Venäjälle kiinnostaisi matkustaa

suhnamatkaaja

Mutta nytten ei oikein voi kun siellä on se hullu johtaja. Toivottavasti maa saa pian uuden rauhaa rakastavan johtajan nykyisen sotahullun ja kansansa rahoja varastavan tilalle. Meinasin matkustaa Venäjälle viime vuonna, mutta siviilikoneen alasampuminen ja vihanpito Ukrainan kanssa sai toisiin aatoksiin. Ja syyrian naisten ja lasten sairaaloiden pommituksen eivät ole humaania toimintaan. Toivon kovasti, että maa saa uuden viisaan rauhaa rakastavan johtajan joka laittaa Venäjän asiat kuntoon.

18

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diktatuuriariittää

Juu, mutta näitä samanlaisia maita maailmassa riittää. Venäjällä tilanne ei muutu ennen kuin vallassa on ei neuvostoliitto aikana elänyt/syntynyt.

• nyyhnyyh

Ei vidu toi alottaja on ilmeisesti se sama itkijä mikä aiemmassakin aloituksessa... Kun ei ole omaa elämää...

• venäjänmatkat

Ymmärsinkö oikein, että sinun pyrkimys Venäjään estää negatiivinen suhde Putinin toimintaan?

• venäjänmatkat

en oikein tajua, miksi se vaivaa sinua :( vt venäläinen vitsi: Honduras vaivaa minua kovasti... - Älä raaputa siitä!

• tsarinnamiekin

Niin, mutta Venäjän "hullu johtaja" puuhastelee maan rajojen ulkopuolella niitä hulluuksiaan, kyllä esimerkiksi Moskovassa kannattaa silti käydä vierailulla. Paria tunnettua terrori-iskua lukuun ottamatta Venäjän pääkaupungissa on ollut ihan turvallista, kunhan osaa jättää arvotavarat kotiin ja katsoa mukan aolevien perään. Moskovaa lanseerataan kovasti etenkin pitkän viikonlopun ihanteellisena kohteena, ja sitä se onkin. Aurinkolomaa ei ole luvassa, mutta nähtävää ja koettavaa on monella elämän osa-alueella sen verran, että jää hyvä maku matkasta. Ohessa loistava suomenkielinen pikapaketti infoa Moskovasta kiinnostuneille: http://kaupunkilomalle.com/moskova

• vähä-älyinen

Tämä on matkailupalsta. Politiikkajutut on muualla.

• tsuhnamatkaaja

Kaikki asiat liittyvät toisiinsa, vihan kylvö länsimaalaisia kohtaan lisää turvattomuutta matkustaa Venäjälle.Tuskin kukaan viitsii matkustaa sellaiseen paikkaa jos ei tunne olevansa tervetullut. Sääli,Venäjällä voisi olla kiva käydä.

• tsuhnisti

Käyppäs , vaikka vain pirruuttas kurkkaamassa Viipuria tai Pietaria niin huomaat miten tervetullut olet tavallisen venäläisen vieraaksi - ja menet pian jo uudenmmankin kerraan!! Parempi nähdä kerran, kuin kuulla tuhat kertaa!

• tsuhnamatkaaja

Olen kyllä käynyt Viipurissa, Moskovasaa,Pietarissa ja Sotsyssa. Venäläisiä sukulaisia asuu minulla Lahdenpohjassa. Toivottavasti Venäjä saa seuraavaksi rauhaa rakastavan ja avoimen johtajan, joka kehittää maatanne hyväksi maaksi teille
      venäläisille.Varmasti moni turisti tulee sen jälkeen maahanne.

• Ivansuu

Venäjällä on jo nyt rauhaa rakastava ja kansansa parasta ajatteleva johtaja. Hän on hyvinkin yhteistyökykyinen naapurivaltioiden kanssa ja tekee rakentavia ehdotuksia suhteiden ylläpitämiseksi. Vilpitön lännen ystävä ja ihailija on tuo ystävämme Volodja! Taas ensi viikolla kohtaan Sinut Venäjä kaunoinen ja Мurmansk!!

• hullut

Samaa mieltä on tosi moni Suomalainen ja Eurooppalainen eikä tunkosta taida olla tulossa muualtakaan!

• ksusha

Aloittajalle. Unohda siis Venäjälle matkailu. Suuntaa matkasi jonnekin muualle jos Putin & toverit niin koville ottaa. Tyyli siellä ei muutu meidän aikana.

• tsuhnamatkaaja

Niin on parempi mennä toistaiseksi muualle kuin Venäjälle.Putin ei ota minulle koville,lähinnä käy sääliksi venäläisiä kun kohti vie maata kohti kurjuutta.Nyt jo muutamassa vuodessa ruplan arvo on romahtanut.

• eikä.Gorbakaan

Venäjällä voi käydä ilman että tapaa Putinia ollenkaan. Eipä ole sattunut edes tulemaan kadulla vastaan kertaakaan.

• Hei-putinaattori

Eipä tietenkään "eikä.Gorbakaan", mitäs asiaa sillä sinne leningradiin olisi?

• Turun.tauti
        Hei-putinaattori kirjoitti:

Eipä tietenkään "eikä.Gorbakaan", mitäs asiaa sillä sinne leningradiin olisi?

Ihmisillä on monenlaisia syitä matkustaa. Käyhän Turussakin joskus ulkopaikkakuntalaisia!

• tykkättekö

Jahka media hehkuttaa urakalla amerikan ja todellisten vallanpitäjien voimaansaattamia noitavainoja, niin länsimaat ulvoo kuin koirat eteen heitettyjen teurasjätteiden edessä!

• Meen.muualle

No nyt ei juurikaan kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe