Eivät ole Lieksan somalit sopeutuneet

täyttä.farssia

lainkaan, omat uimahallivuorot täytyy naisilla olla jne. Eivätkä edes osaa noudattaa sääntöjä, tyypillistä sompuille.

Jos muslimi(nainen/perhe)on sopeutunut, niin silloin nainen voi mennä uimaan muiden seassa. Näin se vaan on, mutta muslimeista varsinkin somput ovat niitä, joita vähiten kiinnostaa integroituminen. Esim. turkkilaiset sopeutuvat paljon paremmin.

Paljonko Lieksa on käyttänyt/käyttää rahaa somppujen kotouttamiseen? Naurattaa jo etukäteen kuinka hukkaan heitettyä rahaa se on, mitään ei auta kun muslimi(somali)ei itse halua sopeutua.

Hirveän haloon ovat nostaneet kun valvojat ovat tutkineet valvontanauhoja, ja syyhän on taas suomalaisissa - kuinkas muuten. Muslimithan kuten somput eivät koskaan näe itsessään mitään vikaa, vika on aina muissa eli länsimaalaisissa.

21

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fggfgfgfgf

      Hauska olisi tietää kuinka moni somppu on todella kotoutunut Suomeen, sitä vaan ei saada tietää.

      • Perikset

        Keskittykää te vaan omaan kotoutumiseenne.


      • hohohohooh
        Perikset kirjoitti:

        Keskittykää te vaan omaan kotoutumiseenne.

        Vituttaako musu-hyysäriä kun ei pärjää?


    • ahh.onnea

      Hyysäri ei pysty kiistään asiaa...hehehehehe.

    • Vihasuvakki

      Oman elämän kannalta olisi parempi miettiä vain omaa kotoutumistaan. Somppujen kotoutuminen ei liity meidän muiden elämään mitenkään ja niitä miettimällä hankkii itsellensä vaan turhan ketutuksen.

      Pidä tauko MV-lehden ja kaiken mamuihin liittyvän lukemisesta ja keskity itseesi.

      • Mietisvieläkerran

        Kyllähän se liittyy. Jos meillä on kohta maa täynnä kotoutumattomia muslimeita, jotka vaatii vaan lisää omia tapojansa kulttuurinsa varjolla käyttöön.

        Maassa maan tavalla. Ehkä sinun pitäisi riisua pinkit suvaitsevaisuuslasit päästäsi.


      • voi.päivää

        Oletko todella noin tyhmä, no varmaan. Kyllähän musujen kotoutuminen liittyy todellakin suomalaisten elämään.


      • Anonyymi

        Sinä et ole ollenkaan veronmaksaja kommenteista päätellen olet työtävieroksuva yhteiskunnan elätti viherpunikki.


    • hgfdsah

      Maassa maan tavalla, ei täällä ole pakko olla. Somalia on nykyään suurimmaksi osaksi turvallinen maa, ei sieltä tosi asiassa oikeita pakolaisia tule. Ruotsista Mogadishuun palannut somalinainen sanoo, että Mogadishu on nykyään turvallisempi paikka kuin Tukholman mamulähiö. Ja lähtihän Suomesttakin somalinainen oikein presidenttiehdokkaaksi.

      • Niin.se.on

        Somalia ei kiinnosta kun sieltä puuttuu taikaseinä ja palvelijat.


      • kjkjkjjkj
        Niin.se.on kirjoitti:

        Somalia ei kiinnosta kun sieltä puuttuu taikaseinä ja palvelijat.

        Se on juuri se iso ongelma.


    • Poretta

      Kyllä uimahallit on mukavia paikkoja, olen itse käynyt varsinkin niissä porealtaissa aina kun olen ollut uimahallin seutuvilla. Ja mitä olen muiltakin kuullut, niin hekin ovat pitäneet!

    • järkikäteen

      Muslimit ovat pieni vähemmistö yhteiskunnassamme, Jehovan todistajiakin lienee enmmän. Jos jokainen pieni vähemmistö olisi yhtä äänekäs vaatimaan etuja itselleen, enemmistölle ei jäisi enää mitään jaettavaa.
      Kuinka me tuomitsimme Etelä-Afrikan apatheidin mustiin ja valkoisiin. Eivät saaneet edes matkustaa samassa bussissa, asioida samoissa kaupoissa eli kaikki oli valkoisille ja mustille erikseen. Mustan ja valkoisen seurustelua ei hyväksytty. Nyt me ihannoimme samanlaista jaottelua uskonnon ja sukupuolen perusteella. Annamme tällä typerällä toiminnalla uskonto-ja sukupuolirasismille oikeuden toteutua vähemmistön vaatimana. Muualta tulevat pitäisi integroida yhteiskuntaan eikä antaa heidän eristäytyä omilla säännöillään. Kotonaan voivat tehdä mitä lystäävät, muuten elävät maan tavalla.

    • Paskaisetaltaat

      Kylläkait se on mukava teistä kun paskapierua tungetaan siihen veteen ja poretta tulee!
      En lähtisi mistään hinnasta mihinkään uimahalliin toisten persepaskavesissä rypläämään,,yök!

    • Anonyymi

      Pääasia että kulttuuri rikastuu. Maksoi mitä maksoi

    • Anonyymi

      Nyt on aika äänestää persuja

    • Anonyymi

      Tuskin ikinä suurin osa sopeutuu. Vanhat tavat ja sairas uskonto estävät

    • Anonyymi

      Tuskin ikinä suurin osa sopeutuu. Vanhat tavat ja uskonto eivät sovi tänne.

    • Anonyymi

      Vieläkö niitä somailia on Lieksassa eivätkö ole menneet takaisin mistä ovat tulleet.

    • Anonyymi

      "Eivät ole Lieksan somalit sopeutuneet"

      Ei ne ole missään sopeutuneet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe