Minulla on jo vanha S40. Pääosin kaikki on kunnossa. Nyt viimeeksi on bensinnimittarissa alkanut olla pientä vikaa. Kun sen tankkaa täyteen, niin se näyttää, että tankki on vain kolme neläsosaltaan täynnä. Kun lähtee ajamaan, niin viisari ei liiku kuin vasta sadan kilmetin päästä. Joku siellä siis jäkistää vastaan. Onkohan tuollaiselle joku tyypillinen syy ja onko se helppo korjata? Asiasta ei ole suurempaa haittaa, koska kuitenkin näkee milloin tankki alkaa olla tyhjä.
Bensiinimittari
AsiaaTikusta
3
125
Vastaukset
- fhghf
Anna asian olla sitten jos ei haittaa uuvatti.
- Tempera2
Sama vika Rahikaisella eli kun itse tietää että tankki on täynnä niin on Ok.
- Suurempiakinasioitaon
Ei kannata takertua sekundäärisiin argumentteihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893534Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 543022
- 592843
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.592653On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle602413Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122