Mulla on siis yatzit olly käytössä jo pidemmän aikaa, mutta ne ovat alkaneet sattumaan vatsaan jo useita kuukausia sitten. Nyt olen vaihtamassa pillerien merkkiä, mutta on tullut "sellainen tunne". Rinnat aristaa, vatsaa turvottaa ja muuta sellaista. Tein tänään testin ja voi olla että kuvittelin siihen haamuviivan, tai sitten en. Menkkojen pitäisi alkaa vasta 5-6 päivän päästä. Voiko olla mahdollista että tosiaan olisin raskaana vaikka syön säännöllisesti pillereitä ? Voiko jokin toinen lääke, mitä olen joutunut loukkaantumisen myötä syömään (burana 800, sirdalud, panacod), aiheuttaa sen etteivät pillerit olekaan toimineet kuten oletetaan ?
Pillerit käytössä, mutta mahdollisesti raskaana ?
Katjuu
1
81
Vastaukset
- Hshsj
Yatz on matalahormoninen valmiste, joten on aivan mahdollista, että olet raskaana. Siitä oli muutama vuosi sitten joku iso uutinen lehdissä.
Särkylääkkeet ei vaikuta e-pillereiden tehoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779