Mitä tehdä kun toisen

nelapsetnelapset

lapset häiriköi ja hankaloittaa isänsä uutta perhettä, varsinkin härnää uutta äitipuolta? Näitä lapsia ei saa ymmärtämään että uusi isän vaimo on nyt se joka päättää asioista ja käskee ja kasvattaa. Jotenkin en voi ymmärtää millaset aivot näillä lapsilla on, kun pitää näyttää että vitsimää on kova! Häivy. Ja minähän en häivy, olisi kohtuutonta jättää nämä lapset isänsä harteille, ja multa luovuttamista jos nyt lähtisin ja lopettaisin kasvattamisen ja huolenpidon. Siihen en suostu, tahson hoitaa kasvatusvastuuni nyt loppuun. Lapset kyllä ymmärtää sen kun kasvavat, miten tarpeellinen olen ollut, mutta nyt on vaan näytettävä että on kova. Kyllä me miehen kanssa nauramme nille, ja sepäs taas innostaa häiriköimään lisää. Lapsuus on joillekin karvakorville liikaa. Kyllä he vielä kiittävät, mutta siihen voi mennä useita vuosia. En voi nyt jättää näitä keskenkasvusia oman onnensa nojaan, se olisi raukkamaista multa.

12

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevonhumppaa

      Tiedätkös lässy että sun sadut ei kiinnosta ketään.

    • mitäpäsemullekuuluu

      "Jotenkin en voi ymmärtää millaset aivot näillä lapsilla on, kun pitää näyttää että vitsimää on kova!"
      "Lapset kyllä ymmärtää sen kun kasvavat, miten tarpeellinen olen ollut, mutta nyt on vaan näytettävä että on kova."

      Eipä tässä muuta.

    • lässynlissun

      En kyllä ymmärrä minkälaiset aivot sulla on , viitsitki keksiä samanlaisia satuja joka päivä, saatko jotain kiksejä noista jutuistasi, joissa ei ole päätä eikä häntää.

    • etsitensinomataivot

      Ei taida kaikki inkkarit olla nyt kanootissa.
      "kyllä me miehen kanssa nauramme niille" ? Siis lasten isä kyseessä kuitenkin? Ja huono käytös on huvittavaa???
      Ei todellakaan ole ihme, että olet vaikeuksissa, jos tarina nyt edes on faktaa, eikä fiktiota

    • ohduidigyuga

      Itse luultavasti päättäisin suhteen tuohon.. En jaksaisi olla pompotettavana.
      Harmi olisi jos tykkäisin puolisostani ja se kaatuisikin lasten kurittomuuteen.
      Niin olen mies.

    • surullinenäitipuoli

      Meillä miehen exä määrää kaikesta, jopa mitä vaatteita saan pitää täällä ollessa. Anoppi on samaa mieltä tykkää tuosta ex naisesta enempi kuinm inusta. Aina sanoo että kysy tiinalta, sano tiinalle, pyydä tinnaa, meidän tiina tekee aina näin tee sinäkin. Ärsyttää.
      Ihan kuin minä en osaisi mitään, jos kuritan miehen lapsia, ne alkaa vollaamaan ja kaipaa isälleen tai äidilleen ja mummo se vasta mentakan pistää äälle jos saa kuulla että uusi äitipuoli on sanonut pahasti. Yritän olla äiti lapsille ja toivon että he pitäisi minua äitinä, mutta ei pid', anoppi sanoo että minun olisi parasta lähtä sotken vaan heidän sukunsa kokonaan.

    • Hyvinmeneemuttamenköön

      Onneksi mulla on "eliittikumppani", jolla ei ole kersoja aikaisemmista suhteista. Mikäs sussa on vikana, kun piti ottaa puoliso kierrätyksestä?

      • näinsevaan0N

        Kierrätyksestä löytyy parempaa tavaraa.


    • kasvattajaäitipuoli

      Miehen lapset pitää laittaa kuriin ja tehdä säännöt miten kauniisti ollaan isän ja uuden äidin luona. Samat säännöt ei päde uuden äidin luona mitkä on käytössä vanhan äidin luona. Mikähän noita bioäitejä oiken vaivaa kun ei hoideta omia lapsia ja annetaan kasvatusvastuu aina uudelle äidille. laiskuus tai kateus kun mies otti uudne ja kauniimman vaimon ja lapset saivat uuden ja kauniimman äidin.
      On kurjaa kun saa aloittaa tuon kasvatusvastuun ihan alusta, kun mitään ei osta, hyvä että tietää mikä on lusikka ja mikä on ovi. Niin on omalaatuisia lapsia ettei voi käsittää että ovat tuon mun miehen lapsia!!! Mieskun on erittäin fiksu mutta äitiinsä ovat tulleet, hänkin siellä koittaa opetella asioita tiskaamaan ja laittamaan ruokaa.

      • lopetajuominen

        Kuuleppas lortto, sun kannattais opetella kirjoittamaan, niin sitte noista sun provoista sais enempi selvää, mutta huonoja ovat, vai kännisäkö noita sorvaat...


      • aitoäiti1

        bioäidillä on koneistettu talous, ei tarvitse kuin nappeja painella, joiden käytön lapsetkin osaa. ei ole sinulla kaikki muumit järjestyksessä nyt


    • Dyna

      Tää on provo, tai sit on jollain menny kuppi nurin. Kasvatusvastuu lapsista on äidillä ja isällä. Ja se että jos lapset käyttäytyvät sielä jotenkin poikkeavalla tavalla, voisi olla fiksuinta miettiä että mikä siinä syynä. Hakevat mahdollisesti isältään huomiota ja aikaa tuolla käytöksellä? Lisäksi lapset tulkitsevat ilmapiiriä varsin sensitiivisesti, että mietihän teidän kodissa vallitsevaa ilmapiiriä. Onko mahdollisesti lapsilla jonkinlaista turvattomuuden tunnetta? Toivottavasri katsot hyvä ihminen peiliin!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe