Nyt olisi tarjolla työtäpelkäämätön, rehti duunari. En nirsoile töynsuhteen, valmis tekemään mitä vaan ja käytettävissä vaikka heti.
Kokemusta maalausalalta, teollisuudesta, kaupan-alalata, siivousalalta.
Kiinnostaa sekä pitempiaikaset ja lyhyetkin työkeikat.
Otahan yhteyttä, jos on apurille tarvetta.
[email protected]
-tuomo
PKS:lta töitä rehdille miehelle?
2
141
Vastaukset
- Nicke5
Terve tarvitsen ensi lauantaina n. 5 -6 tuntia kantoapua purkutyössä. 15 e tuntia. Puhelin 0400 503529 Joel
- makilja1967
Moi!
Sinulla oli ilmoitus työhalukkuudesta. Minulla olisi tarjota sinulle hiukan erikoislaatuinen "keikka", nimittäin olen menossa 29.2.2016 Tallinnaan leikkaukseen ja tarvitsisin reissulle avustajaa. Matka kestäisi 29.2.2016 - 3.3.2016 välisen ajan. Luonnollisesti minä maksan matkat sekä majoittumisesi hotellissa. Sekä erikseen korvaus avustamisestani. Jos olet kiinnostunut, niin voisimme keskustella yksityiskohdista tarkemmin. Otathan yhteyttä pikimmiten?
Jari Mäkilä
p. 040 139 1543
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287