Mitä tehdä kun toisen

nelapsetnelapset

lapset häiriköi ja hankaloittaa isänsä uutta perhettä, varsinkin härnää uutta äitipuolta? Näitä lapsia ei saa ymmärtämään että uusi isän vaimo on nyt se joka päättää asioista ja käskee ja kasvattaa. Jotenkin en voi ymmärtää millaset aivot näillä lapsilla on, kun pitää näyttää että vitsimää on kova! Häivy. Ja minähän en häivy, olisi kohtuutonta jättää nämä lapset isänsä harteille, ja multa luovuttamista jos nyt lähtisin ja lopettaisin kasvattamisen ja huolenpidon. Siihen en suostu, tahson hoitaa kasvatusvastuuni nyt loppuun. Lapset kyllä ymmärtää sen kun kasvavat, miten tarpeellinen olen ollut, mutta nyt on vaan näytettävä että on kova. Kyllä me miehen kanssa nauramme nille, ja sepäs taas innostaa häiriköimään lisää. Lapsuus on joillekin karvakorville liikaa. Kyllä he vielä kiittävät, mutta siihen voi mennä useita vuosia. En voi nyt jättää näitä keskenkasvusia oman onnensa nojaan, se olisi raukkamaista multa.

12

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevonhumppaa

Tiedätkös lässy että sun sadut ei kiinnosta ketään.

• mitäpäsemullekuuluu

"Jotenkin en voi ymmärtää millaset aivot näillä lapsilla on, kun pitää näyttää että vitsimää on kova!"
      "Lapset kyllä ymmärtää sen kun kasvavat, miten tarpeellinen olen ollut, mutta nyt on vaan näytettävä että on kova."

Eipä tässä muuta.

• lässynlissun

En kyllä ymmärrä minkälaiset aivot sulla on , viitsitki keksiä samanlaisia satuja joka päivä, saatko jotain kiksejä noista jutuistasi, joissa ei ole päätä eikä häntää.

• etsitensinomataivot

Ei taida kaikki inkkarit olla nyt kanootissa.
      "kyllä me miehen kanssa nauramme niille" ? Siis lasten isä kyseessä kuitenkin? Ja huono käytös on huvittavaa???
      Ei todellakaan ole ihme, että olet vaikeuksissa, jos tarina nyt edes on faktaa, eikä fiktiota

• ohduidigyuga

Itse luultavasti päättäisin suhteen tuohon.. En jaksaisi olla pompotettavana.
      Harmi olisi jos tykkäisin puolisostani ja se kaatuisikin lasten kurittomuuteen.
      Niin olen mies.

• surullinenäitipuoli

Meillä miehen exä määrää kaikesta, jopa mitä vaatteita saan pitää täällä ollessa. Anoppi on samaa mieltä tykkää tuosta ex naisesta enempi kuinm inusta. Aina sanoo että kysy tiinalta, sano tiinalle, pyydä tinnaa, meidän tiina tekee aina näin tee sinäkin. Ärsyttää.
      Ihan kuin minä en osaisi mitään, jos kuritan miehen lapsia, ne alkaa vollaamaan ja kaipaa isälleen tai äidilleen ja mummo se vasta mentakan pistää äälle jos saa kuulla että uusi äitipuoli on sanonut pahasti. Yritän olla äiti lapsille ja toivon että he pitäisi minua äitinä, mutta ei pid', anoppi sanoo että minun olisi parasta lähtä sotken vaan heidän sukunsa kokonaan.

• Hyvinmeneemuttamenköön

Onneksi mulla on "eliittikumppani", jolla ei ole kersoja aikaisemmista suhteista. Mikäs sussa on vikana, kun piti ottaa puoliso kierrätyksestä?

• näinsevaan0N

Kierrätyksestä löytyy parempaa tavaraa.

• kasvattajaäitipuoli

Miehen lapset pitää laittaa kuriin ja tehdä säännöt miten kauniisti ollaan isän ja uuden äidin luona. Samat säännöt ei päde uuden äidin luona mitkä on käytössä vanhan äidin luona. Mikähän noita bioäitejä oiken vaivaa kun ei hoideta omia lapsia ja annetaan kasvatusvastuu aina uudelle äidille. laiskuus tai kateus kun mies otti uudne ja kauniimman vaimon ja lapset saivat uuden ja kauniimman äidin.
      On kurjaa kun saa aloittaa tuon kasvatusvastuun ihan alusta, kun mitään ei osta, hyvä että tietää mikä on lusikka ja mikä on ovi. Niin on omalaatuisia lapsia ettei voi käsittää että ovat tuon mun miehen lapsia!!! Mieskun on erittäin fiksu mutta äitiinsä ovat tulleet, hänkin siellä koittaa opetella asioita tiskaamaan ja laittamaan ruokaa.

• lopetajuominen

Kuuleppas lortto, sun kannattais opetella kirjoittamaan, niin sitte noista sun provoista sais enempi selvää, mutta huonoja ovat, vai kännisäkö noita sorvaat...

• aitoäiti1

bioäidillä on koneistettu talous, ei tarvitse kuin nappeja painella, joiden käytön lapsetkin osaa. ei ole sinulla kaikki muumit järjestyksessä nyt

• Dyna

Tää on provo, tai sit on jollain menny kuppi nurin. Kasvatusvastuu lapsista on äidillä ja isällä. Ja se että jos lapset käyttäytyvät sielä jotenkin poikkeavalla tavalla, voisi olla fiksuinta miettiä että mikä siinä syynä. Hakevat mahdollisesti isältään huomiota ja aikaa tuolla käytöksellä? Lisäksi lapset tulkitsevat ilmapiiriä varsin sensitiivisesti, että mietihän teidän kodissa vallitsevaa ilmapiiriä. Onko mahdollisesti lapsilla jonkinlaista turvattomuuden tunnetta? Toivottavasri katsot hyvä ihminen peiliin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe