Kuten otsikosta jo huomaa, mietiskelen että voiko hamsterit kaivaa normaalisti haapahakkeessa (Mörttiröpö)? Olen hankkimassa talvikkoa ja hankkisin mieluummin Mörttiröpöä, kun sitä saa lähikaupasta ja kutterinpurusta ei ole hajuakaan. Kiitos jo valmiiksi vastauksista!
Voiko hamsterit kaivaa haapahakkeessa?
3
205
Vastaukset
- hamstre
Mörttiröpö on enemmän pitkäkarvaiselle syyrialaiselle uroshamsterille, kun enemmän kaivamisesta kiinnostuneelle kääpiöhamsterille. Mörttiröpö ei oikein sovellu kaivamiseen, kun se on sellasta aika kovaa, mutta kyllä se varmaan jotenkin pystyy kaivaan. En tosiaan ole mikään asiantuntia, mutta toivottavasti tästä jotain apua oli, mutta minun mielestä Mörttiröpö käy ihan muuten tosi hyvin:)
- hamstre
Oho toi mutta toivottavasti tästä jotain apua oli niin ei kuulu viestiin joutuin vähän korjaileen:)
- Sedä
Anteeksi, mistä kaupasta muka saa mörttiä mut ei normaalia purua? :D Mörtti ei tosiaan oo optimaalinen kuivike kaiveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285