Kuten otsikosta jo huomaa, mietiskelen että voiko hamsterit kaivaa normaalisti haapahakkeessa (Mörttiröpö)? Olen hankkimassa talvikkoa ja hankkisin mieluummin Mörttiröpöä, kun sitä saa lähikaupasta ja kutterinpurusta ei ole hajuakaan. Kiitos jo valmiiksi vastauksista!
Voiko hamsterit kaivaa haapahakkeessa?
3
201
Vastaukset
- hamstre
Mörttiröpö on enemmän pitkäkarvaiselle syyrialaiselle uroshamsterille, kun enemmän kaivamisesta kiinnostuneelle kääpiöhamsterille. Mörttiröpö ei oikein sovellu kaivamiseen, kun se on sellasta aika kovaa, mutta kyllä se varmaan jotenkin pystyy kaivaan. En tosiaan ole mikään asiantuntia, mutta toivottavasti tästä jotain apua oli, mutta minun mielestä Mörttiröpö käy ihan muuten tosi hyvin:)
- hamstre
Oho toi mutta toivottavasti tästä jotain apua oli niin ei kuulu viestiin joutuin vähän korjaileen:)
- Sedä
Anteeksi, mistä kaupasta muka saa mörttiä mut ei normaalia purua? :D Mörtti ei tosiaan oo optimaalinen kuivike kaiveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810