehittymisestä. Tietotekniikka alkoi viemään duuneja jo kymmeniä vuosia sitten. Ite muuten näin ekan robotin metalliverstaassa kolkyt vuotta sitten. Osa jengistä pysyy kehityksessä mukana ja tekee töitä, osa tulee jäämään luusereiksi. Tämä totuus.
Sä olet väli-ikluokkaa. et enää renkipoika, mutta et tietotekniikan huipulla, et haluttu työelämään. Olet siis loispummi, sopeudu siihen
=DW="Katso työhistoriaasi, se voi olla ongelmasi. "
Mutta se voi olla myös ratkaisusi, työhistoria.
Katkeamattomalla työhistorialla on aina mahdollisuus, ei se ole iästä kiinni.
Jos olet juuri valmistunut ja odotat, että työpaikka lohkeaa tuosta noin vaan, lahjakkaille ja osaaville se lohkeaa, saatat ehkä myös joutua odottamaan. Mutta silloin kiireesti jotain tekemään.
Ennen vanhaan tehtiin työtä kuin työtä, sitten tehtiin vain sitä pientä kapeaa, eikä muuta edes ajateltu. Nyt monipuolisella osaamisella on omat etunsa.
Tulevaisuudessa sillä saattaa olla vielä suurempi vaikutus, työhistorialla.
Mustat aukot työhistoriassa ovat pahinta.- ö-Öö
rosaliiin kirjoitti:
"Katso työhistoriaasi, se voi olla ongelmasi. "
Mutta se voi olla myös ratkaisusi, työhistoria.
Katkeamattomalla työhistorialla on aina mahdollisuus, ei se ole iästä kiinni.
Jos olet juuri valmistunut ja odotat, että työpaikka lohkeaa tuosta noin vaan, lahjakkaille ja osaaville se lohkeaa, saatat ehkä myös joutua odottamaan. Mutta silloin kiireesti jotain tekemään.
Ennen vanhaan tehtiin työtä kuin työtä, sitten tehtiin vain sitä pientä kapeaa, eikä muuta edes ajateltu. Nyt monipuolisella osaamisella on omat etunsa.
Tulevaisuudessa sillä saattaa olla vielä suurempi vaikutus, työhistorialla.
Mustat aukot työhistoriassa ovat pahinta.Mnaah
Hikiällä, paikallisessa esson-paarissa juoru-ukot juorus mun asioista. No joo, mulla parikymmentä työpaikkaa, vaimolla kymmenkunta. Ne koitti laskea. Suuri määrä ukkoja, joilla ei ollut ollut kuin pari duunipaikkaa. Iso jengi, net ei kukaan ollut kirjoittanut yhtään työhakemusta eläissään. Kaikki nykyisin loispummieläkeläisiä.
Kun tosa se ero, ikäluokkien välillä. Ennen ehkä pystyi pääsemään rippikoulupohjalla jopa töihin, kenties menestyväksi yrittäjäksikin. Ei ole aikoihin pystynyt.
Ja koulutus, kokemus, sellainen ei takaa mitän nykyaikana. Vaikka ois kuinka hyvä koulutus, hieno tyäkokemus. Sä oot nolla. jos sulla ei ole tuotavana jotson firmaan, siis käytännössä rahaa. Siis isolla rahalla ja suhteilla voi päärtä duuniin edelleen. Vaan jos ei ole firman tuottavuutta lisäävää osaamistekijää, se siitä.
Kenellä yli viiskympiellä, tai vanhemmalla, on mitään annettavaa millekkään yritykselle? Vastaus, erittäin harvalla.
Jupina ansioluettelosta on jotain työkkärin löpinäitä. Jolla on näyttöjä ja koulutusta, sillä on. Vaan kun aika harvalla on tarpeeksi erottuakseen massasta.
Sinällään aikusempi duunari on hyvä duunari. ei ole lisääntymässä, ei ole ssairaspoissaoloja lasten korvakipujen takia, on nöyrä, että yleensä saa olla töissä-
Vaan kun ei riitä nykyaikana. Pitää tehdä tulostakin, se pääasia. Siks CV on merkityksetön tiedosto, pitää olla jotain annettavaakin firmalle, muutakin, kuin se hiton CV.
=DW= ö-Öö kirjoitti:
Mnaah
Hikiällä, paikallisessa esson-paarissa juoru-ukot juorus mun asioista. No joo, mulla parikymmentä työpaikkaa, vaimolla kymmenkunta. Ne koitti laskea. Suuri määrä ukkoja, joilla ei ollut ollut kuin pari duunipaikkaa. Iso jengi, net ei kukaan ollut kirjoittanut yhtään työhakemusta eläissään. Kaikki nykyisin loispummieläkeläisiä.
Kun tosa se ero, ikäluokkien välillä. Ennen ehkä pystyi pääsemään rippikoulupohjalla jopa töihin, kenties menestyväksi yrittäjäksikin. Ei ole aikoihin pystynyt.
Ja koulutus, kokemus, sellainen ei takaa mitän nykyaikana. Vaikka ois kuinka hyvä koulutus, hieno tyäkokemus. Sä oot nolla. jos sulla ei ole tuotavana jotson firmaan, siis käytännössä rahaa. Siis isolla rahalla ja suhteilla voi päärtä duuniin edelleen. Vaan jos ei ole firman tuottavuutta lisäävää osaamistekijää, se siitä.
Kenellä yli viiskympiellä, tai vanhemmalla, on mitään annettavaa millekkään yritykselle? Vastaus, erittäin harvalla.
Jupina ansioluettelosta on jotain työkkärin löpinäitä. Jolla on näyttöjä ja koulutusta, sillä on. Vaan kun aika harvalla on tarpeeksi erottuakseen massasta.
Sinällään aikusempi duunari on hyvä duunari. ei ole lisääntymässä, ei ole ssairaspoissaoloja lasten korvakipujen takia, on nöyrä, että yleensä saa olla töissä-
Vaan kun ei riitä nykyaikana. Pitää tehdä tulostakin, se pääasia. Siks CV on merkityksetön tiedosto, pitää olla jotain annettavaakin firmalle, muutakin, kuin se hiton CV.
=DW=Hitsi kun olisi mielenkiintoista kuulla, kun olet kahteenkymmeneen työpaikkaan mennyt ja vaimosi kymmeneen niin monellako millillä olette menneet, elikkä millaisia innovaatioita olet osannut viedä työpaikallesi kun olet työn saanut. Vai ihanko vain suhteilla olet sisälle pyrähtänyt. Hassu olet kun tuon paljastit, olen aina ajatellut sinut kovana asiansa osaavana duunarina en pomon hyvänä kaverina.
rosaliiin kirjoitti:
Hitsi kun olisi mielenkiintoista kuulla, kun olet kahteenkymmeneen työpaikkaan mennyt ja vaimosi kymmeneen niin monellako millillä olette menneet, elikkä millaisia innovaatioita olet osannut viedä työpaikallesi kun olet työn saanut. Vai ihanko vain suhteilla olet sisälle pyrähtänyt. Hassu olet kun tuon paljastit, olen aina ajatellut sinut kovana asiansa osaavana duunarina en pomon hyvänä kaverina.
Kovassakin panssaris on pieni särö ,joku sen aina löytää.
- ö-Öö
rosaliiin kirjoitti:
Hitsi kun olisi mielenkiintoista kuulla, kun olet kahteenkymmeneen työpaikkaan mennyt ja vaimosi kymmeneen niin monellako millillä olette menneet, elikkä millaisia innovaatioita olet osannut viedä työpaikallesi kun olet työn saanut. Vai ihanko vain suhteilla olet sisälle pyrähtänyt. Hassu olet kun tuon paljastit, olen aina ajatellut sinut kovana asiansa osaavana duunarina en pomon hyvänä kaverina.
Mnaah
Yleensä duunarit tietää jonkin verran mahdollisista työnantajistaan. Asia toisinkin päin, työnantajat tietoisia mahdollisista duunareista.
Hitler kuulee paperimiehistä:
https://www.youtube.com/watch?v=Rl3P9Zf9Btw
=DW= ö-Öö kirjoitti:
Mnaah
Yleensä duunarit tietää jonkin verran mahdollisista työnantajistaan. Asia toisinkin päin, työnantajat tietoisia mahdollisista duunareista.
Hitler kuulee paperimiehistä:
https://www.youtube.com/watch?v=Rl3P9Zf9Btw
=DW=Ha haa, hyvä juttu,
saan pitää tutun mielikuvani 'asiansa osaajasta',
aatukin on videossa ajan tasalla,
kankaasta tehdään uusi uljas kaupunki,
ei mitään paperinpyöritystä siellä enää.
- de-meter
Ikääntyneen työntekijän vahvuuksista on paljon tutkimustietoa. Vetoapa siihen. Jos pystyt osoittamaan aktiivisuutesi ja kiinnostuksesi, olet jo saattanut myydä itsesi.
Helppoa ei tule olemaan, mutta yrittänyttä ei laiteta,
Verkostoituminen on tosiaan tärkeätä. Joku on saanut jalan oven rakoon työharjoittelun kautta tai tekemällä vapaaehtoistyötä alalla, jonne hakeutuu... - varmahavainto
Kolmen öön omistaja on kotkiusattu , tyämiäs ja yllättäs , siinä se .
- flegmaatti
Haettu hakematta. Olin hakijan roolissa viimeeksi 45-vuotisena. Sen jälkeen minua pyydettiin tutustumaan aina yksittäiseen, tarjolla olevaan. Kyselyt perustuivat aikaisempiin kontakteihin työelämässä. Viimeiset palveluni aikaisemmalle työnantajalleni tein epävirallisesti, ilman työsopimusta ja -suhdetta hieman yli 6-kymppisenä. Korvaus oli materiaalia jonka hyötykin suuntautui toisaalle.
Olisin kokenut työn haun yli 5-kymppisenä kiusalliseksi.- hytinäx1
Juu on tämä kohta kuuskymppisenäkin aika hurjaa tämä työnhaku. Sitä saa lähettää hakemusta toisensa perään eikä kuulu muuta kuin että ovat palkanneet jonkun toisen. Hyvä kun edes ilmoittavat kielteisen vastauksen. Melkein kaikki työhaut ovat vuokrafirmojen kautta jotka eivät edes ilmoita mikä firma hakee työntekijää.
Enää ei riitä lähettää sähköpostitse hakemusta ja cv:tä valokuvineen, täytyy lähettää videohaastattelu. Minusta se on vähän niin ja näin lähetellä niitä videojuttuja koska kukaan ei sano kuinka kauan niitä säilytellään ja missä? Onko se edes laillista, ja kenen viaksi se tulee jos video joutuu vääriin käsiin ja joku roisto tyhjentää vaikka pankkikonton tai ryöstää kodin henkilötietojen perusteella? . Ja kait myös arvaat mitkä mahikset ulkonäön puolesta jollakin kuuskymppisellä on kilpailla parikymppisten sosiaalista mediaa päivittäin käyttävän tai pakolaisten kanssa joista työnantaja saa hyvät korvaukset valtiolta.
Sitä ei kuule saa ainakaan täällä käydä päiväsaikaan salilla tai missään muuallakaan harrastuksessa tai edes vapaaehtoistöissä jos saa työttömyyskorvausta. Ammattiliittokin muka ilmoittaa että saa tukea kurssimaksuihin, mutta eipä se koskekaan työtöntä vaikka joudutkin maksamaan liitonmaksuja työttömänäkin. Saattaakin käydä niin että joudutkin karenssiin kun ilmoitat käyväsi työttömänä jollakin kurssilla. Mutta kunhan on ollut vuoden työttömänä niin sitten voi sanoa työhakemuksessa että työnantaja saa korvausta jos palkkaa minut joka ylittänyt 55vuoden rajan. Niin että tällaista se on täällä rikkaassa naapurimaassa.
Saahan sitä kehua kun että viiskymppisenä olisit tuntenut työnhaun kiusalliseksi, sellaisesta ajattelusta me nuoremmat nyt sitten saadaan kärsiä kaksiverroin, meitä ei laitetaan mihinkään työttömyysputkeen emmekä pääse edes enneaikaiseläkkeelle . - de-meter
hytinäx1 kirjoitti:
Juu on tämä kohta kuuskymppisenäkin aika hurjaa tämä työnhaku. Sitä saa lähettää hakemusta toisensa perään eikä kuulu muuta kuin että ovat palkanneet jonkun toisen. Hyvä kun edes ilmoittavat kielteisen vastauksen. Melkein kaikki työhaut ovat vuokrafirmojen kautta jotka eivät edes ilmoita mikä firma hakee työntekijää.
Enää ei riitä lähettää sähköpostitse hakemusta ja cv:tä valokuvineen, täytyy lähettää videohaastattelu. Minusta se on vähän niin ja näin lähetellä niitä videojuttuja koska kukaan ei sano kuinka kauan niitä säilytellään ja missä? Onko se edes laillista, ja kenen viaksi se tulee jos video joutuu vääriin käsiin ja joku roisto tyhjentää vaikka pankkikonton tai ryöstää kodin henkilötietojen perusteella? . Ja kait myös arvaat mitkä mahikset ulkonäön puolesta jollakin kuuskymppisellä on kilpailla parikymppisten sosiaalista mediaa päivittäin käyttävän tai pakolaisten kanssa joista työnantaja saa hyvät korvaukset valtiolta.
Sitä ei kuule saa ainakaan täällä käydä päiväsaikaan salilla tai missään muuallakaan harrastuksessa tai edes vapaaehtoistöissä jos saa työttömyyskorvausta. Ammattiliittokin muka ilmoittaa että saa tukea kurssimaksuihin, mutta eipä se koskekaan työtöntä vaikka joudutkin maksamaan liitonmaksuja työttömänäkin. Saattaakin käydä niin että joudutkin karenssiin kun ilmoitat käyväsi työttömänä jollakin kurssilla. Mutta kunhan on ollut vuoden työttömänä niin sitten voi sanoa työhakemuksessa että työnantaja saa korvausta jos palkkaa minut joka ylittänyt 55vuoden rajan. Niin että tällaista se on täällä rikkaassa naapurimaassa.
Saahan sitä kehua kun että viiskymppisenä olisit tuntenut työnhaun kiusalliseksi, sellaisesta ajattelusta me nuoremmat nyt sitten saadaan kärsiä kaksiverroin, meitä ei laitetaan mihinkään työttömyysputkeen emmekä pääse edes enneaikaiseläkkeelle .Vai tuollainen on tilanne naapurimaassa, hytinäx. Olen luullut, ettei Ruotsissa ole samanlaista painimista byrokratian ja tiukan kontrollijärjestelmän kanssa, mutta pahampaahan siellä on..))
Edellä kuljette hyvässä ja pahassa...
Kun itse viimeksi hain työpaikkaa, 56-vuotiaana, täällä harjoitettiin ikäpropagandaa ikääntyvien työllistymiseksi ja kai sillä jokin merkitys oli, koska minäkin sain työpaikan. Tosin minulla oli hyvät suosittelijatkin. Voi olla että heidän sanansa painoivat eniten.
Itse en osannut itseäni esitellä enkä kehua, vaikka siihen kannustettiin jo silloin. Puistattaa ajatellakin, että pitäisi työstää itsestään esittelyvideo,..On maailma mallillaan..))
Tsemppiä työnhakuun kuitenkin. - flegmaatti
hytinäx1 kirjoitti:
Juu on tämä kohta kuuskymppisenäkin aika hurjaa tämä työnhaku. Sitä saa lähettää hakemusta toisensa perään eikä kuulu muuta kuin että ovat palkanneet jonkun toisen. Hyvä kun edes ilmoittavat kielteisen vastauksen. Melkein kaikki työhaut ovat vuokrafirmojen kautta jotka eivät edes ilmoita mikä firma hakee työntekijää.
Enää ei riitä lähettää sähköpostitse hakemusta ja cv:tä valokuvineen, täytyy lähettää videohaastattelu. Minusta se on vähän niin ja näin lähetellä niitä videojuttuja koska kukaan ei sano kuinka kauan niitä säilytellään ja missä? Onko se edes laillista, ja kenen viaksi se tulee jos video joutuu vääriin käsiin ja joku roisto tyhjentää vaikka pankkikonton tai ryöstää kodin henkilötietojen perusteella? . Ja kait myös arvaat mitkä mahikset ulkonäön puolesta jollakin kuuskymppisellä on kilpailla parikymppisten sosiaalista mediaa päivittäin käyttävän tai pakolaisten kanssa joista työnantaja saa hyvät korvaukset valtiolta.
Sitä ei kuule saa ainakaan täällä käydä päiväsaikaan salilla tai missään muuallakaan harrastuksessa tai edes vapaaehtoistöissä jos saa työttömyyskorvausta. Ammattiliittokin muka ilmoittaa että saa tukea kurssimaksuihin, mutta eipä se koskekaan työtöntä vaikka joudutkin maksamaan liitonmaksuja työttömänäkin. Saattaakin käydä niin että joudutkin karenssiin kun ilmoitat käyväsi työttömänä jollakin kurssilla. Mutta kunhan on ollut vuoden työttömänä niin sitten voi sanoa työhakemuksessa että työnantaja saa korvausta jos palkkaa minut joka ylittänyt 55vuoden rajan. Niin että tällaista se on täällä rikkaassa naapurimaassa.
Saahan sitä kehua kun että viiskymppisenä olisit tuntenut työnhaun kiusalliseksi, sellaisesta ajattelusta me nuoremmat nyt sitten saadaan kärsiä kaksiverroin, meitä ei laitetaan mihinkään työttömyysputkeen emmekä pääse edes enneaikaiseläkkeelle .Harrastuskielto työttömyyskorvausta saajalla? Pitäisikö uskoa? Onkohan laillista?
Aloitettuana 53-vuotisena pätkätyö- / työttömyysjaksovuodet kävin Espanjassa työttömänä työnhakijana nostaen siellä 3kk:n jaksoissa meikäläisen työttömyyskorvauksen.
Täysin virallista ja laillista! Yksinkertaista, hauskaa ja helppoa. Sen verran olimme solidaarisia, ettei vaimoni ilmoittautunut vaan piti marketin kassan osa-aikatyöstä "ommaa lommaa" saamatta mistään mitään.
Tuon 53v jälkeiset 10 toimeksiantoa minulle tarjottiin. Aikaisempiin kontakteihin perustuen otin vielä kerran vastaan vakituisen "toistaiseksi" työsopimustyön mutta ei huvittanut ja se muutettiin määräaikaiseksi päättymään vuoden jälkeen.
En tiedä millaisessa lirissä olisin ollut ilman henkilökontakteja jotka nekin perustuivat aikaisempiin 7:ään, toistaiseksi työsuhteeseen. Minulla ei ole varaa viisastella ikäsyrjinnästä.
- sentoisenloispummina
Kylläpä on negatiivista suhtautumista näillä loispummeilla työnhakuun. Onko toivo mennyt jo.
- pelkistetysti
Joskus 90 -luvulla minulla oli tilaisuus olla sellaisena vaatimattomana työnantajana kun etsin sopivaa kirjanpitäjää. Mistä minä sellaisen sopivan löytäisin ? Ilmoitus työvoimatoimistoon ja kas sieltähän alkoi tulla kirjallisia hakemuksia niin paljon et piti ilmoittaa et nyt hakijat riittää. Kun sitten arvuuttelin hakijoiden pätevyyttä niin ei ollut epäilystäkään etteikö kaikki olisi osanneet mut silmiinpistävää oli et koulutustaso oli aivan liian korkea po. työhön ja sitä kautta arvatenkin palkkatoivekin sen mukainen. Enhän mä niitä kaikkia hakemuksia edes lukenut vaan karsin heti ne ylikoulutetut pois ja etsin sellaista jonka koulutus olisi balanssissa tehtävän kanssa. Jotenkin tuntui et eihän tästä tu mitään. Sit osui silmään yks hakemus jossa oli kirjoitettu taustaa et oli viimeiset vuodet ollut miehensä firmassa kirjanpitäjänä ja hommat oli loppuneet kun firma meni konkurssiin, - bingo ! Siinä mun kokoinen kirjanpitäjä otin häneen yhteyttä ja teimme diilin joka oli oikein onnistunut kaikin puolin. Ajattelin et tän on pakko tietää tapahtumista kun mennään firmaa alusta loppuun ja välttääkseen samoja virheitä niin hän vois neuvoa näissä tilanteissa. Hommat sujui hyvin hänen kanssaan koska hän ajatteli enemmän minun etujani kuin verottajan etuja. Jos tänä päivänä olis samassa tilanteessa niin kuka niitä cv ja video hakemuksia jaksais katsella ? Osaavatko työnantajat tänä päivänä edes keskittyä siihen oleelliseen mitä hakevat ? Joskus tuntuu kuin tuo cv teko olis joku trendi työmarkkinoilla et senkin tekemiseen pitäs hommata ammattilainen jostain mainostoimistosta et pääsis edes firman eteiseen.
- kirjanpitäjä10
Minulta loppui työt vähän vaille 59 vuotiaana. Olen laittanut muutamia hakemuksia, mutta eipä niistä ole kuulunut mitään. Yhdestä tuli "Kiitos mielenkiinnosta, valinta ei tällä kertaa osunut sinuun" - viesti. Viimeisin paikka jota hain sulkeutui 15.2.2016.
Nyt paikka on uudelleen haettavana ja minun hakemukseni roskiksessa. Eläkeputkessa ollaan, mutta työhaluja olisi vielä pirusti jäljellä. Onhan niitä headhuntereita vai mitä nyt on, jotka etsivät puolestasi hyvän työn tekijän.
Sen kun vaan kerrot millaisen haluat ja sitten vähän maksat palvelusta.
Olen tavannut nuoren miehen, joka on tätä kautta löytänyt työpaikan ja hän kertoi, ettei hän olisi itse osannut niin hyviä etuja itselleen tingata kuin nämä rahan edestä tekivät. Molemminpuolista, hyvälle työntekijälle hyvä työpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368