Moi :) Otsikko saa kuulostaa mut tosi typerält mut i dont give a fuck. Haluisin vaa ihmisen jonka kaa vois vaa cuddlaa ja kattoo netflixi all day :( Nykyää vaa tuntuu et kaikki pojat on mulle ns. parhaita kavereita. Btw oonsiis 14v. (kasilla), blondit suhtpitkät hiukset, lopettanu polttamisen, juon välillä, käyn salilla & lenkillä, kuppikoko 80B (tärkee tieto :D), 167cm/48kg, erosin marraskuussa 6kk suhteesta, oon luonteelt tosi grazy, tykkään kokeilla kaikkee uutta, oon maybe little bitch mut dont worry ;) :D oon puhelias ja tykkään tutustuu uusiin. Jos teil on kysymyksii nii kysykää toki && olisko tääl ketää suunnillee mun ikäsii poikii :) Miksei tyttöiki (niitä tosin kaverimielessä ) :)
Etsin poikaystävää
10
650
Vastaukset
- Kiinnostunut91731
Mistä päi suomee oot
- Miteeeoissss
Missäpäin asut? Oon urheilulline mut silti paras asia o Netflix Jäätelön ja Joku siin vieres :D Oon välil "outo". En miteköä hullu oon 167 pitkä Asun helsingissä
- Nebuliiiiizz
Ikä? Ite oon 12/03
- jepjepjuu
Mistä päin oot ja pistä vaik sun kik nii tuun jubaa:)
- Juuuhhh
Moii! Mistäpäin oot? Ois kiva tietää.
Ite oon 15/00, 9 luokal, n.170cm/55kg, ja just lopettanu salibandy pelaamisen.
Laita vaikka kik nimee jos mahdollist - Aku3run
Moi Oisko sulla snäppi nii Tuu snäppää aku3run
- N.H.A
olen 14 ikänen
Tuu whatsapp; )
- lhminen
Jos sua nuoren vuodempi kiinnostaa (olettaen että oot 01) nii tuu vaik snäp tai kik
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005