Etsin poikaystävää

Bishindahouse

Moi :) Otsikko saa kuulostaa mut tosi typerält mut i dont give a fuck. Haluisin vaa ihmisen jonka kaa vois vaa cuddlaa ja kattoo netflixi all day :( Nykyää vaa tuntuu et kaikki pojat on mulle ns. parhaita kavereita. Btw oonsiis 14v. (kasilla), blondit suhtpitkät hiukset, lopettanu polttamisen, juon välillä, käyn salilla & lenkillä, kuppikoko 80B (tärkee tieto :D), 167cm/48kg, erosin marraskuussa 6kk suhteesta, oon luonteelt tosi grazy, tykkään kokeilla kaikkee uutta, oon maybe little bitch mut dont worry ;) :D oon puhelias ja tykkään tutustuu uusiin. Jos teil on kysymyksii nii kysykää toki && olisko tääl ketää suunnillee mun ikäsii poikii :) Miksei tyttöiki (niitä tosin kaverimielessä ) :)

10

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut91731

      Mistä päi suomee oot

    • Miteeeoissss

      Missäpäin asut? Oon urheilulline mut silti paras asia o Netflix Jäätelön ja Joku siin vieres :D Oon välil "outo". En miteköä hullu oon 167 pitkä Asun helsingissä

      • Nebuliiiiizz

        Ikä? Ite oon 12/03


    • jepjepjuu

      Mistä päin oot ja pistä vaik sun kik nii tuun jubaa:)

    • Juuuhhh

      Moii! Mistäpäin oot? Ois kiva tietää.
      Ite oon 15/00, 9 luokal, n.170cm/55kg, ja just lopettanu salibandy pelaamisen.
      Laita vaikka kik nimee jos mahdollist

    • Aku3run

      Moi Oisko sulla snäppi nii Tuu snäppää aku3run

    • N.H.A

      olen 14 ikänen

    • Tuu whatsapp; )

    • lhminen

      Jos sua nuoren vuodempi kiinnostaa (olettaen että oot 01) nii tuu vaik snäp tai kik

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2915
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      998
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      296
      957
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      6
      939
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      891
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      854
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      821
    8. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      800
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      794
    10. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    Aihe