Ikaalisten peruskouluissa ja lukioissa tulisi käyttää tätä palstaa opetusmateriaalina.
Oppilaat saisivat kirjoittaa palstalle heitä kiinnostavia asioita ja me, palstan vakihenkilöstä, vastaisimme niihin parhaamme mukaan.
Oppilaat saisivat harjoitella kirjoittamista ja keskustelua täällä. Kouluissa ei pystytä opettamaan vuorovaikutteista kirjoittamista!!
Koulujen äidinkielen opetus uusiksi
10
<50
Vastaukset
Hyvä idea! Oppilaat saisivat harjoitusta ja samalla hyvää paikallistietoa paikkakuntamme ihmisistä ja historiasta.
- musta.leski
Olisi siinä sekin hyvä puoli jos joku oppilaista olisi paha
vajakki että tulisi tänne edelläolevien vajakki viestien yksinpuhelua
rikastuttamaan.
Tällä palstalla käsitellään niin paljon rikollisuutta joten palsta tukisi myös oikeusopin opiskelua. Erityisalana ovat: kunnianloukkaukset ja identiteettivarkaudet sekä seksuaalirikokset.
Psykologiasta, sosiologiasta ja ties mistä maisteriksi valmistuvat yliopistoissa voisivat saada paljon hyvää materiaalia graduaan varten tältä palstalsta. Verkkoetnografia olisi sopiva yhteiskunta-ja kulttuuritieteellinen lähestymistapa. Myös väitöskirjaa valmistelevat voisivat käyttää tätä palstaa aineiston lähteenä.
- maatalousteknikoille
Vähiin jää väitöskirjan aiheet koska rouva Kakkala jauhaa
viidettä vuotta täysin samaa kakkafantasiaansa.
Oppilaat kaipaisivat eniten tietoa terveystietoa käsittelevistä aiheista.
- sossutietoa
Mistä vajakki sellaista pystyy antamaan?
Paras kohderyhmä olisi 12-15 vuotiaat tyttöset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449001
- 785522
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383994- 533394
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273175- 422306
- 341962
- 2101758