Uskallanko toivottaa hyvää iltaa ja silleen hyvää keskaria, keskiviikkoa,,,
Kun eräät teistä on aika vihamielisiä tiedä sitte mistä johtuu,,,
Ihan kiva ilta on juon teetä ja laitoin tuikkuja palamaan taidan netflixistä katsoa jonkun elokuvan ehkä facessa vähän,,,
Mitäs aiotte duunata kertokaa toki ja kuten aina, asiallisiin viesteihin vastaan,,, hmmm niitä ei tosin kovin usein tule?
Öh,,, hyvää iltaa,,,
47
131
Vastaukset
- Iady93
Pieraisehan Lady Tissu naamaasi, ja varaa aika lääkäriltäsi että saadaan psykoosi taas kuriin.
- buahhahaaa
Tässähän ei nyt sitä väitettykään, mutta ilmeisesti tissu vastasit noin vain varmuuden vuoksi.
- haukan.syttyröitä
En ole tissu.
- Kylmät_kädet___
Siitä "halkokiistasta" haluaisin kysyä, oletko varma, ettet itse aiheuttanut sitä pahoinpitelyäsi?
- Kylmät_kädet___
Miksi pitää tapella, jos rahkeet ei riitä? Hengittää pussiin, tyyliin OMG I'm gonna die. Itse nauran hampaat veressä, jos häviän tappelun ja painun kämppääni vain nuolemaan haavojani ja palautumaan kaikessa rauhassa.
- Kylmät_kädet___
Epäilin aluksi Ovihyökkääjää, mutta voi olla myös Tissu. Nauroin, kun se oli turpaansaamisesta niin hädissään ja oli saada sydänkohtauksen. Toivoin, että se olisi Ovis.
Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. - Kk__
Kylmät_kädet___ kirjoitti:
Epäilin aluksi Ovihyökkääjää, mutta voi olla myös Tissu. Nauroin, kun se oli turpaansaamisesta niin hädissään ja oli saada sydänkohtauksen. Toivoin, että se olisi Ovis.
Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.Ihmisen elimistö korjaa injurit aivan itsekseen, kun antaa aikaa. Kun adrenaliini hellittää, silloin vasta tajuaa, että kyllä se hyökkääjä damagea teki sittenkin, vaikka itse taistelutilanteessa ne iskut ei tunnu missään.
Palautuminen vaatii nelikymppiseltä jopa useamman päivän, let me tell ya.
- TissuThePaskanaama
Olet tissu paskanaama, mitäs siihen sanot? Paskanaama, pärstäsi on kuin perse.
Olet poistellut vuosikausia viestejä. Satoja tunteja, ehkä yli 1000 tuntia. Palkaksesi noista työtunneista olet saanut 0 euroa. Työtunnin hintasi on ollut siis hyvin pieni. 0 euroa tunnilta.
Olet tehnyt siis turhaa työtä yli tuhat tuntia, joka ei näy missään ja saanut siitä palkkaa 0 euroa. Mitään luotsinvirkasi ei ole sinua hyödyttänyt.
Paskanaama. Luet nytkin homosilmilläsi, että olet paskanaama. Mitä voit tehdä asialle? Et mitään. Et voi antaa bännejä, et voi edes poistaa tätä viestiä.
Ainut, jonka voit tehdä, on se että luet olevasi paskanaama. Sellaista se on.- Kylmät_kädet___
Tämä on aika ironista, mutta Tissun Sheriffi-aikaan se ei ikinä poistellut mun viestejä, vaikka olisin toivonut pahimmat kännisekoiluni poistettavaksi jälkeenpäin.
En usko, että joku kantaa sille kaunaa, taitaa itse olla niiden Tissun dissauksien takana, kuten nimimerkki "ex-tissu_on_homo" tjsp. - Vai.et.usko
Tämä on aika ironista, mutta Tissun Sheriffi-aikaan se ei ikinä poistellut mun viestejä, vaikka olisin toivonut pahimmat kännisekoiluni poistettavaksi jälkeenpäin.
En usko, että joku kantaa sille kaunaa, taitaa itse olla niiden Tissun dissauksien takana, kuten nimimerkki "ex-tissu_on_homo" tjsp.Kyllä kantaa kaunaa. Oletko muka niin tollo sinäkin, että kuvittelet Tissun kaltaisen vajaaälyisen narsistiapinan muka haukkuvan itseään paskanaamaksi???
- Kylmät_kädet___
Vai.et.usko kirjoitti:
Kyllä kantaa kaunaa. Oletko muka niin tollo sinäkin, että kuvittelet Tissun kaltaisen vajaaälyisen narsistiapinan muka haukkuvan itseään paskanaamaksi???
Kyseessä on itseis-dissaus, jolla haetaan vain huomiota. Eli morkkaa itseään jollain toisella nimimerkillä. Kirjoittajat profiloituvat väkisillä, kun viettää aikaansa vuosia palstalla.
- Kk__
Kyseessä on itseis-dissaus, jolla haetaan vain huomiota. Eli morkkaa itseään jollain toisella nimimerkillä. Kirjoittajat profiloituvat väkisillä, kun viettää aikaansa vuosia palstalla.
Jopa Ovihyökkääjä oli kanssani samaa mieltä, kun ex-tissu-on-homo-tyyppi sai manipuloitua sen käymään mun päälle fyysisesti, että kyseessä todennäköisesti yksi ja sama tyyppi.
- Samapa.tuo
Harrastat itse itsedissausta ja siksi kuvittelet tissunkin tekevän niin. Tissuhan ei dissaa itseään vaan hänellä on päinvastoin sivupersoonia, jorka kehuvat sitä homoa.
Narsistipaska ei kertakaikkiaan pysty haukkumaan itseään. Haukkuisiko Kanye West itseään? Mieti sitä.
Sama se silti, että mitä uskot. Jos luulet, että tissu haukkuisi itseään saadakseen jotakin sympatioita, niin onko se mielestäsi kovinkin hyvin toiminut? Kaikkihan pitävät tissua pelkkänä homoilevana häirikköpaskana ja syystä. - Kylmät_kädet___
Samapa.tuo kirjoitti:
Harrastat itse itsedissausta ja siksi kuvittelet tissunkin tekevän niin. Tissuhan ei dissaa itseään vaan hänellä on päinvastoin sivupersoonia, jorka kehuvat sitä homoa.
Narsistipaska ei kertakaikkiaan pysty haukkumaan itseään. Haukkuisiko Kanye West itseään? Mieti sitä.
Sama se silti, että mitä uskot. Jos luulet, että tissu haukkuisi itseään saadakseen jotakin sympatioita, niin onko se mielestäsi kovinkin hyvin toiminut? Kaikkihan pitävät tissua pelkkänä homoilevana häirikköpaskana ja syystä.Tasokas itsedissaus-kirjoitus.
- Kk__
Samapa.tuo kirjoitti:
Sama se silti, että mitä uskot. Jos luulet, että tissu haukkuisi itseään saadakseen jotakin sympatioita, niin onko se mielestäsi kovinkin hyvin toiminut? Kaikkihan pitävät tissua pelkkänä homoilevana häirikköpaskana ja syystä.Saatat olla minuakin taitavampi kirjoittaja, joten kannustan jatkamaan sillä saralla. Jos kohtaan itseäni älykkäämmän kirjoittajan, se on kuin lämmin syli, johon käpertyä turvaan maailman pahuudelta.
- karjala_iii
Olen käynyt ampumassa kirvelevät ripulit kaakeliin jo ainakin 10 kertaa tänään.
- Kylmät_kädet___
Ei se välttämättä alkoholista johdu. Korjaa ruokavaliosi. Veikkaan laktoosi-intoleranssia, mutta kyseessä voi toki olla pahempikin, keliakia.
Kokeile vaikka viikko täysin laktoosittomia tuotteita. Jos omatekoisia juomia juot, niin sitten se on täysin eri asia ja ymmärrettävää. - karjala_iii
Ei se välttämättä alkoholista johdu. Korjaa ruokavaliosi. Veikkaan laktoosi-intoleranssia, mutta kyseessä voi toki olla pahempikin, keliakia.
Kokeile vaikka viikko täysin laktoosittomia tuotteita. Jos omatekoisia juomia juot, niin sitten se on täysin eri asia ja ymmärrettävää.Kyllä se on toi karjalan kurakalja joka muuttunut sellaiseksi että se laittaa mahan kiertämään ihan ihmeellisellä murinalla ja ripuli lentää jo parin päivän jälkeen.
Sitä nyt vaan on joka paikassa tarjouksessa. - Kylmät_kädet___
karjala_iii kirjoitti:
Kyllä se on toi karjalan kurakalja joka muuttunut sellaiseksi että se laittaa mahan kiertämään ihan ihmeellisellä murinalla ja ripuli lentää jo parin päivän jälkeen.
Sitä nyt vaan on joka paikassa tarjouksessa.Lidlissä se salkku on tällä hetkellä samanhintainen, kuin Nobe-laatikko, täytyi aivan hieraista silmiä.
- Kylmät_kädet___
Meikä on onnellinen, ettei nykypelit pyöri omaviritteisillä vanhoilla romuillani. Ne koukuttaa niin pahasti, pahemmin, kuin alkoholi tai tupakka.
Onneksi Diablo 3 ei pyöri meikän vehkeillä, sillä sairastuisin taas todella pahasti. Yksi Korealainen poikahan kuoli sitä pelatessaan, oli lehdissä. Istui päiväkausia putkeen sitä pelatessan samassa asennossa, kunnes yksinkertaisesti verenkierto lakkasi.- Nuori_ensihoitaja
Kossu olisi pelastanut korealaisen hengen. Ehkäpä jopa Nobekin olisi riittänyt.
- Kk__
Nuori_ensihoitaja kirjoitti:
Kossu olisi pelastanut korealaisen hengen. Ehkäpä jopa Nobekin olisi riittänyt.
Ne pelit vaativat refleksejä, joten aineiden vaikutuksen alaisena et ole parhaimmillasi. Esim. kun Ovihyökkääjä käytti houkutuslintua haaremistaan, niin yllätyin itsekin, kuinka salamannopeasti pystyin reagoimaan ja väistelemään niitä iskuja, vaikka olo oli paska selvinpäin.
Yllätys-elementti ei toiminut lainkaan, olin heti pelissä. - Nuori_ensihoitaja
Kk__ kirjoitti:
Ne pelit vaativat refleksejä, joten aineiden vaikutuksen alaisena et ole parhaimmillasi. Esim. kun Ovihyökkääjä käytti houkutuslintua haaremistaan, niin yllätyin itsekin, kuinka salamannopeasti pystyin reagoimaan ja väistelemään niitä iskuja, vaikka olo oli paska selvinpäin.
Yllätys-elementti ei toiminut lainkaan, olin heti pelissä.Yllätysmomentti on tärkeä hyökkäyksen torjunnassa. Esim.kaikki tietävät sisiliskon katkaisemaan oman häntänsä ja singahtamaan turvaan samalla, kun hyökkääjä ihmettelee, että mikä helvetin tynkä tuohon jäi lojumaan.
Tissu käyttää samaa metodia hyökkäyksen torjumiseksi. Joutuessaan hyökkäyksen kohteeksi, hän paskoo kuuluvasti housuihinsa, jolloin hyökkääjä hämmentyy ja Tissu kirmaisee kirkunan saattelemana pakoon.
- Kylmät_kädet___
Hyvä häirikkö, aloitus ei ole minun, joten väärään paikkaan kohdistat keskustelun sabotointisi.
- TissuThePrimadonnahomo
Tissu ärsyyntyi, kun kerroin hänen olevan paskanaama.
- haukan.syttyröitä
En ole tissu ja kylmis, tiedän kyllä, että aloitus ei ole sinun tekemäsi. Satuit olemaan siinä ketjussa juuri sillä kohtaa ja nyt luulet että kaikki kohdistuu juuri sinuun..
Mees nyt ampumaan hiltillä se ovipönkkä tukevasti kiinni lattiaan. - TissuTheTolvana
haukan.syttyröitä kirjoitti:
En ole tissu ja kylmis, tiedän kyllä, että aloitus ei ole sinun tekemäsi. Satuit olemaan siinä ketjussa juuri sillä kohtaa ja nyt luulet että kaikki kohdistuu juuri sinuun..
Mees nyt ampumaan hiltillä se ovipönkkä tukevasti kiinni lattiaan.Kyttäsit paskanaama palstaa satoja tunteja ja palkaksi sait 0 euroa. Nyt lueskelet, että olet paskanaama, etkä pysty muuhun kuin ärsyyntyneeseen spämmäämiseen.
:D
Sellaista se tissu on, kun on tuollainen homoileva tolvana. - Kylmät_kädet___
haukan.syttyröitä kirjoitti:
Mees nyt ampumaan hiltillä se ovipönkkä tukevasti kiinni lattiaan.Paljon jäjeämmät konstit nykyään käytössä.
- IHAILEN
Paljon jäjeämmät konstit nykyään käytössä.
Käyt dialogia spämmäävän homotissunkin kanssa. Olet suurenmoisen humaani ja avarakatseinen ihminen!
Sydämesi on yhtä avara kuin Madison Squaire Garden! Olet niin hyvä ihminen, että jos olisit Yhdysvalloissa, niin pystyisit helposti perustamaan nimeäsi kantavan uskonlahkon. Saisit tuhansia seurakuntalaisia paimennettavaksesi.
- buahhahaaa
Psykoosihintti taas suuttui ja alkoi spämmäämään.
- hauka.KADUN
Olen tissu.
- hauka.villi.hom
Tai siis olen. Okei myönnän,,
- TissuThePaskanaama
Tissu ärsyyntyi :D. Paskanaaman hermot eivät kestäneet.
Satoja tunteja turhaa työtä viestien poistelua ja näytön kyttäämistä. Palkkana 0 euroa. Se on tolvanan palkka se.
Ei tollolle enempää hyödytä maksaakaan kuin 0 euroa. Sekin on jo paskanaamalle liikaa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116