Abiturientit juhlivat penkkareita – Sadan rekan letka katkaisee liikenteen Helsingissä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001120976.html
Taas on rekat sotkeneet liikenteen
12
98
Vastaukset
- elämäm
Rekat kielettävä!!!
- TosiAmmattilainen
ÄÄHHÄHÄÄ REKKOJA EI KIELLETÄKKÄÄN ! MITÄS SIIHEN SANOTTE? PENKKARIAUTOT, NÄHDÄÄN TAAS ENSIVUONNA!!
Edelleen. Jos rekat kielletään ja sallitaan 16,5 metriset nivelrakenteiset kuorma-autot niin se näkyisi jokaisen meidän ostoskassin hinnassa muutaman prosentin korotuksena, olisitko valmis siihen?
- HänTietääKaiken
Bussissa kirjoitti:
Edelleen. Jos rekat kielletään ja sallitaan 16,5 metriset nivelrakenteiset kuorma-autot niin se näkyisi jokaisen meidän ostoskassin hinnassa muutaman prosentin korotuksena, olisitko valmis siihen?
Taloustieteilijä bussissa. Laitatko laskelman miten päädyit tähän lukuun?
- Tarviottaaniinvakavasti
Bussissa kirjoitti:
Ihan niinkuin nuo kommentit olisi tosissaan heitetty :D
- EnOtakkaan
Tarviottaaniinvakavasti kirjoitti:
Ihan niinkuin nuo kommentit olisi tosissaan heitetty :D
On ne, valitettavasti.
- Abiturient
Rekkoja ei saa kieltää miten abiturientit juhlivat penkareita jois REKAT kieletään?
Minä vaan kysyn? - joooooookos
kielletään molemmat.ja kun se on tehty kielletään kaikki muukin.lopuksi kielletään kieltäminen.
- Kielto_Laki
Mitä sitten kieletään kun kaikki on kielettyä?
- talkkarimiettii
no ,jos kieltäminen kielettäisiin,niin siloinhan kaikki kieletty pitäisi olla sallittu?
- Idiootittaasasialla
Kieltäkää vain rekat koska abit käyttävät kuormaautoja. Rekka on kieletty abiajossa.
- soraPPV
Itseasiassa puoliperävaunulla eli "rekalla" myös saa ajaa abiajoja. Täysperällä taas ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054