Havaitsin, että käyttöjärjestelmäpäivityksen jäljiltä valokuvaselaimella (Galleria) valokuvia katsellessa on valokuvien alalaitaan lisätty kirkas päivämäärä. En tiedä onko pvm:n tarkoitus olla kuvan metatiedoista poimittu kameran päivämäärä kuvanottohetkellä tai joku muu. Olen poistanut metatiedot kuvistani. Minulla ko. päivämäärä näyttää olevan kuvan kansion luontipäivämäärä. Tämä kirkkaasti loistava päivämäärä ilmestyy joka kuvan kohdalla, kun selaan kuvia sormella pyyhkäisemällä. Päivämäärä viipyy näkyvissä pari kolme sekuntia. Kyseistä vilkku päivämäärää ei saa pois asetuksista. En ymmärrä mikä tällaisen päivämäärän näyttämisen tarkoitus on. Miksi sen pitää näkyä joka kerta, kun samassa kansiossa vaihtaa kuvaa? Mielestäni se pitäisi pystyä poistamaan asetuksista. Itse en tarvitse koko päivämäärää. Päinvastoin sen tuominen kuvan päälle, kun kuvan on avannut, vain häiritsee kuvien katselua. Ovatkohan lainkaan miettineet loppuun asti ko. päivämäärän merkitystä, kun ovat lähteneet pakottamaan asiakkaita katsomaan turhaa päivämäärää.
Laite ja käyttis: Samsung Galaxy S4 ja Android-versio 4.3
Samsung Galaxy S4 ja vilkkuva päivämäärä Gallery
ValokuvienSelailija
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1161685
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?431541Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161211023Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949