Olen ollut kiinnostunut lentoemännän työstä niin kauan kuin muistan. Olen 23-vuotias ja hakenut kolme kertaa: kaksi kertaa pääsin hakemuksen perusteella jatkoon, toisessa oli nettitesti ja toisessa haastattelu. Kumpikaan ei mennyt superhyvin, joten en ihmettele, että en päässyt enää seuraavaan vaiheeseen. Kolmanteen paikkaan lähetetty hakemus jälkikäteen tarkasteltuna olikin liian pitkä ja rönsyilevä, yritin aivan liikaa.
Olen miettinyt omaa soveltavuuttani alalle, sillä vaikka kovasti haluankin alalle, pelkään, että en olisikaan sopiva työhön.
Eli nykyiset/entiset lentoemot, mitä tuloksia saitte tästä testistä? Osuivatko tulokseen oikeaan vai ei? Sovitko mielestäsi alalle? Mikä työssä on sinulle haastavinta, ja missä taas olet hyvä?
Tässä linkki pariin testiä, jotka voi tehdä:
https://www.16personalities.com/fi
http://www.arealme.com/16types/fi/
Tietysti alalle pyrkivätkin saavat vastata, mutta eniten minua kiinnostaa minkälaisia persoonia sieltä emojen joukosta jo löytyy.
En usko MBTI-testiin 100%, mutta se on mielestäni suuntaa antava, ja oma tulokseni kuvaa minua erittäin hyvin. Olen ISFP. Onko kukaan teistä ISFP?
Lentoemäntä, mikä on MBTI-persoonallisuustyyppisi?
ISFP-emoksiko
8
226
Vastaukset
- 10vee-alalla
INFJ
- 6161
Testasin ihan mielenkiinnosta ja molemmista tuli ENFP. Pääsin nyt Finskin haussa kurssille.
- 4vuotta_siivillä
ESFJ
- Yritystä.oli
Täällä myös ESFJ, putosin yksilöhaastattelussa.
- Hauskatesti
ISTJ-A. Tosi kauan lennellyt. Ei finskillä. Tipuin nyt ryhmiksen jälkeen. Kesällä en päässyt edes pallotesteihin. Eli tuuri on vahvasti mukana noissa finskin hauissa.
- Hiihaaaa
Toisestakin testistä sama ISTJ.
- Unelmahommassa
Ja sovellun alalle kuin tikku silmään;D!
- ekstrovertti
ESTj-A ja olen alalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801945
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1381185Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501062Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15869
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856