Tässä huippuöljy, hakkaa teboilit ja muut:
http://www.meguin.de/meguin/produktdb.nsf/id/md_4808.html?OpenDocument&land=ME
Meguin Megol
12
190
Vastaukset
- siperia.kutsuu.vol2
Kato palstan paopelle alias trollipelle on herännyt. Joensuun Yliopiston analyysitulos osoitaa että pelle on AITO RYSSÄ.
- 007700
Teboilin kannattajat on kyllä aitoja ryssiä, kun niissä on niin hyvät pourpointit.
- siperia.kutsuu.vol.2.01
Joensuun yliopiston analyysi osoittaa että PAOPELLE on AITO RYSSÄ ja Putinin kätyri, sekä palstan AITO trollipelle.
- autotonPelle
Jokos pelle tilasit saksasta tuota öljyä joka hakkaa. kannattaa tilata koko suvulle, niinkuin aina. Kovasti kuluu öljyä... kannattaa ensin ostaa se auto.
- Meguin
Kateellisia, kun eivät itse osaa tilata saksasta.
- tule.apuun.pelle
Aiai, että vaikeeta tilata saksasta öljyä, vaatii Varsinaisen JÄRJENJÄTTILÄISEN. Nyt tarvitsen apua tilauksessa palstan paopelleltä alias trollipelleltä AIDOLTA RYSSÄLTÄ, Vladimirin kätyriltä. Tule apuun pelle!
- Meguin
No joo, siis ensin tarviit luottokortin, lopun saat opetella itse.
- tule.apuun.pelle
Meguin kirjoitti:
No joo, siis ensin tarviit luottokortin, lopun saat opetella itse.
Aiai, kun on vaikee tilata saksasta!!! Paypaltili käyttöön ja tilaamaan. Analyysi tulos paopelle on aito RYSSÄ, ajaa ladalla ja käyttää lukoilin öljyjä. melkoinen ryssäfani.
- Onsepöljä
tule.apuun.pelle kirjoitti:
Aiai, kun on vaikee tilata saksasta!!! Paypaltili käyttöön ja tilaamaan. Analyysi tulos paopelle on aito RYSSÄ, ajaa ladalla ja käyttää lukoilin öljyjä. melkoinen ryssäfani.
Paopelle tuntuu olevan myös skitsofreenikko. Kaksi minää väittelee keskenään.
- Saksalainen-huippuöljy
http://www.meguin.de/meguin/web.nsf/id/pa_en_ernstprost.html
Ernst Prost vastaa laadusta- ernestiporaamuasinne
Onko se sun uusi salarakas? Oiihh..
- dgfdfg54343
Miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877