Öh,,, hyvää iltaa,,,

Uskallanko toivottaa hyvää iltaa ja silleen hyvää keskaria, keskiviikkoa,,,
Kun eräät teistä on aika vihamielisiä tiedä sitte mistä johtuu,,,
Ihan kiva ilta on juon teetä ja laitoin tuikkuja palamaan taidan netflixistä katsoa jonkun elokuvan ehkä facessa vähän,,,
Mitäs aiotte duunata kertokaa toki ja kuten aina, asiallisiin viesteihin vastaan,,, hmmm niitä ei tosin kovin usein tule?

47

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iady93

      Pieraisehan Lady Tissu naamaasi, ja varaa aika lääkäriltäsi että saadaan psykoosi taas kuriin.

      • buahhahaaa

        Tässähän ei nyt sitä väitettykään, mutta ilmeisesti tissu vastasit noin vain varmuuden vuoksi.


      • haukan.syttyröitä

        En ole tissu.


    • Kylmät_kädet___

      Siitä "halkokiistasta" haluaisin kysyä, oletko varma, ettet itse aiheuttanut sitä pahoinpitelyäsi?

      • Kylmät_kädet___

        Miksi pitää tapella, jos rahkeet ei riitä? Hengittää pussiin, tyyliin OMG I'm gonna die. Itse nauran hampaat veressä, jos häviän tappelun ja painun kämppääni vain nuolemaan haavojani ja palautumaan kaikessa rauhassa.


      • Kylmät_kädet___

        Epäilin aluksi Ovihyökkääjää, mutta voi olla myös Tissu. Nauroin, kun se oli turpaansaamisesta niin hädissään ja oli saada sydänkohtauksen. Toivoin, että se olisi Ovis.

        Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.


      • Kk__
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Epäilin aluksi Ovihyökkääjää, mutta voi olla myös Tissu. Nauroin, kun se oli turpaansaamisesta niin hädissään ja oli saada sydänkohtauksen. Toivoin, että se olisi Ovis.

        Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

        Ihmisen elimistö korjaa injurit aivan itsekseen, kun antaa aikaa. Kun adrenaliini hellittää, silloin vasta tajuaa, että kyllä se hyökkääjä damagea teki sittenkin, vaikka itse taistelutilanteessa ne iskut ei tunnu missään.

        Palautuminen vaatii nelikymppiseltä jopa useamman päivän, let me tell ya.


    • TissuThePaskanaama

      Olet tissu paskanaama, mitäs siihen sanot? Paskanaama, pärstäsi on kuin perse.

      Olet poistellut vuosikausia viestejä. Satoja tunteja, ehkä yli 1000 tuntia. Palkaksesi noista työtunneista olet saanut 0 euroa. Työtunnin hintasi on ollut siis hyvin pieni. 0 euroa tunnilta.

      Olet tehnyt siis turhaa työtä yli tuhat tuntia, joka ei näy missään ja saanut siitä palkkaa 0 euroa. Mitään luotsinvirkasi ei ole sinua hyödyttänyt.

      Paskanaama. Luet nytkin homosilmilläsi, että olet paskanaama. Mitä voit tehdä asialle? Et mitään. Et voi antaa bännejä, et voi edes poistaa tätä viestiä.

      Ainut, jonka voit tehdä, on se että luet olevasi paskanaama. Sellaista se on.

      • Kylmät_kädet___

        Tämä on aika ironista, mutta Tissun Sheriffi-aikaan se ei ikinä poistellut mun viestejä, vaikka olisin toivonut pahimmat kännisekoiluni poistettavaksi jälkeenpäin.

        En usko, että joku kantaa sille kaunaa, taitaa itse olla niiden Tissun dissauksien takana, kuten nimimerkki "ex-tissu_on_homo" tjsp.


      • Vai.et.usko
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Tämä on aika ironista, mutta Tissun Sheriffi-aikaan se ei ikinä poistellut mun viestejä, vaikka olisin toivonut pahimmat kännisekoiluni poistettavaksi jälkeenpäin.

        En usko, että joku kantaa sille kaunaa, taitaa itse olla niiden Tissun dissauksien takana, kuten nimimerkki "ex-tissu_on_homo" tjsp.

        Kyllä kantaa kaunaa. Oletko muka niin tollo sinäkin, että kuvittelet Tissun kaltaisen vajaaälyisen narsistiapinan muka haukkuvan itseään paskanaamaksi???


      • Kylmät_kädet___
        Vai.et.usko kirjoitti:

        Kyllä kantaa kaunaa. Oletko muka niin tollo sinäkin, että kuvittelet Tissun kaltaisen vajaaälyisen narsistiapinan muka haukkuvan itseään paskanaamaksi???

        Kyseessä on itseis-dissaus, jolla haetaan vain huomiota. Eli morkkaa itseään jollain toisella nimimerkillä. Kirjoittajat profiloituvat väkisillä, kun viettää aikaansa vuosia palstalla.


      • Kk__
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Kyseessä on itseis-dissaus, jolla haetaan vain huomiota. Eli morkkaa itseään jollain toisella nimimerkillä. Kirjoittajat profiloituvat väkisillä, kun viettää aikaansa vuosia palstalla.

        Jopa Ovihyökkääjä oli kanssani samaa mieltä, kun ex-tissu-on-homo-tyyppi sai manipuloitua sen käymään mun päälle fyysisesti, että kyseessä todennäköisesti yksi ja sama tyyppi.


      • Samapa.tuo
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Kyseessä on itseis-dissaus, jolla haetaan vain huomiota. Eli morkkaa itseään jollain toisella nimimerkillä. Kirjoittajat profiloituvat väkisillä, kun viettää aikaansa vuosia palstalla.

        Harrastat itse itsedissausta ja siksi kuvittelet tissunkin tekevän niin. Tissuhan ei dissaa itseään vaan hänellä on päinvastoin sivupersoonia, jorka kehuvat sitä homoa.

        Narsistipaska ei kertakaikkiaan pysty haukkumaan itseään. Haukkuisiko Kanye West itseään? Mieti sitä.

        Sama se silti, että mitä uskot. Jos luulet, että tissu haukkuisi itseään saadakseen jotakin sympatioita, niin onko se mielestäsi kovinkin hyvin toiminut? Kaikkihan pitävät tissua pelkkänä homoilevana häirikköpaskana ja syystä.


      • Kylmät_kädet___
        Samapa.tuo kirjoitti:

        Harrastat itse itsedissausta ja siksi kuvittelet tissunkin tekevän niin. Tissuhan ei dissaa itseään vaan hänellä on päinvastoin sivupersoonia, jorka kehuvat sitä homoa.

        Narsistipaska ei kertakaikkiaan pysty haukkumaan itseään. Haukkuisiko Kanye West itseään? Mieti sitä.

        Sama se silti, että mitä uskot. Jos luulet, että tissu haukkuisi itseään saadakseen jotakin sympatioita, niin onko se mielestäsi kovinkin hyvin toiminut? Kaikkihan pitävät tissua pelkkänä homoilevana häirikköpaskana ja syystä.

        Tasokas itsedissaus-kirjoitus.


      • Kk__
        Samapa.tuo kirjoitti:

        Harrastat itse itsedissausta ja siksi kuvittelet tissunkin tekevän niin. Tissuhan ei dissaa itseään vaan hänellä on päinvastoin sivupersoonia, jorka kehuvat sitä homoa.

        Narsistipaska ei kertakaikkiaan pysty haukkumaan itseään. Haukkuisiko Kanye West itseään? Mieti sitä.

        Sama se silti, että mitä uskot. Jos luulet, että tissu haukkuisi itseään saadakseen jotakin sympatioita, niin onko se mielestäsi kovinkin hyvin toiminut? Kaikkihan pitävät tissua pelkkänä homoilevana häirikköpaskana ja syystä.

        Saatat olla minuakin taitavampi kirjoittaja, joten kannustan jatkamaan sillä saralla. Jos kohtaan itseäni älykkäämmän kirjoittajan, se on kuin lämmin syli, johon käpertyä turvaan maailman pahuudelta.


    • karjala_iii

      Olen käynyt ampumassa kirvelevät ripulit kaakeliin jo ainakin 10 kertaa tänään.

      • Kylmät_kädet___

        Ei se välttämättä alkoholista johdu. Korjaa ruokavaliosi. Veikkaan laktoosi-intoleranssia, mutta kyseessä voi toki olla pahempikin, keliakia.

        Kokeile vaikka viikko täysin laktoosittomia tuotteita. Jos omatekoisia juomia juot, niin sitten se on täysin eri asia ja ymmärrettävää.


      • karjala_iii
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Ei se välttämättä alkoholista johdu. Korjaa ruokavaliosi. Veikkaan laktoosi-intoleranssia, mutta kyseessä voi toki olla pahempikin, keliakia.

        Kokeile vaikka viikko täysin laktoosittomia tuotteita. Jos omatekoisia juomia juot, niin sitten se on täysin eri asia ja ymmärrettävää.

        Kyllä se on toi karjalan kurakalja joka muuttunut sellaiseksi että se laittaa mahan kiertämään ihan ihmeellisellä murinalla ja ripuli lentää jo parin päivän jälkeen.

        Sitä nyt vaan on joka paikassa tarjouksessa.


      • Kylmät_kädet___
        karjala_iii kirjoitti:

        Kyllä se on toi karjalan kurakalja joka muuttunut sellaiseksi että se laittaa mahan kiertämään ihan ihmeellisellä murinalla ja ripuli lentää jo parin päivän jälkeen.

        Sitä nyt vaan on joka paikassa tarjouksessa.

        Lidlissä se salkku on tällä hetkellä samanhintainen, kuin Nobe-laatikko, täytyi aivan hieraista silmiä.


    • Kylmät_kädet___

      Meikä on onnellinen, ettei nykypelit pyöri omaviritteisillä vanhoilla romuillani. Ne koukuttaa niin pahasti, pahemmin, kuin alkoholi tai tupakka.

      Onneksi Diablo 3 ei pyöri meikän vehkeillä, sillä sairastuisin taas todella pahasti. Yksi Korealainen poikahan kuoli sitä pelatessaan, oli lehdissä. Istui päiväkausia putkeen sitä pelatessan samassa asennossa, kunnes yksinkertaisesti verenkierto lakkasi.

      • Nuori_ensihoitaja

        Kossu olisi pelastanut korealaisen hengen. Ehkäpä jopa Nobekin olisi riittänyt.


      • Kk__
        Nuori_ensihoitaja kirjoitti:

        Kossu olisi pelastanut korealaisen hengen. Ehkäpä jopa Nobekin olisi riittänyt.

        Ne pelit vaativat refleksejä, joten aineiden vaikutuksen alaisena et ole parhaimmillasi. Esim. kun Ovihyökkääjä käytti houkutuslintua haaremistaan, niin yllätyin itsekin, kuinka salamannopeasti pystyin reagoimaan ja väistelemään niitä iskuja, vaikka olo oli paska selvinpäin.

        Yllätys-elementti ei toiminut lainkaan, olin heti pelissä.


      • Nuori_ensihoitaja
        Kk__ kirjoitti:

        Ne pelit vaativat refleksejä, joten aineiden vaikutuksen alaisena et ole parhaimmillasi. Esim. kun Ovihyökkääjä käytti houkutuslintua haaremistaan, niin yllätyin itsekin, kuinka salamannopeasti pystyin reagoimaan ja väistelemään niitä iskuja, vaikka olo oli paska selvinpäin.

        Yllätys-elementti ei toiminut lainkaan, olin heti pelissä.

        Yllätysmomentti on tärkeä hyökkäyksen torjunnassa. Esim.kaikki tietävät sisiliskon katkaisemaan oman häntänsä ja singahtamaan turvaan samalla, kun hyökkääjä ihmettelee, että mikä helvetin tynkä tuohon jäi lojumaan.

        Tissu käyttää samaa metodia hyökkäyksen torjumiseksi. Joutuessaan hyökkäyksen kohteeksi, hän paskoo kuuluvasti housuihinsa, jolloin hyökkääjä hämmentyy ja Tissu kirmaisee kirkunan saattelemana pakoon.


    • Kylmät_kädet___

      Hyvä häirikkö, aloitus ei ole minun, joten väärään paikkaan kohdistat keskustelun sabotointisi.

      • TissuThePrimadonnahomo

        Tissu ärsyyntyi, kun kerroin hänen olevan paskanaama.


      • haukan.syttyröitä

        En ole tissu ja kylmis, tiedän kyllä, että aloitus ei ole sinun tekemäsi. Satuit olemaan siinä ketjussa juuri sillä kohtaa ja nyt luulet että kaikki kohdistuu juuri sinuun..

        Mees nyt ampumaan hiltillä se ovipönkkä tukevasti kiinni lattiaan.


      • TissuTheTolvana
        haukan.syttyröitä kirjoitti:

        En ole tissu ja kylmis, tiedän kyllä, että aloitus ei ole sinun tekemäsi. Satuit olemaan siinä ketjussa juuri sillä kohtaa ja nyt luulet että kaikki kohdistuu juuri sinuun..

        Mees nyt ampumaan hiltillä se ovipönkkä tukevasti kiinni lattiaan.

        Kyttäsit paskanaama palstaa satoja tunteja ja palkaksi sait 0 euroa. Nyt lueskelet, että olet paskanaama, etkä pysty muuhun kuin ärsyyntyneeseen spämmäämiseen.
        :D

        Sellaista se tissu on, kun on tuollainen homoileva tolvana.


      • Kylmät_kädet___
        haukan.syttyröitä kirjoitti:

        En ole tissu ja kylmis, tiedän kyllä, että aloitus ei ole sinun tekemäsi. Satuit olemaan siinä ketjussa juuri sillä kohtaa ja nyt luulet että kaikki kohdistuu juuri sinuun..

        Mees nyt ampumaan hiltillä se ovipönkkä tukevasti kiinni lattiaan.

        Paljon jäjeämmät konstit nykyään käytössä.


      • IHAILEN
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Paljon jäjeämmät konstit nykyään käytössä.

        Käyt dialogia spämmäävän homotissunkin kanssa. Olet suurenmoisen humaani ja avarakatseinen ihminen!

        Sydämesi on yhtä avara kuin Madison Squaire Garden! Olet niin hyvä ihminen, että jos olisit Yhdysvalloissa, niin pystyisit helposti perustamaan nimeäsi kantavan uskonlahkon. Saisit tuhansia seurakuntalaisia paimennettavaksesi.


    • buahhahaaa

      Psykoosihintti taas suuttui ja alkoi spämmäämään.

    • hauka.KADUN

      Olen tissu.

      • hauka.villi.hom

        Tai siis olen. Okei myönnän,,


    • TissuThePaskanaama

      Tissu ärsyyntyi :D. Paskanaaman hermot eivät kestäneet.

      Satoja tunteja turhaa työtä viestien poistelua ja näytön kyttäämistä. Palkkana 0 euroa. Se on tolvanan palkka se.

      Ei tollolle enempää hyödytä maksaakaan kuin 0 euroa. Sekin on jo paskanaamalle liikaa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      161
      5659
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2302
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1708
    4. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1621
    5. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1609
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1604
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      324
      1593
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      135
      1361
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1359
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      333
      1221
    Aihe