Sisään laukeaminen

ällöttävää

Eli ihmettelen tässä että kun annatte miehen laueta sisäänne, eikö älötä että spermat valuu ulos, montakin päivää? Mies voi tehdä seksin jälkeen mitä huvittaa ja nainen pesee alapäätänsä minuuttikaupalla ja käyttää sidettä koko ajan???? ( mikäli seksiä on joka päivä..) Vai miten te olette toimineet?

34

4861

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nananainen

      Höh.. no ei tosiaan inhota spermat sisällä.. Ihanaa se on. Joskus se on vähän sellainen alistettuna olemisen tunne, kun sperma valuu ... Itse teen yleensä niin, että pesen alapään ja sitten laitan pikkuhousunsuojan. Ei sitä spermaa päiväkaupalla sieltä valu, hetken seksin jälkeen saattaa valua, ja pesunkin jälkeen, kun eihän sinne emättimen sisään vettä voi ruiskia.

      Siitä vaan tulee niin Naisen olo, kun on siemenet sisällä. :D Koskaan en tule niin vahvasti kuin ilman kortsua, ja kaikki sisään..

      • seksistänauttiva

        Näin se on! Samaa mieltä, just paljaana parasta, spermat pillussa on ihanaa. Yhdynnän jälkeen alapesu, pikkuhoususuoja pikkareihin. Ei valu päiväkausia, ehkä yhden päivän riippuen yhdyntöjen määrästä. Taidat olla neitsykäinen..? ;)


    • Hennies

      Useasti minulla on toisen miehen spermat sisällä kun mieheni panee minua.

      • kadeH

        Mahtavaa.. olisi ihanaa kokea kahden miehen mehut sisällä..


      • Hennies
        kadeH kirjoitti:

        Mahtavaa.. olisi ihanaa kokea kahden miehen mehut sisällä..

        Toisen miehen spermat valuu sisältäni ja oma mies nauttii...


      • onnenP
        Hennies kirjoitti:

        Toisen miehen spermat valuu sisältäni ja oma mies nauttii...

        Minun vaimo saa aina minun spermat sisäänsä kun tulee vieraista se on aisurin nautinto.


      • Itse asiassa on ihan tutkittu asia, että säännöllinen spermapaukku on hyväksi naisen hormonitoiminnalle ja siten terveydelle yleensä. Joka tuntee sellaista inhoavansa, kun saa omalta kullalta siementä sisäänsä, niin täytyy olla jotain vialla. Onneahan se on puolin ja toisin. Etköhän lopeta paskalla käynninkin, siitä kun tulee hajua ja se on inhottavaa.


      • Autan
        kadeH kirjoitti:

        Mahtavaa.. olisi ihanaa kokea kahden miehen mehut sisällä..

        Haluatko


      • Anonyymi

        Saisinko minä myös tulla sun sisälle


      • Anonyymi
        kadeH kirjoitti:

        Mahtavaa.. olisi ihanaa kokea kahden miehen mehut sisällä..

        Haluatko mun spermat sisääsi


    • LadyWest

      Ei ne sieltä montaa päivää valu, ei edes kahta tuntia kauempaa. Alapään pesu heti tai hetken kuluttua vähentää valuvan sperman määrää. En yleinsä laita pikkuhousunsuojaa, koska kiva vaan katsella myöhemmin tahriintuneita pöksyjä.
      En kuitenkaan tunne mitään extraa, kuten naisellisempaa oloa, enkä alistettua oloa myöskään.

      • Anonyymi

        kyllä mun naisystävät on halunneet spermat sisään ja tykkasi kun sperma valui pitkin reisiä


    • assasasam

      Sama juttu... Pesulla jo pumppaan enimmät ulos, niin ei tosiaankaan valu kauaa. Ei välttämättä ollenkaan.

      Me myös tykätään molemmat siistiytyä seksin jälkeen.

    • Yöööök

      Minä taas en ymmärrä kuinka ne spermat joku voi ottaa suuhunsa,

    • siitämut

      Spermainen sykkivä pillu tuntuu ihanalta. Varsinkin silloin kun toivoo raskaaksi tulemista. Äärimmäisen kiihottavaa ja alkukantaista.

      • Anonyymi

        voisin antaa spermat sun sisääsi


    • Onnellinen_mies1

      Naisystäväni ei puolestaan tiedä parempaa kuin iso lastini sisällään, yleensä useampi. Pitänyt alapään lihaksista huolen, ja laukeamisen hetkellä mielellään puristelee viimeisenkin pisaran sisäänsä. On muuten mahtava tunne kun nainen kunnola lypsää...

      • Oon ihan samaa mieltä. Meillä kolme lasta, mutta ihanasti vaan osaa pyörittää ja lypsää pimpillään. Ja sitten se näky kun spermat valuu lakanalle....


    • TTstadi

      eli olet niin siveellinen, monet tutut naiset sanoo samaa, ei kullia suuhun kortonki aina ja yks asento. nämä naiset saa hyvin harvoin orkkuja. kulli suuhun ja paljaalla takaapäin niin jopa värähtelee

    • KilgaxXx

      Haluisko joku 20 sotilaan spermat sisäänsä ;) kik on sama kuin nimimerkkini

    • sisään_aina

      Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä Suomessa, ja se näyttää yleistyvän koko ajan. Uusia tapauksia todetaan noin 4 000. Rintasyöpää esiintyy yleisimmin yli 45-vuotiailla naisilla.
      Samassa suhteessa ontutkimusten mukaan vähentynyt seksi yli 20 v naisilla. Tiedetään, että sperman saanti vähentää naisilla tehokkaasti rintasyövän riskiä.
      Voisiko tuosta päätellä, että naiset tekevät valinnan sperman saannin ja rintasyövän välillä ja yhä useampi yli 20-vuotias valitsee lisääntyneen rintasyöpäriskin – kannattako?
      Kerään rohkeutta kysyäkseni vakilta miksi hän haluaa aina sisälle pimppiin tai/ja suuhun ja levittää suusta pienen määrän kasvoille. Hänellä on ikäiseseen hyvin kaunis iho. Voiko sperma toimia myös ihovoiteena?

      • Anonyymi

        Kun on mies niin huono sanoa mitään! Mutta tuohon rintasyöpä juttuun! Tottakai seksin mukana tuleva hyvä olo vaikuttaa myös sairauksien riskiin ja se on molempien sukupuolten parhaaksi

        Ja vaikka ihmiset ei harrastaisikaan seksiä niin se että ihminen saa huomiota toiselta niin edistää hyvää oloa!


    • namianam

      Kunnon mies odottaa ja nuolee lastinsa naisen pillusta.....pillun puhtaaksi !!!!

    • EiSeOleNiinVaikeaa

      Anna miehen laueta pyllyyn, hormonaalinen vaikutus on sama kuin emätinruiskeessa, mut on huomattavasti helpompi pieraista se lusikallinen kermaa wc-astiaan. Näin meillä, joka kerta.

    • Anonyymi

      Natiainen taas tutkinut ikivanhoja viestejä.

    • Anonyymi

      silloin spermat on siellä minne kuuluukin

    • Anonyymi

      on hieno kun saa naisen sisään laueta,halauaisin useasti

    • Anonyymi

      Keurustelin nymfo naisen kanssa 2000-2004 hän imi minusta kaikki spermat irti mitä sai me naitiin kokoajan,oli hienoa aikaa,mulla oli kullikin ihan turvoksissa,mutta ihanaa se oli,mulla oli kyllä spermat kaikki naisen sisällä tai hänen suussa

    • Anonyymi

      Toivoisin että saisin sellaisen naisen kanssa vielä paneskella

    • Anonyymi

      olisiko joku nainen sellainen ,jonka kanssa saisin paneskella kokoajan tai siis rakastella ja tykkäis mun spermasta

    • Anonyymi

      Haluaisin sun sisääsi laueta

    • Anonyymi

      Pillunkin pystyy pesemään niin ettei jää miehelleen edes vieraissa käynnistä kiinni niinkään tota mä en ol jaksan sen kummemmin edes miettiä poikani äidiltä opin kuinka sen voi tehdä jos jotakuta naista tuosa asiassa neuvoa tarttii ettet ettette jää miehillenne ainakaan niin kiinni vieraissa käynnistä miehille ei ole olemassa mitään keinoa etteikö nainen huomaisi miehensä käyneen vieraissa edellyttää toki että vaimo tuntee miehensä ja luottaa vaistoihinsa

    • Anonyymi

      Aika harva nainen ei anna laueta sisään.

      Haluaisin tietää kuinka moni mies on lauennut vaimoni sisään avioliittomme aikana. Muutaman tiedän, suurimmasta osasta minulla ei ole mitään käsitystä. Harvoin on vittu spermaisena kotiin tultu, monesti on spermaa vittuun ennen kotiin tuloa saatu.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe