Tässä huippuöljy, hakkaa teboilit ja muut:
http://www.meguin.de/meguin/produktdb.nsf/id/md_4808.html?OpenDocument&land=ME
Meguin Megol
12
222
Vastaukset
- siperia.kutsuu.vol2
Kato palstan paopelle alias trollipelle on herännyt. Joensuun Yliopiston analyysitulos osoitaa että pelle on AITO RYSSÄ.
- 007700
Teboilin kannattajat on kyllä aitoja ryssiä, kun niissä on niin hyvät pourpointit.
- siperia.kutsuu.vol.2.01
Joensuun yliopiston analyysi osoittaa että PAOPELLE on AITO RYSSÄ ja Putinin kätyri, sekä palstan AITO trollipelle.
- autotonPelle
Jokos pelle tilasit saksasta tuota öljyä joka hakkaa. kannattaa tilata koko suvulle, niinkuin aina. Kovasti kuluu öljyä... kannattaa ensin ostaa se auto.
- Meguin
Kateellisia, kun eivät itse osaa tilata saksasta.
- tule.apuun.pelle
Aiai, että vaikeeta tilata saksasta öljyä, vaatii Varsinaisen JÄRJENJÄTTILÄISEN. Nyt tarvitsen apua tilauksessa palstan paopelleltä alias trollipelleltä AIDOLTA RYSSÄLTÄ, Vladimirin kätyriltä. Tule apuun pelle!
- Meguin
No joo, siis ensin tarviit luottokortin, lopun saat opetella itse.
- tule.apuun.pelle
Meguin kirjoitti:
No joo, siis ensin tarviit luottokortin, lopun saat opetella itse.
Aiai, kun on vaikee tilata saksasta!!! Paypaltili käyttöön ja tilaamaan. Analyysi tulos paopelle on aito RYSSÄ, ajaa ladalla ja käyttää lukoilin öljyjä. melkoinen ryssäfani.
- Onsepöljä
tule.apuun.pelle kirjoitti:
Aiai, kun on vaikee tilata saksasta!!! Paypaltili käyttöön ja tilaamaan. Analyysi tulos paopelle on aito RYSSÄ, ajaa ladalla ja käyttää lukoilin öljyjä. melkoinen ryssäfani.
Paopelle tuntuu olevan myös skitsofreenikko. Kaksi minää väittelee keskenään.
- Saksalainen-huippuöljy
http://www.meguin.de/meguin/web.nsf/id/pa_en_ernstprost.html
Ernst Prost vastaa laadusta- ernestiporaamuasinne
Onko se sun uusi salarakas? Oiihh..
- dgfdfg54343
Miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522514388Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään893348Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242516Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582265Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871409Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään261300- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681195Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798