KIUSAAMINEN ON IHANAA!

kiusaanaina

Siis rakastan kiusata! Se on niiiin parasta! ;) meidän koulussa on yks semmonen vitun luuseri jota kiusaan joka päivä. Mä tyyliin niinku haukun sitä homoks ja runkkariks ja koulun jälkeen potkin sen päälle lunta ja se lähtee aina itkien kotiin. Ei juma ! XD sitten ku meen kotiin alan laittaa sille whatsapissa kiusaamis viestejä. Mun mielestä kiusaamista pitäis lisätä! Se kasvattaa henkisesti. Kiusatkaa tekin! ;)

61

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolikset11

      Aika nolo oot, kun et itse saa pillua vittuilet niille jotka saa

      • LolleroHentai

        vedä kuule perse päähäs, sinähän se heikko oot ku kiusaat toisia. oot sairas!


      • seiskiusaaminen113

        Käykää ihmeessä palstalla jossa kerrotaan lolihentaita vastaan taistelusta! Siellä on homma hyvin käynnissä, mm. feikkihahmojen luonti! Kaikki mukaan sitä tolloa vastustamaan!


      • seiskiusaaminen113

        Mun säälittävyys on häviävän pientä sun säälittävyytesi verrattuna ongelmainen poika!


      • Ölps
        LolleroHentai kirjoitti:

        vedä kuule perse päähäs, sinähän se heikko oot ku kiusaat toisia. oot sairas!

        Olen kiusaamista vastaan, mutta tällaiset mainoslauseet ovat paskaa. Totta kai kiusaaja on henkisesti ja fyysisesti vahvempi, ei hänellä olisi muuten otetta...


      • Sapiens

        Vahvat ei käy heikkojen päälle. Ainoastaan he, joilla ei ole riittävästi itsetuntoa, tallovat muita. Varmaluonteinen koirakaan ei pure ilman siihen annettavaa koulutusta. Pelkopurijoita riittää koirissakin. Hyökkäys on paras puolustus. Arkajalkoja kiusaajat ovat. Todelliset urhot pitävät heikkojen puolta. Siksi niitä lainvalvojiakin on ja heillä on itsetunto kohdillaan.
        Luonnevikaisia tosin löytyy kaikista ihmisryhmistä.


    • kiusaanaina

      Olen toisaalta onnellinen etten ole saanut. EN NIMITTÄIN OLE LESBO :DDDDD

    • Kerma-Ero

      Paska provo. Voit tappaa itsesi

      • Niksu1234

        tappouhkaus on rikos, kiva jos saat syytteen ;)


      • Tappouhkaus ilmotus tehty XD


    • pelaaja35

      hullu vammanen oot. pahasti mielenvikainen tollo.

      • haluuks et teen sut hulluks mun sadistisella kiusaamis tavallani


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        haluuks et teen sut hulluks mun sadistisella kiusaamis tavallani

        sui sui suicide sixsixsix fiftynine cynical


      • Nikkeh
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        haluuks et teen sut hulluks mun sadistisella kiusaamis tavallani

        opettele kirjottaan vitu tyhmä xD kiusaamis_tapa :DDD


      • kiusattumutteienää
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        haluuks et teen sut hulluks mun sadistisella kiusaamis tavallani

        lolihentai vammainen epänormaali tollo voi änkeä kakstuksen ahteriinsa. Ai niin, hänhän on jo tehnyt niin koska on niin tyhmä!


      • kiusattumutteienää

        lolihentai on ainoa joka täällä ulisee!


      • kiusattumutteienää kirjoitti:

        lolihentai on ainoa joka täällä ulisee!

        haluuks turpaas vitun vajukki


      • seiskiusaaminen113
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        haluuks turpaas vitun vajukki

        Ensinnäkin: lähetit äskeiset viestit 1.20 yöllä. Sinun ikäisen pienen lapsen pitää olla syönyt iltapuuro ja nukkumassa viim. klo 21!!!
        Toiseksi, täällä keskustelupalstalla et voi vetää ketään turpiin oikeasti! Ehkä et tajunnu sitä ku oot niin tyhmä! Mutta nyt tiedät kun sua viisaampi kertoo:)
        Etkä pysty ainakaan mua kiusaamaan täällä! Tulen paikalle jos alat valehtelemaan täällä muille.
        Tässä kaikki tältä erää, hyvää päivänjatkoa ja innostusta taisteluun aitoa lolihentaita(tyhmää) vastaan! Taistelu jatkuu, hyvä tapa onkin toisella palstalla mainittu feikkihahmojen luonti! Hyvä! Kuulemiin tältä erää


      • Jeeeess

        Äläs hauku kunnon ihmisiä homo!


      • Jeeeess kirjoitti:

        Äläs hauku kunnon ihmisiä homo!

        aijaa ootko sää joku homo vai etkä haluu et kunnon ihmiset olis homoja koska sää et oo lähelläkään kunnon ihmistä


      • 36844

        Nonni, nyt tollo lolihentai on paljastanut että asuu todennäköisesti Jyväskylän alueella koska harva muualla asuva tietää noin yksityiskohtaista paikkaa kuin kolmikulma Jyväskylästä!


      • 367346
        36844 kirjoitti:

        Nonni, nyt tollo lolihentai on paljastanut että asuu todennäköisesti Jyväskylän alueella koska harva muualla asuva tietää noin yksityiskohtaista paikkaa kuin kolmikulma Jyväskylästä!

        Tuollainen keino että tavataan esim. klo 10 jossain on hyvä tapa saada sut kiinni koska voin kutsua poliisit sillon paikalle! Turha yrittää teinitollopoika sanoo mulle viisaammalle että sulla olis "aseet jolla tappaa poliisit" Oot vaan kovaa esittävä ruipelo jolla on oikeassa elämässä vaikeaa! Yrität purkaa täällä pahaa oloasi.


      • ehhehhehehhh

        Kyllä nukkumaanmenoaika riippuu iästä! Kyllä oot tyhmä kun luulet että vauvat nukkuvat aina päivällä ja valvovat yöllä! Alkaa säälittää jo sun vammaisuus!


    • kiusaanaina

      Kukaan ei oo vielä tajunnu

      • nottottakai

        Että oot lolihentai?


      • nottottakai kirjoitti:

        Että oot lolihentai?

        ei oo minä, kukaan ei pysty korvaamaan mua vitun aivoton homo


    • kiusaanaina

      Mua

    • sikanautanautasika

      Älä kiusaa viesteil se voi näyttää ne jollekkin

    • kiusaanaina

      Ei ois ehk pitäny tehä tätä keskustelua. :( mulla oli tylsää. Tää oli feikki. :'( oikeesti vihaan kiusaamista ja olen itse se kiusattu.

      • pläähpläähblöö

        Lol arvasin et tää oli trolli


      • vittu te ootte säälittäviä,esitätte jotain jota ette kykene ikinä olemaan


      • moro Tissu


      • Essi1212

        no oletpa tyhmä/epäkypsä ihminen: leikit noinkin vakavalla asialla ja kehut kiusaamista, vaikka itse olet sen uhri. minua on kiusattu koko kouluaikani ja otan tämmöiset ''pilat'' todella vakavasti, häpeä! -,-


    • R03o7ic

      Tuo muka kiusaamista? Kyllä kiusaaminen jotenkin vahvistaa kiusaamisen ansiosta ei tarvitse miettiä turhia ihmis suhde asioita=voi keskittyä paremmin tärkeisiin asioihin kuten rahan saantiin, mutta silti se on jotenkin väärin kun vain muutama lapsi joutuu kiusatuksi mielestäni jos pitää jotain kiusata niin kiusaa kaikkia myös itseäsi tai pyydä että sinua kiusattaisiin. Itse en enää tunteista välitä ja sekin on kiusaamisen ansiota/syytä, mutta mieti yhteiskunta jossa kenelläkään ei ole tunteita tekisikö se sen paremmaksi? Mutta silti jokin saa minut toteamaan että kiusaaminen on väärin, elämä voisi olla mukavaa jos olisi tunteita joita muillakin esim. viha, suru ja ilo.

      • väitätkö saa et raha ois muka tärkeetä, sehän on pelkkää paperia.


    • fdjgsf

      käyn samaa koulua kun "kiusaanaina" ja tidän kuka hän on. hän kiusaa kyllä itse. ( seurustelee muuten tyttöjen kans!)

      • ootte molemmat aika homoja


      • KenKaneki

        Oon homo jos sä oot LOLIHENTAI_


    • kiusaanaina

      Tää on feikki! En kiusaa ketään oikeasti

    • kyrpiii
    • seiskiusaaminen

      Ottakaas kaikki taas huomioon että lolihentai on pahasti mielenvikainen tollo joka yrittää esittää täällä 'kovista' koska se on niin surkea oikeassa elämässä! Kaikki mitä se sanoo on valhetta jota ei ikinä pidä uskoa. Sen valehtelut ei ikinä tuu tehoamaan muhun kun oon niin viisas ja kerron kaikille täällä totuuden siitä vammasesta! Lolihentai on hyvin epäkehittynyt luuseri joka yrittää saada täällä hyväksyntää valehtelemalla monista asioista. Kaikki tulee olemaan kunnossa kunhan KUKAAN EI IKINÄ USKO SEN VALHEITA!!!!!!!!

    • 439

      Kaksi sanaa: sairas lapsi

      • 36893247896321111479

        Tällätarkoitettiin äskeisen viestin kirjoittajaa eli 439 on sairas lapsi. Hyvä kun muistutit itsellesi.


      • 24454

        Kolme sanaa: Täysin Terve Lapsi

        ;)


      • kiusaaminenseis113
        24454 kirjoitti:

        Kolme sanaa: Täysin Terve Lapsi

        ;)

        eli minä olen Täysin Terve Lapsi ja 24454 on sairas lapsi. Nyt tämä on selvä eikä sitä voi muuttaa.


    • kiusaaminenseis

      pystyn elävästi ajattelemaan miten vähä-älyinen tomppeli lolihentai on! Hän on monta kertaa myöntänyt itkuisena tappionsa. Oikeasti se on vielä pieni lapsi vauva ainakin mieleltään. Huomio vielä kaikille: kaikki mitä se on puhunut on valhetta. Muhun ei sen säälittävät valheet tehoa ja jos joku niitä täällä uskoo, tulen heti kertomaan asian oikean laidan. Nyt laitetaan koko porukalla lolihentai aisoihin! Se ei vaadi muuta kuin kaikki sitä täällä härnäämään! MENOKSI VAIN KOHTA SE TOLLO ITKEE! ANTAA MENNÄ SE EI VOI MITÄÄN SITÄ VIISAAMMILLE!!!!!!

    • no.miten.on

      No elkäähän nytten :D minua on kiusattu jo 9 vuotta enkä oo tavannu vielä ketään henkilöö joka ei ois kiusannu minuu jollaan tavalla. Mut olen oppinu kestämään kiusausta ja välttämään sitä.

    • haista_paska_kiusaaja

      Kiusaaja, tapa ittesi. Saat uhreiltasi pilattua elämän lopullisesti.

      t. Yksi uhreista.

    • Idioottiidiootti

      tunnetko nettipoliisin toimintaa?

    • mulkkuoot

      Mielisaras sä oot.

      Narsisti joka on ihmiskunnan paskaa, sua ei arvosta kukaan vaikka niin luulisit ne muut vain mielistelee sulle jotteivat itse joutuisi uhriksesi.

      Toivottavasti karma pitää huolen siitä että saat elämässäsi pelkkää onnettomuutta osaksesi.

    • MitäsPienistäJuu

      Onse kovaa ku pitää pienistä repii iloa elämään.... hanki se elämä ^^

    • tyhmiäkö

      Älkää vastatko homohentaille niin se lopettaa

    • kolukiusattu

      Olen koulukiusattu. Nyt opiskelen insinööriksi. Aloitin juuri, mutta osaan jo rakentaa vakoilulaitteita ja robotteja. Rakennan tappajarobotin ja lähetän sen vähän "juttelemaan" kiusaajan kanssa. Kukaan ei koskaan tule saamaan selville yhtään mitään...

    • MäTuunHaukkuuSuaMunfist

      Ootsä haukkunu ristoo

    • Trollinmetsästäjä

      Trolli Trolli Trolli ,,, jne. Selvä Trolli oot.

      Karma maksaa takaisin moninkertaisesti. Muista tämä; Kun sinulla menee huonosti, olisitko itse asenteellasi siihen syypää? Ja kuka tuollaista haluaisi auttaa kun maailma potkii päähän, joka on niin päästänsä vinksahtanut ja tunnevammainen?

      Toivon, että painajainen saapuu luoksesi jokayö, kunnes kadut ja rukoilet armoa.

    • järkytyin26

      miksi sun pitää tulla lesoilee asiasta tänne? luuletko saavasi ystäviä tota menoa? aloittajalla on varmasti tosi paha olla kun pitää toisia kiusata :( miksi koet että siitä tulee sulle parempi olo? minusta asiat vaa pahenee jos jatkat tuohon tyyliin, lopeta kiusaaminen heti paikalla!

    • paskaaa123

      ooksä ihan vitun sekasi

    • KetjunAloittajalle

      Harvoin sanon näin, mutta viestiketjun aloittaja voisi tappaa itsensä, sairas trolli jolla ei ole muuta elämässään.
      Ole hyvä ja hirtä ittes, kukaan ei noiden pelleilyjen jälkeen jää kaipaamaan.
      Tai ehkä olitkin vain vahinkolapsi, mutta haluat netissä pönkittää omaa egoasi, joka on oikeasti paskan tasolla.

    • wefsef

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5623
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3764
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2755
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2196
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      109
      2045
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1329
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1297
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1278
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1232
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1146
    Aihe