Lentoemäntä, mikä on MBTI-persoonallisuustyyppisi?

ISFP-emoksiko

Olen ollut kiinnostunut lentoemännän työstä niin kauan kuin muistan. Olen 23-vuotias ja hakenut kolme kertaa: kaksi kertaa pääsin hakemuksen perusteella jatkoon, toisessa oli nettitesti ja toisessa haastattelu. Kumpikaan ei mennyt superhyvin, joten en ihmettele, että en päässyt enää seuraavaan vaiheeseen. Kolmanteen paikkaan lähetetty hakemus jälkikäteen tarkasteltuna olikin liian pitkä ja rönsyilevä, yritin aivan liikaa.
Olen miettinyt omaa soveltavuuttani alalle, sillä vaikka kovasti haluankin alalle, pelkään, että en olisikaan sopiva työhön.

Eli nykyiset/entiset lentoemot, mitä tuloksia saitte tästä testistä? Osuivatko tulokseen oikeaan vai ei? Sovitko mielestäsi alalle? Mikä työssä on sinulle haastavinta, ja missä taas olet hyvä?

Tässä linkki pariin testiä, jotka voi tehdä:
https://www.16personalities.com/fi
http://www.arealme.com/16types/fi/

Tietysti alalle pyrkivätkin saavat vastata, mutta eniten minua kiinnostaa minkälaisia persoonia sieltä emojen joukosta jo löytyy.
En usko MBTI-testiin 100%, mutta se on mielestäni suuntaa antava, ja oma tulokseni kuvaa minua erittäin hyvin. Olen ISFP. Onko kukaan teistä ISFP?

8

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10vee-alalla

      INFJ

    • 6161

      Testasin ihan mielenkiinnosta ja molemmista tuli ENFP. Pääsin nyt Finskin haussa kurssille.

    • 4vuotta_siivillä

      ESFJ

      • Yritystä.oli

        Täällä myös ESFJ, putosin yksilöhaastattelussa.


    • Hauskatesti

      ISTJ-A. Tosi kauan lennellyt. Ei finskillä. Tipuin nyt ryhmiksen jälkeen. Kesällä en päässyt edes pallotesteihin. Eli tuuri on vahvasti mukana noissa finskin hauissa.

      • Hiihaaaa

        Toisestakin testistä sama ISTJ.


      • Unelmahommassa

        Ja sovellun alalle kuin tikku silmään;D!


      • ekstrovertti

        ESTj-A ja olen alalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe