Kun ei ole töitä eikä mielenkiintoa mihinkään niin kotonahan sitä ollaan koko ajan. Kun on itse menossa koko ajan ja teen pitkiä päiviä niin ihmetyttäähän tuo kun suurinpiirtein samanikäinen on koko ajan naapurissa kotona. Itse vihaan kerrostalossa asumista mutta olosuhteiden pakosta joudun asumaan siellä. Olisi edes joskus kiva tulla kotiin ja huomata ettei naapuri ole kotona mutta ainahan tuo on kotona. Itse muutan pois heti kun pystyn. Kerrostaloissa asuu sun sekopäitä joiden elämässä ei ole mitään muuta tekemistä kuin toisen häirintä.
Vastaukset 18
- hulluja_naapureita
I'm with you. Olen täysin samassa tilanteessa kun naapurissa kyhjöttävä aikaisella eläkkeellä oleva akka, eikä siinä muuta mutta se akka ei tee muuta kuin räkytyttelee pikku piskiä ja sekoilee rymisemällä ympäri asuntoaan ja rappukäytävää.
Ah sitä autuutta kun harvoin pystyy rauhoittua kotonaan kun sekopäinen seinänaapuri ei ole sekoilemassa kotonaan. Sen ihan _tuntee_ koko talossa kun se kaheli ei ole lähistöllä!- SamaHomma_
Kiva että edes joskus täälläkin on joku joka vastaa positiivisesti eikä vittuile. Toivon kaikkea hyvää. Itse haaveilen lottovoitosta jolla saisin oman talon itselleni.
- mene_kaukomatkalle
Rahatilanne haittaa menemistä ja harrastuksia, ei pitkäaikaistyötön mistään töitä saa.
- eläkeläinenki
Mitenkäs nämä eläkeläiset onhan nekin kotona kaiket päivät?
- 313131
Mistä tiedät, että hän on koko päivän kotona ellet itse kerran ole?
Itse teen kotona töitä pari, kolme päivää viikossa ja työpaikalla fyysisesti loput päivät. - ToivottavastiEiNaapurisi
"Kerrostaloissa asuu sun sekopäitä joiden elämässä ei ole mitään muuta tekemistä kuin toisen häirintä."
Tai muiden menemisten/menemättä jättämisien kyttääminen. Kolkuttaako ? - lievääironiaa
Noh, noh. Onhan siellä myös kyttääjiä, kuten olet jo varmaankin huomannut.
- Anonyymi00018
Onko häirikkö todellakin kytännyt jo noin kauan elämääni! Hyi olkoon!
- valepukille
Valehtelet. Kotona istut kyttäämässä naapuriasi, muuten et tiedä, onko hän kotona.
- Kotileijona_karjaisee
Kylläpä aloittajalla on vähäiset huolet. Kai sitä kotonaan saa viihtyä, jos elämäntilanne sen mahdollistaa. Aloittajan luonako sen naapurin pitäisi viihtyä, jos ei kotonaan.
Itse olen saanut mennä tarpeekseni opiskelu- ja työvuosina. Nyt kun fysiikan puolesta en enää töihin kelpaa, viihdyn mainiosti kotona. Nykytekniikka mahdollistaa sen kiinnostavan tulemisen kotiin; mielenkiintoa on moneen ja nautin, kun aikaa sellaiseen on. Joskus on toki käytävä kaupassa ym. asioilla, mutta muuten saan pysyä loitolla aloittajan kaltaisista kyylistä. Jos olemiseni häiritsee, antaa häiritä vaan. - tulkintaa
Olisko pahoja sosiaalisia pelkoja, jotka rajoittaa elämää?
- AlterEsko
Kylä määki mieluusti asuusi jossae mualla miäluite vaek ulukomaella jossai rantahuviloos, ei tarves hualehtii kestäkkää sitijuntista joka pillaa päeväsä ku Esko on kotona. Tuosa yks nullikka alko inisemmää kerra, ko Esko polttaa partsilla tupangia, ni kehotimmä sitä sit lähtemähän koko petonineliöstä, jos o liija herkkähipijääne. Se pikkuvesseli teki tyätä käskettyvä, pakkas kimpsut ja kampsunsa ja lompsi tiähesä! Annoin aploodit ja naapurii muutti aekas nätti mamma. Kyllä Esko tykkää. Mualla asuminen o vua nii kallista, ethei mulloo ees alakhupääomaa, notta pyäsis muuttaa.
- ihmetyttää_jotkut
Kyttäätkö sinä naapurin menemisiä ja liikkumisia vai mistä tiedät että naapuri on aina kotona?
Mitä haittaa siitä sinulle on jos naapurisi pysyy oman kotinsa seinien sisäpuolella eikä häiritse sinua?- Kenties_
Naapurit kertoi. Vainoavat naapureita
- wewefds
Meillä yhtä huono tuuri, toimeton nuorehko pariskunta naapurina Jatkuvaa häirintää.
- Jotainmennytpieleen
Ihmetyttää se nuorten joutilas sakin lisääntyminen joita ei kiinnosta mikään muu kuin työttömyysturvalla loisiminen ja sossusta kerjääminen. Aivan sairasta elämää elää niin kuin elämänsä loppupään eläkeläisen elämää niin että vetelee vaan peittoa korville kun muut lähtevät töihin tai opiskelemaan.
- hiivattiintäält
Hah. Mulla alapuolella asustelee sossupummi-jonne, joka nukkuu päivät ja meluaa yöt. Tuskin koskaan poistuu neliöistään minnekään, siksipä kaverilössi vierailee paikalla huutamassa kaikkiin mahdollisiin vuorokaudenaikoihin ja viikonpäivin. Maagisesti poitsu osaakin aloittaa meluamisensa juuri sillä kellonlyömällä kun hiljaisuus alkaa ja ihmiset yrittävät nukkua. Valittamisesta ei ole ollut mitään hyötyä. Mietinkin asunnon myymistä ja muuttamista pois.
- Anonyymi00017
Naapurissa venäläisakka ja sen mies. Äijä lähtee mökille ja jättää ruman muijansa yksin kotiin. Viikoikso Venakko ei poistu kotoa, verhot kiinni eli yrittää antaa vaikutelman ettei ole kotona. Yöllä möykkää ja me kyllä seinänaapureina tiedämme mikä tilanne on. Kerrostaloissa asuu nykyään seinähulluja. Tälläkään naisella ei ole yhtään ystävää. Äijän kämppä ja äijän rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520