Olin erään naispuolisen yhteistyökumppanini kanssa lounaalla ravintolassa, jossa olimme aiemminkin käyneet yhdessä. Olemme molemmat naimisissa tahoillamme, mutta ennenkin sopivasti ja sopivuuden rajoissa antautuneet pienelle viattomnalle flirtille.
Mari on kaunis 35 vuotias nainen, joka pukeutuu aistikkaasti ja mikä minua etenkin ilahduttaa, käyttää usein hameita, jotka paljastavat polvet kauniisti.
Istuimme vastakkain pienen pöydän äärellä ja nautimme kevyttä lounasta. Jutut alkoivat liikkua kuitenkin levottomina aiheisiin, joihin meillä ei ollut lupaa.
Mari kysyi yhtäkkiä, että mitä minä pidän naisten sääristä? Aivan viattomasti. Häkeltymättä vastasin, että kauniit jalat kyllä kiehtovat eroottisesti, varsinkin jos ne verhottu sukkahousuilla.
Juttu kehittyi vauhdilla siihen pisteeseen, että aloimme kiihottaa toisiamme sanoilla. Sanoin haluavani hyväillä hänen polveaa pöydän alla. Katsoimme toisiamme silmiin ja Mari kertoi ajatuksen olevan jossakin määrin kiihottava. Hänen kätensä hyväili pöydän pintaa samalla kun hän kertoi miltä salainen kosketus tuntuisi.
Huomasin itse kiihottuvani melkoisesti tästä keskustelusta ja tunsin erektion housuissani.
Jatkan tästä toiste...
Kuumottava lounashetki
Jasper61
0
500
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3271468- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38434
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422